.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 20:48:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z rozruchem C4 2,8E V6
PostNapisane: 06.sty.2005 23:03:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
Pojawił sie nowy problem z moją C4. Dzisiaj podpinałem kostkę do światła STOP przy pedale hamulca. Musiałem zdjąć półkę pod kierwnicą żeby tam się dostać. Po tym >> "Czasami" odpali od pierwszego kopa "Czasem" nie da się odpalić - brak iskry( "pojawia się i znika"). Tak jakby nie było dobrego styku gdzieś. Jak już odpali to działa poprawnie. Przypuszczam, że jakbym go ruszył z popychu to by zaskoczył i pracowałby normalnie. Czyli problem jest z samym rozruchem. (spadek napięcia za duży? Czy coś innego. Nie wiem co. Jest niepewny. Bo czujnik halla naprwiony. Co musiałbynm sprawdzić po kolei. Myślałem o stacyjce. Może ona nawala. Jakie punkty samochodu mają wpływ na Sam Zapłon. Mierzyłem napiecie na cz. halla - po załaczeniu stacyjki jest 12V, ale pomiedzy +/- a zerem (środek) jest około 5.6V, nie wiem czy tak ma być? czy ma byś wyizolowane zero. prosze o pomoc. Może ktoś ma większe doświadczenie z tego typu usterką. Dzięki za podpowiedzi... :/ :/ :/ :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 15:54:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
najpierw zacznij od sprawdzenia wszystkich kabli nad nogami kierowcy tam gdzie podlaczels ten stop . sprawdz wszystkie wtyczki , wszystko co jest odpowiedzialne za sterowanie zaplonem jest po rawej stronie auta a po lewej jest wszystko co steruje komputerem. a wogole to najprosciej podepnij sie pod komputer i jezeli cos masz rozlaczone to bedzie to zarejestroeane jako blad

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 10:12:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
dzięki za podpowiedż. Teraz odpala za każdym razem. Najgorsze są własnie tego typu usterki - bo pojawi się i zniknie i nie wiadomo co i kiedy się pojawi. Nalepszy byłby komp. Musze sie przymierzyć do tego. Moze wiecie co powinno być na wyjściu K i L to co idzie do interfejsu po załączeniu stacyjki ? Musze jeszcze kompa skombinować - bo interfejs już mam - ciekawe czy działa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 10:26:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
K i L to sa linie danych tam zadnego napiecia nie szukaj ... pozostale 2 zlacza to masa i +12 V wiec jezeli nie pomylisz kabli to bedzie wszystko dzialalo a K i L sa to linie ktore ida tylko w wyznaczone czesci pojazdu czyli ABS. ECU, ECU skrzyni automatycznej , o ile jest, Klimatronic , poducha i w nowszych czyli A6 licznik i radio wiec jezeli usterka lezy na dreodze pomiedzy czujnikem a ktoryms z urzadzen ww to bedziesz mial zarejestrowany blad , natomiast jezeli nie bedzie zadnego bledu to bedzi etoswiadczylo o braku zasilania do komputera

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: