Dzisiaj sprawdziłem ponownie.
Klima działa do momentu uzyskania temp silnika ok 70-80 stopni.
Po czym milczy uparcie.
Po godzinie odczekania i wystudzenia silnika do ok40 stopni znowu działa do momentu rozgrzania.
Dwa razy odczytałem błędy i wartości w 008 (wczoraj błędy skasowałem)
Oto wyniki na prawie zimnym silniku (klima działa):
01274 – Air Flap Motor (V71)
41-10 Blocked or No Voltage – Intermittent
Wartości bloku 008 na kanale 001 :
5.0 (na przemian z 6.0) 246.0 19.0 241.0
Błędu nie kasowałem, po rozgrzaniu silnika klima przestała się włączać.
Podłączyłem jeszcze raz – silnik gorący:
00600 – Temp. Reg. Flap Motor Position Sensor (G92)
30-10 – Open or Short to B+ - Intermittent
00604 – Back-Pressure Flap-Motor Position Sensor (G113)
09-00 – Adaptation Limit Surpassed
01274 – Air Flap Motor (V71)
41-10 Blocked or No Voltage – Intermittent
Wartości bloku 008 na kanale 001 :
5.0 (cały czas 5.0) 246.0 19.0 241.0
Po godzinie odczekania jadę do biura na internet, aby to opisać, znowu klima działa do momentu wzrostu temp silnika.
Porobiłem zrzuty odczytów z poszczególnych kanałów od 001 do 010
z wczoraj, i dzisiaj (silnik zimny, silnik ciepły)
Wrzuciłem to na
ftp://213.184.3.68/
Katalog klima_problem
login: darp
hasło: 1234darp
Pamiętam, że we wrześniu wymieniałem filtr przecipyłkowy, i po przekręceniu kluczyka był jakiś sygnał (typu rezerwa), ale czy to może mieć jakieś znaczenie. Włożyłem Filtron a wcześniej był „wepchnięty” ale do modelu bez klimy i nawet dobrze nie pasował.
I co to może być? A lato się zbliża wielkimi krokami
Liczę na pomoc – będę wdzięczny
Darek P
GG 6194701
darp@uni.olsztyn.pl