.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 08:56:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 AAH problemy z zegarami
PostNapisane: 11.sie.2006 13:51:21 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
witam,
1.zacznę od tego że cały czas mam problem z licznikiem km. Jak kupiłem auto to już nie działał-nie naliczał km. Dwukrotnie rozbierany był przez elektronika po czym działał ok.2-3 tys.km i znowu się zaczął zacinać. W tym tygodniu wymieniony był cały prędkościomierz, tarcza i mechanizm, chodził 200km i znowu się zaczął zacinać :< Nie wiem czy to wina układu czy samego licznika. :zly:
2.Auto Check pokazuje zużyte klocki hamulcowe (O) pomimo że są grube jak nowe, a przewody są całe nie poucinane ani poprzecierane
3.Żółte podświetlenie AC zacina się, raz działa, raz nie działa. Żarówka jest dobra, wyświetlacz dobry
4.Nie jestem pewien czy miernik ciśnienia oleju pokazuje dobre wartości. Silnik jest 6000km po remoncie (nowy blok, wał korbowy, tłoki, pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki) a pokazuje ciśnienie na rozgrzanym silniku 1.0 bara, a na obrotach ma do 3.5 bara. Nie wiem czy to wina oleju (Mobil 10W40). Kupiłem go w oryginalnym opakowaniu Mobila chociaż nie ma hologramu

Poradźcie coś, a może znacie jakiegoś dobrego i niedrogiego elektronika (partaczom i olewaczom dziękuję) w okolicach Siedlec czy Wawy

z góry dzięki za porady

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:14:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Odpisze co do silnika bo z tymi zegarami to nie wiem zbytnio co jest. Szkoda ze nie zalales pelnegosyntetyka jak jest po kapitalce .Cisnienie masz dobre gdyby bylo zbyt niskie to brzeczyk sie wlaczy i kontrolka zaswieci wiec 1 bar to wystarczy , widac ze jest dobrze zlozony bo czasami partacze tak skladaja ze trzyma na wolnych zbyt wielkie a pozniej sie zaciera na panewkach . Poczekaj jak sie wszytko ulozy a to nastapi gdzies po 20 tys kilometrow dopiero . Wazne abys zalewal plyn dobry najlepiej koncentrat shell albo jakis inny renomowany uwazał na temperature i od czasu do czasu wstawil autku tak do pewnych granic obrotow silniczka w trasie a pozniej zjechac na parking i zostawic go aby chodzil na wolnych . Ułozy sie dobrze i bedziesz zadowolony . Uwazaj tylko jak jest zimny to daj autku pochodzic z 5 minutek na wolnych obrotach i dopiero siadaj i jedz>
Apropo klockow to mozesz miec cale przewody ale w nich juz te kabelki sa pozzerane przez sol wiec wymien je lub wez miernik i posprawdzaj na 100% jedna strona nie laczy

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 23:21:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Dubel. VTD i przenieśc wypowiedź Jacka do wątku który bardziej się rozwinął.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2006 11:17:00 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
dzięki Jack za rzeczową odpowiedź :peace: powiedz jeszcze co znaczy wstawić autu do pewnych granic obrotów na trasie i jaki to ma to wpływ na ułożenie pierścieni? Uważasz że lepiej lać pełny syntetyk? Płyn mam Mobila. Po remoncie jest już ok.6000 km

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2006 14:38:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wiesz zasada jest taka na niskich biegach nie wchodz poza 4000 obr ale jak masz juz np 4 lub 5 bieg to do dechy niech silnik czuje obciazenie wtedy nie wybija sie nic a to jest wazne aby dobrze go ulozyc. Przegon auto tak przez godzinke od czasu do czasu i na wyzszych dawaj do dechy .Moze brac olej az sie nie ulozy ale to jest normalne zjawisko wiec sie nie musisz przejmowac.Ten olej co masz wymien juz po 10 tys km i zalej pelensyntetyk nic sie nie stanie a bedziesz zadowolony i spokojny o stan silnika , tylko lej dalej Mobil 5w/40 .NIE RÓB ZRYWÓW JAK UKŁADASZ SILNIK I ZACZEKAJ AZ MINIE PRZYNAJMNIEJ 15 TYS KM !!!!!!
:peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: