.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 08:56:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AHL] Pomozcie zdjagnozowac bledy z VAG'a please!
PostNapisane: 09.sie.2006 21:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
potrzebuje pomocy ze zdjagnozowaniem bledow z VAGA oto one:

Control Module Part Number: 3B0 907 557 N
Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS D03
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 06335
3 Faults Found:
01656 - Crash Signal
28-00 - Short to B+
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit

moze mi ktos pomoc z lokalizacja tego sensora G42 i co to za crash signal i jak sie pozbyc tego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 AHL] Pomozcie zdjagnozowac bledy z VAG'a please!
PostNapisane: 09.sie.2006 21:21:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
RaV napisał(a):
potrzebuje pomocy ze zdjagnozowaniem bledow z VAGA oto one:

Control Module Part Number: 3B0 907 557 N
Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS D03
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 06335
3 Faults Found:
01656 - Crash Signal
28-00 - Short to B+
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit

moze mi ktos pomoc z lokalizacja tego sensora G42 i co to za crash signal i jak sie pozbyc tego?

Sygnał zderzenia, zwarcie do +
Awaria wewnętrznego czujnika temperatury w kolektorze dolotowym (G42) , przerwa lub zwarcie do +
Problem z sondą lambda.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 22:26:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
tez umiem przetlumaczyc :) bardziej interesuje mnie jak to usunac i to gdzie znalezc ten czujnik g42 i jak wyeliminowac ten sygnal zderzenia :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 14:25:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Tak jak ci napisał jest w kolektorze dolotowym.
Crash data usuniesz przez zamontowanie sprawnych poduszek i wymianę sterownika na nowy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 15:48:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
shogun0 chyba najlepiej sie na tym tutaj znasz wiec mam do ciebie jeszcze jedno pytanko. Apropo czujnika to znalazlem tylko ze u mnie jest razem z MAF'em. Sprawdzilem bledy po wykasowaniu auto chodzilo z 15 minut i zadnego bledu, w zasadzie wszystko ok, obroty skacza o 30 rpm (co jest chyba w miare normalne), jedyna rzecz ktora mnie drazni to wolno opadajace obroty. Podczas jazdy gdy zmieniam bieg obroty tylko lekko spadaja (efekt jakbym jechal na ssaniu, mimo ze obroty na rozgrzanym silniku wynosza 830 - 860 rpm), dodatkowo auto momentami jakby sie dusilo podczas dodawania gazu (nie rozkreca sie, ale wystarczy na chwile odpuscic gaz i znow dodac i jest lepiej). Sprzeglo nie mam z tym nic wspolnego bo sprawdzilem. Zrobilem tez adaptacje przepustnicy i w zasadzie zadnych zmian. Gdy silnik pracuje i chwile przytrzymam go na 2000 obrotow i puszcze gaz oborty za wolno opadaja (byl moment ze zawisly na 2000). Przed wykasowaniem mialem tylko jeden blad dotyczacy czujnika temperatury plynu chlodzacego (blad sporadyczny), mam jeden na podmiane i sprawdze jak troche przestygnie silnik. Zamierzam tez sprawdzic wtryski. Jak tylko to zrobie to napisze jakie sa wyniki podmiany. Moze masz jakis pomysl co to moze byc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 16:34:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Posprawdzaj dokładnie czujniki i przepływomierz a także ów czujnik temp. powietrza zasysanego i wtedy moze się coś okaże. [/url]

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 16:53:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
czujnik temperatury powietrza sprawdzilem bo mialem podobny tylko chyba taki jak ty masz, montowany w kolektorze oba po sprawdzeniu omomierzem pokazywaly ta sama wartosc, nie pamietam dokladnie ale ok 2,5 kOhma. Takze czujnik powinien byc ok. Czujnik temperatury cieczy chlodzacej ten wychodzacy z glowicy 4 pinowy sprawdzilem porownujac z drugim i tez ok lekki odchyl ok 100 Omow. przewody WN i swiece ok. Mam jeszcze mozliwosc podmiany przepustnicy, tez zamierzam to zrobic w ramach treningu ;-).[/code]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 19:17:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
Ok wymienilem czujnik temperatury ten w trojniku wychodzacym z glowicy, wymienilem przy okazji wtryskiwacze, zresetowalem kompa (i tak nie bylo bledow) pojezdzilem autem z 30 min i efekt jest taki ze nie zamula wkreca sie ladnie obroty praktycznie nie faluja. Pozostal tylko jeden problem czasem obroty sie zawieszaja np na 1300 rpm i tak stoja jakis czas, po wylaczeniu silnika i ponownym zapaleniu sa juz ok ok 840rpm. Podczas jazdy obroty jednak spadaja zbyt wolno po wcisnieciu sprzegla podczas zmiany biegow. Trzeba odczekac z 3 sek. zanim pusci sie sprzeglo inaczej auto szarpie do przodu. Macie jakies pomysly co to moze byc???? Ide jeszcze sprawdzic czy sa jakies bledy po jezdzie probnej. Moze ktos mial podobne objawy w swoim autku??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 21:47:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
Jesli elektronika jest ok to postanowilem sprawdzic wszystko co ma zwiazek z podcisnieniem. Nie wiem tylko co to za urzadzonko u mnie na kolektorze dolotowym wyglada jakby grzybek z boku ma jakis elektrozawor ktory jest polaczony z kolektorem i tym grzybkiem. Wie ktos moze co to jest?? Z tego co mi sie wydaje to jest to regulator bigu jalowego i hamowania silnikiem. Inna rzecz to zawor zwrotny jest podlaczony za przepustnica ale nie wiem dokladnie czym steruje :/ ale sie dowiem :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 21:50:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 14:04:13
Posty: 18
Lokalizacja: gdansk
nikt nie mial podobnego problemu???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: