No i problem pokonany

. Uszczelke wymieniłem sam. Napisze może co i jak moze komus sie przyda albo pomoze w podobnej operacji,
potrzebny będzie kanal albo podnosnik samochodowy
1.Odkrecamy sruby dwie przednie od sań zawieszenia ( kurcze u mnie 18mm niemiałem takiego klucza, ale to nie problem)
2. Odkrecamy tylne zespolenie skrzyni biegów z silnikiem ( takie dwie jakby łapy po bokach , które zarazem z tyłu osłaniają koło i wieniec sprzegła)
3. Odciągamy do dołu sanie i wyjmujemy odkręcony element
4.odkrecamy szereg śrub od misy oleju ( potrzebny długi klucz nasadowy 10mm)
5. Zdejmujemy misę
6.

Przed 4 punktem spuscic olej!!!
7.dokonujemy ogledzin dołu silnika stanu powierzchni korpusu , stanu czystosci silnika (to tak przy okazji ) ewentualnie zaszlamienia

i stosowanie lepszego oleju
8.Montarz w odwrotnej kolejnosci
9.Ppotrzebna będzie nowa uszczelka ok. 45 zł
Przyjemnej zabawy

niestety nie czystej
Ale za to teraz jak w reklamie "Nareszcie czysto, Nareszcie sucho, Nareszcie pewnie"
Nara i powodzenia