.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:25:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ coupe 2,3 ng] Niunia padla...HELP!!
PostNapisane: 25.lip.2006 20:44:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2005 00:47:27
Posty: 33
Lokalizacja: Szczecin
Witam

Od wczoraj mam duzy problem z moja coupe. Moze ktos z Was tez mial takie problemy. Konkretnie daje odpalic sie tyko na zimnym silniku, ale nie trzyma wogle obrotow i gasnie. Jak zgasnie nie da sie jej wogle odpalic. Mialem wyminiane swiece filtry wszsytkei niedawno. Kolega mi powiedzial ze to moze byc probelm z wtryskiem. Mowil o jakims dzwonku. Prosze o pomoc

Pozdrawiam

_________________
Bartezz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 22:20:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Hmmm, moze zmiganie niunki by cos pomoglo - mysle, ze skoro u mnie dzialaja dody migowe, to i u Ciebie powinny, wpisz w wyszukiwarce haslo "Kody AND migowe" i sprobuj...
Czy na cieplym silniku wogole nie pali czy po paru ladnych kreceniach rozrusznikiem w koncu zaskakuje ?? Może to czujnik temperatury po prostu podaje zla wartość do kompa i np zalewa go na cieplym...
Mozliwosci w sumie jest bardzo wiele, tym bardziej ze za wiele info nie mamy...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 22:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.kwi.2005 00:47:27
Posty: 33
Lokalizacja: Szczecin
Wiec poszedlem i jeszcze raz go odpalilem na zimnym trzymalem noge lekko na gazie i poczekalem az uzyska normalna temperature silnika i normalni oborty trzymal tzn lekko zwiekszone ok 1100-1200. kied uzyskal normalna temp. pracy wylaczylem go i nie udalo mi sie go odpalic na cieplym silniku pomimo kilku prob.

_________________
Bartezz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 05:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Sprawdz czujnik temperatury. Pewnie wsuwka nie za dobrze styka. Sciagnij ja, wyczysc, lekko dognij o wsun spowrotem. Jesli masz miernik mierzacy rezystancje to prawdz ile omow ma czujnik na zimnym a ile po rozgrzaniu.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 06:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
mialem identycznie, wymienilem przeplywomierz z rozdzielaczem(200zl)bo mialem przerwe na potencjomwtrze przepustnicy i jest git. Sprawdz najpierw czojnik temp. a jak bedzie dobry to znaczy ze to samo co u mnie

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 07:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze dolot się rozszczelnił. Na zimnym mieszanka jest wzbogacana i moze to rekompensuje dodatkowe lewe powietrze, ale juz na rozgrzanym nie chce przyłapać. Dodatkowo, na wolnych obrotach ci gasnie bo jest za duzo "swiezynki".

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: