.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:35:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90, 2.0] ZAMINNIK DO CZUJNIKA TEMP. 4 PINY
PostNapisane: 22.lip.2006 09:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 15:53:15
Posty: 9
WITAM
najprawdopodobnie mam uszkodzony czujnik temperatury 4 piny. Objawy to;
-kuleje na wolnych obrotach
-zegar od temperatury zamarł
-autko jest mułowata, zwija się po głębokim wciśnięciu gazu
-słaby zapłon na ciepłym silniku.
BARDZO PROSZE O POMOC w kwesti,jaki zamiennik za 4 piny, bo ten jast praktycznie nieosiągalny i kosztuje sporo.
Podobno można włożyć 3 pinowy. BARDZO PROSZE O POMOC W TEJ KWESTI!!

Simpson: poprawilem temat by był zgodny z regulaminem tego forum, nastepnym razem wątek zostanie skasowany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 11:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ten czujnik nie ma nic wspólnego z biegiem jałowym, odpalaniem i mułowqatością. Tylko i wyłącznie ma związek z zegarem. Można włążyć 3 pinowy. Różnica jest w tym, że 3 pinowy ma bimetal, a 4 pinowy ma elektronikę i czwarty pin, to zasilanie elektroniki.

Reszta objawów, to może być czujnik tem[eratury silnika, świece, kopółka, palec, regulacja wtrysku...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 12:17:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 15:53:15
Posty: 9
tak rozumiem, są tam w sumie dwa czujniki jeden od zegara a ten drugi, o który chodzi od sterowania wtryskiem. Prawdopodobnie on jest wadliwy ponieważ te objawy które wypisełem pokrywaj się , z objawomi w książce serwisowe , no może tylko zapłon nie,zegar zaś bierze mase z tego czujnika , (której jest brak).A
co do kabli i kopułki to są nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 12:23:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Masę czujnik bierze z silnika. Czujnik dwupinowy, to włącznik czasowy. Szukaj czujnika temperatury silnika. Może być z tyłu głowicy.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 12:56:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2006 10:55:35
Posty: 33
Lokalizacja: kIeLcE
Podaj proszę numer oryginalny czujnika. Przeczytaj go na starym czujniku (9cyfr+1litera). Znajdę Ci zamiennik w rozsądnej cenie i opiszę jego działanie.

_________________
A6 Avant 2.5TDI BFC, 2003r.

www.motoart.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 12:58:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lip.2006 10:55:35
Posty: 33
Lokalizacja: kIeLcE
(chodzi mi o ten 4-pinowy)

_________________
A6 Avant 2.5TDI BFC, 2003r.

www.motoart.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 13:11:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 15:53:15
Posty: 9
ok padam go jak autko przyjedze od mechanika. może jeszcze dzisiaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 13:18:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2005 15:53:15
Posty: 9
a co do tych czujników to zaczynam się motać, który jest niesprawny .Bo jak napisałem to auto kuleje jak ,i wskażnik.mimo regulacji mieszanki i zapłonu .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 14:25:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[witam ja tez mam ten sam problem i ten sam silniczek 2.0 R5 audi 90 tez mi nie pokazuje temp ,i kuleje na wolnych obrotach

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 16:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Kupowałem zamiennik czujnika 4 pinowego firmy BEHR 3 pinowy o którym mówicie i płaciłem 130 zeta, a są podobno koło 200zl! Jeśli chodzi o ten dwupinowy to radzę kupić tylko BOSCHa około 60zl, włoskie podróbki szybko siadają! Czujnik 4 pinowy daje info tylko na deskę, a 2 pinowy info dla wtrysku na zimnym silniku i mieszanki! Jeśli kuleje na wolnych to przeczyścić krokowca sprawdzić cały zapłon a na końcu brać się za regulację mieszanki!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 17:51:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
u mnie to tak wygląda że wszystko wymienione na nowe układ zpłonowy nowy cały,filtry na benie ładnie chodzi na gazie tez ale jak przejade z 20 km autko poządnie sie nagrzeje to zaczyna kuleć na wolnych na gazie ale przełącze na sekunde na benie i spowrotem na gaz chodzi dobrze i znów przejade z 20 km i tosamo ,wydaje mi sie żę moze kturyś wtrysk popusci benzyny i w tedy dwa paliwa sie dostają

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 18:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Nie może Ci dawać gazu i paliwa w tym samym czasie, bo jak jedziesz na gazie to automatycznie pompa się wyłacza od paliwa! Chyba że Ci tak nie zrobili odcięcia ale to niemożliwe! Był taki wątek na forum że komuś palił dwa paliwa i się pytał co zrobić! Mi się wydaje że sonda zaczyna głupieć! Spróbuj przykręcić trochę śrubkę na reduktorze (koło filtra gazu jest)!

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 19:07:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
panowie za co wy tyle placicie ja kupywalem taki czujnik 4 pinowy do vento 2.0 i zaplacilem 32zl
inter cars slupsk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 19:53:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
sonda to raczej nie ma nic do gazu mam blosa on sobie sam dawkoje gaz i niemam elektroniki na gazie ,pompe mam odcinaną ale moze schodzi cisnienie paliwa i gdzies przez lejący wtrysk nie wiem

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 09:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Vento, to nie Audi. Masz zupełnie inny czujnik.

kuki23 - ja obstawiam to, że komputer na gazie ustawia inaczej zapłon, a po przełączeniu na benzynę od nowa szuka odpowiedniego kąta zapłonu i tak w kółko przy zmianie z benzyny na gaz i z gazu na benzynę. I że masz badziewny czujnik temperatury.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 11:28:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
kefir ktury to czujnik bedzie to wymienie 2 pinowy przy kruccu do głowicy tak podaj jakis namiar

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: