.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:30:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T] Typowa instalacja gazowa (reduktor)
PostNapisane: 24.lip.2006 12:54:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
W 100, którą kupiłem dla silnika była IG z reduktorem (ZAVOLI), który oprócz wyprowadzenia do miksera ma wyprowadzenie (rzekomo jakieś wyrównanie) wpięte przed IC.
I moje pytanie - wszystkie reduktory do turbo tak mają ?
I dokładnie do czego to jest ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 13:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Tu masz cos o tym na stronce Kefira: http://www.audi200.mastel.eu/lpg_turbo.html

Ta druga rurka sluzy do zmniejszenia spalania na luzie i przy hamowaniu silnikiem. Silniki z turbo powinny byc w nia wyposazone, ale oczywiscie nie wszyskie sa. Jam mam w swoim A200 reduktor juz przystosowany do turbo. Ma fabrycznie zrobione to co jest na tej stronie. O wiecej informacji pytaj Kefira. On to robil i na pewno wie wiecej niz ja i inni na tym forum :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 13:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wszystkie reduktory do turbo mają wyjście(a raczej wejscie) kompensacji. Należy je wpiąć jak najbliżej miksera ale tak jakby przed nim (przed zwężką). Czyli najlepiej pomiędzy IC a mikserem. Wpięcie przed IC nie jest najszczęśliwsze, bo dodatkowo wyczuwany jest spadek cinienia na samym IC.

Ja mam hand made mikser z dorobionym wyjsciem tuz sprzed zwężki. kupilem zwykly od czegos tam z wyjsciem do silnika krokowego i go przerobilem w ten sposób ze odwróciłem go i wewnątrz odwróciłem "palnik" i zamontowalem zwężkę (u mnie jest 30mm) przed nim. A wczesniejsze wyjscie na krokowca ma w tej chwili przed zwęzaczem i wykorzystuje je do kompensacji do reduktora.

Jest to potrzebne, aby reduktor nie "zgłupiał", bo on nie ma reagować na wzrost ciśnienia w układzie, a na różnicę cisnien przed i za zwężką. Zauwaz ze takie reduktory w wersji turbo mają jeszcze dodatkową rurkę na stałe do wyrównywania ciśnien w wewnetrznych komporach. poza tym, jak tego nie podłączysz to mozliwe ze cisnienie uszkodzi membrane.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: