.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:32:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czeste i gęste problemy ze szczelnością układu chłodzenia
PostNapisane: 20.sie.2006 09:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
Chdzi o 80 b3 1,8s

A więc zaczne od tego że minionej zimy uciekła mi płyn chłodniczy który kosztuje nie mało.Poczatkowo nie wiedziałem co to jest więc rozkreciłem wszystkie mozliwie dostepne złocza elastyczne i poprawiłem ich szcelnośc oraz wymieniłem, obejmy,Ale dalej gdzies ciekło.Poczatkowo miałem cały czas mokra wycieraczke ale nmyslałem że to od śniegu bo zima była dopiero gdu zrobiło sie ciepło a tam coraz bardzeij mokr w miare dolewania płynu.Az w końcu dzięki waszej pomocy dowiedziałem się że to nagrzewnica która niezwołcznie wymieniłem dzieki waszej pomocy.Myslałem że moje kłopoty się skoczyły ale nie!!dalej gdzieś uciekła płyn.W końcu zlokalizowałem ze chłodnica troche cieknie, więc kupiłem nowa i wymieniłem.Kiedy byłem juz pewny na sto procent kilka dni temu ze juz nic nie bedzie ciekło to sie okazało ze cieknie bo płyn ubywa.Zlokalizowałem jakies cieknięcie w taki soposób że gdy był goracy silnik to słyszałem gdzies w okolicy wtrysku po filtrem powietrza takie syczenia jakby woda leciała na cos goracego i parowała.Dzis zdemiontowałem filtr i zaczełem szukać wyecieku.Na wezyku doprowadzającym chłodziwo do kolektora dolotowego nie było zadnych wycieków ale był wyciek i do ogromny pod taka tuleka plastikowa przykręcana z tyłu głowicy od której odchodził wąz.odkrecenie dwóch śrub mocujących je graniczyło z cudem ale to nic w porównaniu z ich ponownym wjkreceniem.uczelka gumowa pod ta tuleka było sparciała ale wysmariowałem ja silkonem zarodpornym i podłozyłem go pod nia i na nia.Aby doktręcic ponownie te sruby musiałem odgiąc oko 4 cm taka metalową rurke którą idzie płyn chłodiczy bo inaczej nie było mozliwości.Nie było również mozliwy dostep do śrób jej mocujacych.mam nadzieje że wszystko bedzie teraz ok.Moje pytanie jest takie: czy może płyn wyciekać gdzieć z pod kolktora dolotowego allbo gdzie spod głowicy i lecieć na kolektor wydechowy i stad te syczenie????/ bo ten wyciek który dziś zlokalizowałem by troche daleko od rury kolektora także podejzewam ze tam tez ciekło ale chyba cos jeszcze jest własnie pod kloektorem lub sam juz nie wim gdzie.Prosze o pomoc bo już nie mam sił!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 09:18:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na początek zmienił bym korek chłodnicy, moze ma zapchane zaworki i robi sie za duze ciśnienie w układzie, a wtedy zawsze musi gdzieś popuścić.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 09:19:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Sprobuj zmienic korek od zbiorniczka plynu. Moze zaworek cisnieniowy jest juz zatkany i wytwarza Ci sie w ukladnie bardzo duze cisnienie i ciagle gdzies Ci cos wywala.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 09:28:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
Idę patrzyc na ten korek, kurcze nawet nie wiedziałem że on ma jakies tam zaworki :| ale co da się je przepchac czy trzeba kupic nowy???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 09:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
Byłem patrzec ten korek i wyglada on na czysty te dziurki nie sa zatkane i wogóle dobrze wyglada.A czy jest jakaś mozliwośc sprawdzenia go czy trzeba kupić nowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 10:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Raczej trzeba kupić nowy, albo podmienić na próbę, te "dziurki" mogą być drożne tylko "na oko" a poza tym bedzie i tak zle działał...

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: