.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:19:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 2.5TDi Q 99 ] Problemy z pompą wsp. po mimo wymiany...
PostNapisane: 24.lip.2006 19:26:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2005 08:51:05
Posty: 203
Lokalizacja: Wrocław
Witam!
Na początku zaczeła mi rzezić i bryzgała płynem.... wymieniłem na nową oryginalną (w dobrej cenie) do tego doszły dwa paski z racji ze były w płynie od wsp. po dwoch tygodniach znowu zaczeła rzezic NOWA pompa lecz płyn nie ucieka! Dzwoniłem do mechanika ktory mi to wymieniał i powiedział ze nigdy mu sie nie zdarzyło aby Nowa oryginalna pompa pała po takim okresie stąd wywnioskował - z racji znajomosci AUDI - ze mozę to byc padnieta przekladnia kierownicza ktora spowodowała efekt taki ze nowa pompa rzęzi
Umowiłem sie z nim na sprawdzenie cisnienia płynu w pompie... w ten sposob mozna wykluczyc pompe co za tym idzie bedzie wiadomo ze przekladnia (maglownica??????) jest do duuuupy ????

Co o tym sądzicie??? :zly: :zly: :( :( :<

_________________
.: A6 2.5TDi V6 AKN quattro '99 .:. Black Pearl :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 21:31:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
albo gdzieś jest zapchany układ albo (i w do drugie bardziej wierzę) olej się spienia.

Pompa ogolnie jakiestam odglosy wydawac moze, a jak już na max skrecie bedziesz pilowal samochod to przegrzejesz ją i poprzycierasz - wtedy to norma, że dziwne odglosy wydaje - ja w ten sposób dobiłem swoją, ale zregenerowałem sam... :D

Jeżeli wymieniałeś olej z orginalnego na powiedzmy febi mineralny to może się spieniać. To zależy jak został opróżniony układ... Ja zmieniając płyn odkręciłem przewody z chłodnicy płynu wspomagania i spuściłem też stamtąd płyn. DOdatkowo należy wylać ile się da z maglownicy (sprężarka - dmuchamy w jeden wąż, a do drugiego zlewamy kręcąc jednocześnie kierownicą na sucho). U mnie po porządnym opróżnieniu weszło ok 1400ml płynu (oleju) do wspomagania.

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: