.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2025 19:58:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABK] Śmierdzi benzyną przy odpalaniu + trudny rozruch!
PostNapisane: 20.kwi.2006 07:12:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Witam! W mojej B4 ABK mam problemy z odpaleniem silniczka, co ciekawe odpala lepiej zimny niz ciepły. Tzn jak sie zagrzeje i potem wylacze silnik i odpalam po kilkunastu minutach to zapala najgorzej, a najlepiej po nocy albo do 3 minut po zgaszeniu. Przy odpalaniu śmierdzi w samochodzie benzynką! Przewody paliwa suche, przy pompie suchutko! Gdzie moze sie wydostawać paliwo i powodować takie zapaszki?! ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 10:35:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
może piąty wtysk nawala i ładuje wachą przy ciepłym --- > opcja szukaj.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2006 12:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Piąty wtrysk, sprawdzony, jest ok, prówałem go odłączyć i jeździć z odłączonym i było to samo! Jakieś ine pomysły? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2006 03:59:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 20:36:35
Posty: 20
Lokalizacja: Wałbrzych
Witaj
ja mam taki sam silnik ABK 2000E i miałem te same objawy mechanicy rozkładali ręce kompy i inne sprawdzenia nie dawały skutku - a mianowicia co sie okazało jak był silnik zimny odpalał elegancko a jak ciepły to chechłanie i smrod paliwa- co dalej wymieniłem czxujniki temperatury i co tylko dało radę i nic to samo , a co sie okazało przez przypadek ściągnełem wężyk ktory idzie od rególatora ciśnienia paliwa(znajduje się na listwie wtrysków paliwa ) do przepustnicy i sprawa sie wyjasniła a mianowicie przepuszczał regulator paliwa po zgaszeniu silnika paliwo dostawało sie przez weżyk do przepustnicy i stąd smierdziało paliwem przy odpalaniu wymieniłem regulator cisnienia i odpala jak talala :D -zobacz czy twój regulator jest sprawny zaślepienie regulatora i sprawdzenie jak pali to nic nie kosztuje -pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2006 05:00:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A regulatot to jest ten element wkładany na końcu do listwy wtryskowej z króciutkim wężykiem?! Myślałem że to jest jakieś odpowietrzenie! :) A jak go zaślepie to powinien chodzić lepiej?! Jaki jest koszt tego elementu?! Dzieki bardzo za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2006 05:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 17:31:58
Posty: 72
Lokalizacja: gliwice
a ja mam identyczny problem - tyle że u mnie to jest przepływomierz! mam go już na stole i walczę....masz gaz?

_________________
AUDI B4 ABK 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2006 08:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Mam gaz ale na gazie spalał mi 18 litrów :O i go odłączyłem i jezdze tylko na benzynie! Czy to spalanie gazu moze byc zwiazane z reduktorem (3 lata) albo z czym innym? A na czym polega twoja walka z przepływomierzem jesli moge wiedziec? jak go zreperowac?! Bo przypuszczam ze mam tez walniety! A ty masz pewnosc ze u ciebie to jest przepływka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2006 18:16:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 20:36:35
Posty: 20
Lokalizacja: Wałbrzych
witam ponownie
ja miałem gazownie u siebie ,ale wywalilem bo wiecej napraw było niż to warte a jesli chodzi o przepływki do ABK to mówie odrazu że jest straszny problem z kupnem i wyszabrowaniem z niemiec ,po ostatnim wybuchu gazu rozwaliło mi przepływke(zawor nic nie dał) i udało mi sie kupic po 3 miesiącach uzywke za 350 zł w niemczech, a tak apropo spalania to gazu spalał mi 13 litrów na 100 ,a bęzynki teraz w granicach 8.5-9.0-jeżeli chodzi o zawór ciśnienia paliwa jest on z tyłu na listwie wtryskiwaczy cena jest taka:w salonie WV 290,00 zł , w boschu 253,00 zł a ja dałem zamiennik za 190,00 zł.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2006 18:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.mar.2005 20:36:35
Posty: 20
Lokalizacja: Wałbrzych
Regulator ciśnienia paliwa- Utrzymuje on stałą różnicę między ciśnieniem paliwa i ciśnieniem powietrza w kolektorze dolotowym. Dzięki temu ilość wtryskiwanego paliwa nie zależy od ciśnienia w kolektorze, lecz wyłącznie od czasu trwania wtrysku. Nadmiar paliwa jest odprowadzany z powrotem do zbiornika.(W MOIM PRZYPADKU DO PRZEPUSTNICY)
a wyglada to tak jak powinno byc:
po uruchomieniu silnika i w czasie jego pracy na biegu jałowym tłoczek w regulatorze cisnienia paliwa podnosi sie do gory, a dzieje sie tak dzieki tarczy spietrzajacej,unoszącej sie w wyniku ssania powietrza przez silnik i powstawania podcisnienia w przepustnicy-ruch tłoczka jak idzie do gory pozwala na przepływ paliwa do gornej komory, cisnienie w komorze wzrasta i membrama jest wypychana na doł otwierajac przepływ paliwa do wtryskiwaczy.membrama stabilizuje sie w momecie osiagniecia roznicy cisnienia miedzy komorami rownej (jak sie nie myle) 0,1 BARA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2006 05:30:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Czyli ten zaworek to ta czesc z krótkim wężykiem :] Nie spodziewałbym sie ze moze kosztować to tyle kasy :/ No ale coż zrobić! A można go jakoś sprawdzić żeby wiedzieć na 100 % że jest zepsuty zanim kupie jakiś nowy?! Bo szkoda troche kase wyrzucac jak sie okaże że nie to... :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2006 06:25:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
No wie ktos jak go sprawdzic?! :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2006 11:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2006 19:45:51
Posty: 22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
cześć miałem ten sam problem lecz po wymianie regulatora ciśnienia dalej się tak działo. W moim przypadku musiałem wykręcić listwe wtryskiwaczy żeby oglądnąć a tam zomk przez 2 kapała benzyna pojechałem do mechanika czy da się z tym coś zrobić a on że wymiana na nowe tyle że nowy 1 szt 0k 300zł do ABK. Wykręciłem jeszcze raz i przeczyściłem sam skoro mechanik niepotrafił. i się udało na kartce papiru po przeczyszczeniu były ziarenka piasku. Spróbuj to nic niekosztuje. :)

_________________
hudy21
B4 2.0 ABK +Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2006 11:17:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Ja tam, na 99%, stawiam na to http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=34660

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 12:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A który to czujnik w ABK? Bo są dwa obok siebie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2006 12:28:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
opperator napisał(a):
Czujnik temperatury cieczy chl. do wymiany. Ten 2-pinowy. ECU nie rozpoznaje ze silnik jest rozgrzany i normalnie go zalewa.
Koszt ok. 30-40 zl. Wymiana 10 min. Zrobisz to bez problemu sam.

Jeden ma 2 piny, drugi 3-4. Policzysz?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 10:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
No do 2 policze :] ale do 3, 4 to juz bedzie ciezko, ale znaczy ze jak na któyms dolicze do 2 i wiecej ni bedzie zadnego Pina to juest własnie ten?! ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 13:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Bingo :peace:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 11:39:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Panowie, a co sie moze dziac z silnikiem jak zaslepie ten zaworek zwrotny i tak będe jezdził? Wzrost spalania? Nierówna ptraca?! No i czym skutkuje jezdzenie z przepuszczajacym zaworkiem? :) Wzrost spalania? nierówna praca?! ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 22:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
Wymieniłem dzis regulator ciśnienia! Wszystkie problemy jak reka odjoł! Zadne czujniki, zmieniajcie regulator! Cena w serwisie 350 zł, ale za 80 mozna kupic pod tym numerem: 501522747


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: