.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:27:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:15:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
riki76 napisał(a):
Może ktoś jeszcze wstawił blosa do AAR, mile widziane rady....mam już pomysł montażu ale wiedzy nigdy za wiele


W 2,3 NG wstawiali. To jest praktycznie ten sam silnik co AAR.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 08:35:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
No i BLOS już siedzi w moim aucie , zamontowałem sam tylko gazownicy z AUTO EKO GAZ doregulowali i śmigam ! Narazie nie mam żadnych problemów ,jest może trochę żwawszy niż na mikserze. Żadnych problemów z gaśnięciem czy wolnymi obrotami nie ma. Czekam tylko jak trochę polatam ,jak będzie ze spalaniem, może tu mnie mile zaskoczy?!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 21:07:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sero c4 napisał(a):
jest może trochę żwawszy niż na mikserze


Powinno przybyć ci z 50KM :D a ty piszesz, ze MOZE jest TROCHE zwawszy?

najwiecej powinno być czuc na wyzszych obrotach 4tyś+.

A jak nie czuc to sprawdz czy twoj silnik jest ok, i czy wszystkie fajerwerki działają (m.in. skracanie dolotow).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 16:38:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Lukasik napisał(a):
sero c4 napisał(a):
jest może trochę żwawszy niż na mikserze


Powinno przybyć ci z 50KM :D a ty piszesz, ze MOZE jest TROCHE zwawszy?

najwiecej powinno być czuc na wyzszych obrotach 4tyś+.

A jak nie czuc to sprawdz czy twoj silnik jest ok, i czy wszystkie fajerwerki działają (m.in. skracanie dolotow).
No bez przesady że aż 50km ! Na mikserze było całkiem nienajgozej bo sam go robiłem i średnica miksera była na tyle roztoczona ,żeby uzyskać wystarczające podciśnienie, z orginału 32mm osiągnołem 42mm. Na BLOSIE trochę lepiej ale myślę że to jeszcze kwestia regulacji. Ciągle to jeszcze nie to co benzyna! Skracanie dolotu działa i czuć wyrażnie ten moment za równo na benzynie jak i gazie!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2006 10:34:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sero c4 napisał(a):
No bez przesady że aż 50km !


Nie przesadzam. W duzych silnikach N/A strata moze dochodzić do 25%. Nie bez powodu przepustnica ma z 70mm sr, jest po to taka duza, zeby nie dławic przeplywu powietrza do silnika.
Gdzies widzialem pomiary z hamowni silnika 2,5l 24V z BMW.
Chociaż jak miałeś rozryrotany mikser do 42mm, moze nie bylo az tak zle. Z drugiej strony miksery tez nie bez powodu są tak zwęzane do ~30mm :) Chodzi o to, zeby wytrwarzac odpowiednie podcisnienie przy malych przeplywach, zeby reduktor reagowal i dawkowal gaz.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2006 20:36:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
No właśnie! Po to jest to zawężenie żeby otrzymać właściwe podciśnienie,ale! Dlaczego w silniku 1,3 i 2,8 te zwężenie jest praktycznie takie same tylko czasami wyspecjalizowani gazownicy w mniejszej pojemności zaklejają częściowo wlot powietrza żeby gaz jakoś działał! i gdzie tu logika? :059: Idąc tym tropem doszedłem do wniosku że mój silnik napewno przy większej średnicy też sobie poradzi! Po kilku próbach z różnymi średnicami i ilościami otworków oraz kąta stożka zwężającego wlot w mikserze doszedłem do optymalnego kształtu i wielkości miksera. Stąd właśnie myślę mniejsza jest róznica w moim przypadku jeśli chodzi o moc!
Jeśli chodzi o spalanie to po pierwszej regulacji (bardzo bogata mieszanka) spalanie , praktycznie cały czas po mieście osiągneło 20l/100 przy jeździe dość dynamicznej. po następnej regulacji zeszłem do 15.5l/100 bez odczucia spadku mocy i myślę że to dobry wynik, jak zrobię jakąś większą trasę do napiszę jak wyszło!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2006 22:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
Ja narazie zrobilem jakies 600 km i nadal go reguluje.
Zaczałem od 13,5 l na 100 aktualnie bedzie 11,5/100 (jazda mieszana 80% trasa), zazwyczaj jezdze dosyc spokojnie aczkolwiek polubiłem wciskanie na czerwone pole :diabel:
Sadze że jestem w stanie osiągnąć jakies 9-10 l - wlasnie koncze wyjezdzac kolejny zbiornik ;]
Ciekawa jest duża powtarzalność spalania, wyjezdziłem na początku dwa zbiorniki (raz bylo miasto trasa 40/60, a raz 20/80) na tych samych ustawieniach - za kazdym razem wyszlo mi ok 13.5l/100.

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 13:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
No i wstawiłem blosa do mojej Audi silnik AAR. Trochę dłubania było ale warto było...autko jakby dostało nowych płuc i mocy przybyło oczywiście na gazie. Powera ma jak na benzynie a spalanie wyszło mi (testowałem narazie tylko po mieście i to ostro) wyszło mi 14litrów gazu na 100km i to już jest mniej o 2 litry w stosunku do miksera. Teraz trasa jadę na urlop nad morze więc oczywiście sprawdzę go w trasie, spodziewam się miłej niespodzianki jeżeli chodzi o spalanie (10L). Skończyły się moje problemy z gaśnięciem silnika na wolnych obrotach....Blos to lekarstwo dla AAR na gaz.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 13:27:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Muszę się pochwalić ,że po ostatniej regulacji przy jeździe 50/50 trasa miasto średnie spalanie wyszło 13l/100km. Jutro przerabiam puste katy na tłumiki przelotowe to pewnie też będzie miało jakiś wpływ na spalanie.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 13:46:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sero c4 napisał(a):
Jutro przerabiam puste katy na tłumiki przelotowe to pewnie też będzie miało jakiś wpływ na spalanie.


wstaw rury przelotowe zamiast tłumików ;) bedzie dobrze.

oczywiscie zachowaj średnice wlot<>wylot.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 13:56:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Bo to będą rury przelotowe tylko w obudowie katów. :D

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 14:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sero c4 napisał(a):
Bo to będą rury przelotowe tylko w obudowie katów. :D


...tylko nie nawiercaj dziur w rurce przelotowej. ma być przelot po całości, a obudowy katów jako atrapki ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 07:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witam ponownie.

wróciłem z urlopu, przejechałem z Blosem 870km i jestem zadowolony z osiągów tak spalania jak i jazdy. Na trasie spalił 11,5 litra na 100km i myślę że to dobry wynik ponieważ auto było znacznie obciążone bagażami a średnia prędkość to 120km/h. Jazda auta jest płynna nie szarpie nie gaśnie i nie mam już żadnych problemów z gazem w silniku AAR......Polecam blosa....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 07:35:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
riki76 napisał(a):
Witam ponownie.

wróciłem z urlopu, przejechałem z Blosem 870km i jestem zadowolony z osiągów tak spalania jak i jazdy. Na trasie spalił 11,5 litra na 100km i myślę że to dobry wynik ponieważ auto było znacznie obciążone bagażami a średnia prędkość to 120km/h. Jazda auta jest płynna nie szarpie nie gaśnie i nie mam już żadnych problemów z gazem w silniku AAR......Polecam blosa....


elegancko :peace:

jak mozesz to pstryknij kilka fotek zamontowanego blosa i wrzuc do wątku o blosie i jego montazu: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27393

dopisz moze jeszcze jak ustawiales dawke.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 20:17:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ok jak będę miał fotki to je wrzuce i opisze....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: