.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:19:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1,8 PM) Spadek mocy w upalne dni
PostNapisane: 25.lip.2006 11:44:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Ostatnio zauważyłem dość duży spadek mocy i momentu po rozgrzaniu silnika. Silnik zachowuje sie jakby go coś dusiło. Po wciśnięciu gazu nie chce wkręcać się na obroty tylko powoli się rozpędza. To samo dzieje się na LPG i benzynie. Na zimnym silniku jeszcze jakoś daje rade ale potem to porażka (przypomina mi mojego starego Seata z silnikiem 1,0 33kW :D ). Ciężko jest też wkręcić go powyżej 5 tyś obrotów. Katalizator jest OK (sprawdzałem) i wydech ogólnie jest drożny. Filtr powietrza nowy, świece OK, kopułka i palec też niedawno wymieniane.

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 23:17:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Pierwsza moja mysl to zatkany wydech, ale skoro jest OK, to moze trzebaby przejechac sie na ustawienie zaplonu... Gdyby to byla benzin tylko to moznaby tez powiedziec, ze to kiepska wacha, sam tak mialem, ze targalo silnikiem i nie chcial przyspieszac :/

Ogolnie rzecz biorac
Vag chyba nie sprawdzi za wiele w tym silniczq, wiec na dzien dobry chyba sprawdzilbym ustawienie zaplonu i ogolna regulacje, ewentualnie sprawdzilbym wszystkie filtry - glownie paliwa i powietrza oczywiscie...

Tyle mi przychodzi do glowy na razie... :): Powodzenia życze :peace:

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 07:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Filtr paliwa pewnie tak ale to się dzieje i na LPG i na banzynie. Filtr powietrza i gazu są nowe. Wczoraj przy okazji wymiany paska rozrządu mechanik sprawdził ustawienie zapłonu i jest OK więc nie mam pomysłu czemu go tak zamula. Może to wina przewodów bo jak ostatnio sprawdzałem po spryskaniu wodą to pare iskierek przeskakuje ale dyskoteki pod maska nie ma. Czy to może mieć aż taki duży wpływ na zmulenie auta?
Jeśi chodzi o VAG-a to mogę w tym silniku tylko odczytać i skasować błędy. Pojawia mi się błąd sondy lambda ale to instalacja LPG wprowadza go do ECU (nie wiem czemu). Sama sonda jest OK bo wstawiałem nową.

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 06:33:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Witam, gdyby to były przewody to na zimnym przy rozruchu i na wolnych obrotach byłby problem. Sprawdź przepustnice powietrza ciepłe zimne czy czasem nie zacięła się i daje tylko gorące powietrze, wtedy na zimnym jest OK, ale na gorącym silniku ciągle będzie niedoładowany (mała gęstość gorącego powietrza). Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 07:19:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
No właśnie też podejrzewałem ten regulatorek ciepłe/zimne ale działa bezproblemowo. Nie mieć ja już pomysłów na ten silnik... ja chcieć TDi :zly: :zly: :zly: :zly:

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 08:40:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Witam. Czy sprawdziłeś w jakim stanie są świece zapłonowe ? Sprawdź równiez czy czasem cewka zapłonowa sie nie grzeje.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 10:01:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jesli gubi iskre na przewodach to je wymień. Może to być przyczyną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 10:37:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
mam to samo od jakiegos miesiaca! silnik 1.6 gaznik z gazem
jakby silnik mial jakies opory, wolno wkreca sie na obroty i ogulnie jakby mial dziore w obrotach na niskich wogole nieciagnie musze sie powoli rozpedzac na 1/2 otwarcia gazu, a podpiero po jakims czasie mozna depnac i juz leci jak rakieta, kosztem spalania, i spalanie podskoczylo o 2 litry na 100, wiadomo zeby utzymac 100km/h musze wiecej gazu deptac, niz kiedys

np jade na 1ce powoli i depne mu gazu to auto na chwile przuspieszy a potem takie ciche brbrbrrbrrbr i nic sie niedzieje, nawet jakby zwalnial, dopiero powoli musze operowac gazem zeby przyspieszyc(jak pisalem wyzej)

do tego tydzien temu musialem podkrecic mu obroty bo gasl, na gazie i na paliwie tak samo
a dzis znow mi gasnie i cos czuje ze znow musze mu podniesc jalowe

wymienilem filtr powietrza, zajzalem do swiec i posprawdzalem kable, wsjo okij

niewiem co sie dzieje kiedys chulalem po 120 i spalanie nieprzekracalo 10 litrow w miescie a na trasie jakies 8.5 a teraz pali mi tyle samo ale przy predkosci ok 80......kurde co sie dzieje?

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: