.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:25:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 v6] wyciek oleju
PostNapisane: 29.maja.2006 12:34:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam kurde ostatnio zauwazyłem że auto zostawia mi plame :/ patrze na stan silnika i faktycznie jest niższy :/ z tyłu silnika gdzieś mam wyciek. Niech ktoś sie w uzytkowników wypowie skąd tam lubi najczesciej kapać :/ USzczelki pod klawiaturą wymienione i tam jest sucho :<

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 12:49:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Pod kolektorem jest taka uszczelka....czasem popuszcza i miedzy glowicami robi sie bajorko, ktore gdy dajesz w palnik wylewa sie do tylu :): Moze to to ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 14:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
No właśnie parę dni temu byłem na reklamacji u mechanika :| stwierdził po zdjęciu kolektora ssącego że tam jest wszystko w pożądku i że wyciek jest spod głowic :?: dokładnie to sobie dzisiaj obejrzałem i coś mi to nie pasuje bo nad uszczelką jest sucho a pod też nie widać żeby blok był bardzo mokry a w dole jest już kałuża i spływa do tyłu no i kapie trza będzie samemu to sprawdzić , mam już dość mechaników zwłaszcza gdy doszczegam że babrają uszczelki silikonem po to są nowe żeby wymienić

pozdrawiam Marek :peace:

_________________
B3 1,6 PP 91' [98 - 04]

B4 2,8 AAH 92' [04 - .... ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 14:22:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
sciagnołem pokrywe górna silnika i faktycznie wokół kolektora jest mokro. Zuru jakie tam uszczelki wchodza i ile ??

YAMATO ile płaciłes za sciagnięcie kolektora?

Niewiem czy samemu sie tego nie podjac, sa jakies myki przy sciaganiu i przy zakładaniu kolektra. Co przy tej robocie sie od razu wymienia ? i na co najbardziej uwaząc :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 16:19:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
yooo25 napisał(a):
sciagnołem pokrywe górna silnika i faktycznie wokół kolektora jest mokro. Zuru jakie tam uszczelki wchodza i ile ??

YAMATO ile płaciłes za sciagnięcie kolektora?

Niewiem czy samemu sie tego nie podjac, sa jakies myki przy sciaganiu i przy zakładaniu kolektra. Co przy tej robocie sie od razu wymienia ? i na co najbardziej uwaząc :?:



Ano panie pomiedzy glowicami jest taka fikusna zakrecona uszczeleczka, tylko w ASO za okolo 50 pln dostepna. Zakup tez nowe uszczeleczki pod kolektor i zapoznaj sie z informacja na temat sily dokrecania kolektora bo ponoc mozna to zrobic za mocno i sciagnac glowice do siebie :/ Przy okazji zlookaj tez czy uszczeleczki pod glowica sie nie poca...ale z tego co pamietam to moje padaly pocac sie od zewnetrznej strony.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 16:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 15:38:09
Posty: 86
Lokalizacja: sosnowiec
Za zdjęcie i założenie 70 pln [silikon hyba nie whodziłw cene :P ]

pozdrawiam Marek :peace:

_________________
B3 1,6 PP 91' [98 - 04]

B4 2,8 AAH 92' [04 - .... ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 17:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
a może posiada ktos albo może sprawdzic z jaką siłą dokreca sie póxniej koletor

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 17:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
MIĘDZY JAKIMI GŁOWICAMI JEST TAM USZCZELKA z tego co wiem iest jedna uszczelka dekla skrzyni korbowej,jedna dzieląca kolektor ssący na pół ,dwie między kolektorem a głowicami i dwie uszczelki pod głowice to spod której cieknie bo mam ten sam problem

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 12:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
www.karczmalesna.pl/e.bmp tu ci ją zaznaczyłem :P

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 20:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 18:13:45
Posty: 67
Lokalizacja: Audi A4 B6 1,9 TDI
Może ci lać z kanałów doprowadzających olej do glowicy ja mialem to samo może mechanik powiedział ci dobrze jedyne wyjście to odkręcić kolektor ssący wymyć tam benzyną żeby nie było tuste i potem zakręcić kolektor zobaczyc czy nie wypływa olej z pod głowicy ja tak sprawdzałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 21:14:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Baca napisał(a):
Może ci lać z kanałów doprowadzających olej do glowicy ja mialem to samo może mechanik powiedział ci dobrze jedyne wyjście to odkręcić kolektor ssący wymyć tam benzyną żeby nie było tuste i potem zakręcić kolektor zobaczyc czy nie wypływa olej z pod głowicy ja tak sprawdzałem.
mi mechanik nic nie proponowal poniewaz żadnych z nich nie wie że pod kolektorem jest coś takiego :D Baca opisz bliżej swoje zjawisko, jak usunołes usterke

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 17:02:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 18:13:45
Posty: 67
Lokalizacja: Audi A4 B6 1,9 TDI
Witam .
Ja wymieniłem uszczelki pod głowicami ale ty musisz to sprawdzić czy napewno tobie też leci z pod głowic .Ja wykręciłem kolektor ssący i pod kolektorem wytarłem ten olej co się tam znajdował wymieniłem także tom uszczelke pod tym deklem taki aluminiowy żeby wyeliminować ewentualnie z pod niego wyciek moze cieknie ci pompa od wspomagania upewnij sie czy to napewno olej. Mnie lalo tak jak pisałem w poprzednim poscie z kanału olejowego który doprowadza olej na głowice smarowania wałków .Olej doprowadzany iest przez śrube do przykręcania głowicy jest tam takie zagłębieni , jest to gdzieś w połowie głowicy przedewszystkim musisz wszystko umyć benzyną żeby było czyste i suche a potem zakęć kolektor ssący i odpal silnik i zobacz czy nie spływa ci olej spod kturejś glowicy musisz sobie przyświecic lampką bo tam bardzo slabo widać tylko niech troche pochodzi jeżeli nic nie zobaczysz to ponownie sciągnij kolektor ssacy i powinno byc widac wyciek, niewim ile ci oleju ubywa mnie lalo zpod obydoch glowic i było to doś dużo wymieniłem uszczelki i teraz jest spokuj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2006 21:03:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
odgrzebie stary temat :) dzis jestem po zdjęciu kolektora i okazałao sie że jedan walnieta była uszczelka dekla pod kolektorem :/ ten dekiel wogóle byl słabo dokręcony a uszczelka nic nie trzymala :zly: ale już po robocie :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 09:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
:/ :/ :/ nacieszyłem sie tydzien spokojem :/ dziś wyjeżdzam z garazu a pod autem plamka :/ osłona silnika w góre patrze a po kolektorem znowu bajoro :< :< lewa głowica od przodu sucha ale za to prawa jest cała mokra i kurde niewiem czy wymieniać uszczelke pod głowica czy mechanik dobrze wymienił uszczelke ( miał kupiona nówke w ASO ale po jakiego ciula maział ja silikonem) stara uszczelka lezy w bagażniku wiec raczej załozył nowa :(

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 16:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
Już się pogubiłem co skąd leci, ale jeśli chodzi o uszczelki pod obie strony kolektora dolotowego (2 szt.) i uszczelkę rozdzielającą kolektora dolotowego, to razem bodaj 87 zł (dzień oczekiwania) w Focie. Ostatnio kupowałem i zakładałem.
Pozdrowienia.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 16:31:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak prawa glowica mokra to puszcza waz od wspomagania a nie uszczelki silnika :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 16:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja się decyduje raczej na sciagniecie głowic, auto ma najechane 200 000 to taka robota nie zaszkodzi od razu uszczelniacze powymieniam

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 16:34:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
powodzenia :peace: tylko nic nie zepsuj :diabel: bo jak nie wymienisz szpilek i dokrecisz na pale to po 100 tys km wymienisz znowu uszczelki ale nie z wlasnego widzimisie tylko dlatego ze beda walily olejem albo plynem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 16:42:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
hans napisał(a):
powodzenia :peace: tylko nic nie zepsuj :diabel: bo jak nie wymienisz szpilek i dokrecisz na pale to po 100 tys km wymienisz znowu uszczelki ale nie z wlasnego widzimisie tylko dlatego ze beda walily olejem albo plynem
samemu tego nie bede robil dam do swojego mechanika, nie mam werwy na rozbieranie połowy silnika :P

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: