.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 00:04:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 20:52:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 19:56:52
Posty: 33
Lokalizacja: okolice starogardu gd
też tak u mnie będe robił tylko najpierw wstawie intercoller.Mac79 napisz jeśli to niebyłoby problemem ile dałeś za czujnik doład. i jakiej firmy?
Nurtuje mnie takie pytanie,ile bar wytrzymają seryjne tłoki.

_________________
AUDI C3 2.0 86r diezelek
WWW.TKAUDI.ORG

Pozdrawiam Artur.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 21:20:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
mac79 napisał(a):
Frodo napisał(a):
.... Jezeli chesz sprawdzic cisnienie doladowania to powiem,ze minimalne sprawnej turbinki (seryjnie montowana Garett T3) to 0,64 barow a maksymalne 0,76 .....

Skąd Frodo wytrzasnełeś te dane :?:
Nie moge znaleźć oznaczenia swojej turbiny ale z tego co wyczytałem Garretty T3 nie miały zewnętrznego WG tylko wbudowany. Ja znalazłem że do RA/SB były montowane Garrett TB021 (to chyba T2) albo KKK K14-6 więc prawdopodobnie mam T2.
Gdzie można znaleźć info na temat ciśnienia tych turbin :?:

Po wpięciu wskaźnika doładowania między turbo a pompe pokazuje ciśnienie max. 0,4-0,5 bara. Zdaje mi się że troche mało. Jak wpiąłem się w wężyk idący do WG ciśnienie pokazuje 1 bar.
Zastanawia mnie czy ten 1 bar to kres możliwości mojego Garretta..........
wzialem to z ksiazki o b3 i z mojego pomiaru. Jak bedziesz mial jakies efekty podkrecenia TD-ka daj znac;]

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2006 22:17:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Frodo napisał(a):
Jak bedziesz mial jakies efekty podkrecenia TD-ka daj znac;]


mac79 napisał(a):
jak chcecie poczuć co nasze auta potrafią wkręćcie zawór na kolektorze i zdejmijcie na chwile wężyk gumowy przy WG, coś niesamowitego :diabel: prawdziwa jazda zaczyna się dopiero powyżej 0,4bara, i co dziwne do 0,9 bar w ogóle nie kopci czyli wszystko w normie :peace:


musze zmierzyć przyspieszenie do 100km/h ale założe sie że sklepałbym większość forumowych zaczipowanych 1zetów czy afnów :D
Musze założyć spowrotem ten wężyk i ustawić WG odpowiednio ale cholera nie wiem jak zdjąć to zabezpieczenie :( a jak nie to wyrwe chwasta :)

Wskaźnik wybrałem TEN ponieważ ma podświetlenie takie jak nasze niunie, więc ładnie sie komponuje, szybka jest dymiona i przy słońcu troche kiepsko widać, ale w nocy jest :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: