Sprawdzałem ostatnio kilka elementów w osprzęcie silnika -mam problemy z uruchomieniem, a stało się to tak po prostu: zgasiłem i się pojawiły.Trzeba dość długo kręcić (około 7s) i nie zawsze zaskoczy. Co dziwnego to problem pojawia się, gdy autko stoi na słońcu lub jest ciepły silnik - po skończonej jeździe. Rano jak jadę do pracy to pali po 3-4sekundach. Wymienione: przewody, świece NGK BPR5EKU (1500km zrobione), kopułka, paluch. Zastanawia mnie rezystancja czujnika temperatury (tego dwupinowego, wkręcanego w króciec wodny koło 1 cylindra). Jak autko jest zimne to jego rezystancja (jeden koniec miernika do kolektora ssącego, drugi do pinu w czujniku) wynosi 1,7 kohma, natomiast gdy wskaźnik pokazuje 90stopni to rezystancja spada do 278 ohm, zarówno na jednym jak i drugim pinie czujnika. Sprawdzałem w książce i te wartości (według mnie) za dużo odbiegają od tych podanych w książce. Czy któryś z forumowiczów mógłby dokonać pomiarów w/w czujnika na zimnym i ciepłym silniku? Byłem w sklepie z zamiarem zakupu nowego, ale nie mają takiego - chcę być pewien czy to ten czujnik chrzani sprawę i wybrać się do ASO po zakup.
_________________ AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T poszło w dobre ręce AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było... AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane... AUDI 80 Cabrio 1Z  AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER
|