.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 04:17:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wspomaganie
PostNapisane: 17.paź.2004 21:39:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witajcie, oto moje kolejne pytanie, w mojej Audi 80 gościu mówił, ze płyn w przekładni kierowniczej był wymieniany ze 2 lata temu i ze trzeba go juz by było wymienic, od paru dni gdy krece kierownica bardziej w lewo czy prawo słychać jakieś syczenie na zewnątrz, a w środku takie jakby lekkie chrobotanie, tarcie, nawet troche opór kierownicy przy maksymalnym skręcie, czy to naprawdę jest wina płynu w układzie kierowniczym.

z góry wielkie dzieki.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2004 22:03:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
sprawdz stan mozesz miec malo

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 15:34:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Z tego co wiem płynu w układzie kierowniczym się nie wymienia :P Jedynie się go uzupełnia :): Jeżeli był wymieniony,to chyba przy jakiejś awarji :peace:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 17:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Jezeli halasuje przy pelnym skrecie to wszystko OK jest. To tylko pompa wspomagania daje znac, ze juz nie mozna wiecej skrecic i dlatego tak syczy i piszczy :D Jezeli poziom plynu w ukladzie kierowniczym zawiera sie miedzy min i max to wszystko w porzadku i nie trzeba nic dolewac ani wymieniac ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 17:50:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
no no, to by nawet tak mogło być, ale dlaczego nawet na postoju, czy jadąc powoli i kręcąc kołami w lewo czy prawo słychać syczenie, jakby ciśnienie spuszczał.hmmmm?

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 22:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witajcie ponownie,na temat tego wspomagania moglibyście sie jeszcze wypowiedziec, byłbym wdzieczny,dzis wymieniłem płyn w układzie kierowniczym, i co? troche pojezdziłem i dalej to samo, szczególnie gdy kreci sie w lewo czyli gdy tłok w pompie sie wysuwa na zewnątrz w tej gumie, to słychac na zewnątrz tak jakby cos szło na sucho,ale oglądałem tam nic nie odziera. k....a w.....a mnie to juz!

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 23:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
schwanz24 popatrz czy taki zawiniety przewod z ukladu wspomagania, nie ociera podczas skretu o drazki kierownicze. u mnie tak wlasnie bylo ze malo brakowalo i by sie przetarl. Przewod ten idzie do pompy wspomagania na sam dol, a zaczyna sie przy ukladzie kierowniczym. Obejrzyj tez ta gumowa harmonike co jest na ukladzie kierowniczym, jezeli jest popekana trzeba ja wymienic i tam gdzie bedzie zamontowna potem posmarowac smarem zeby gladko chodzila.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 00:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
wszystkie wasze uwagi są cenne, ja chciałbym dodać jeszcze jedno na dzien dzisiejszy, bo mam juz tego naprawde k.. dosc,

otóż od czasu gdy mi chrobocze wspomaganie tak od dwóch dni również (tu uwaga!, wszystkie objawy dzieją się u mnie tylko po rozgrzaniu silnkia, gdy jest zimny nic ale to nic nie chrobocze, pompa chodzi jak nowa)piszczą hamulce z przodu, tak jakby troche hamowały.

dziekuje.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 00:46:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Powiedz czy dobrze odpowietrzyles uklad wspomagania ?
Z tym chrobotaniem to troche dziwne jest, moze to pompa wspomagania tak halasuje ? Odpal silnik i posluchaj co ci tam piszczy. Na zlikwidowanie roznych piskow i halasow pomaga psikniecie WD-40. Zalezy jednak co halasuje, np. na sam pasek rozrzadu mozna lekko psikac WD-40 nawet jak silnik pracuje, to samo na pozostale paski klinowe. Zobaczysz jak wtedy cicho sie zrobi w komorze silnikowej. :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 01:31:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witajcie ponownie, wszystko dokładnie dzis oglądałem i wygląda na to ze odgłosy dochodza chyba z pompy wspomagania.po wymianie tego płynu na nowy cos moze ciszej przestało to chrobotać, hmmm?
teraz mam płyn wlany FUCHS TITAN ATF 3000, moze byc czy zmieniac go na zielony,to jest chyba mineralny?co?

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 09:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
witam
mam ten sam problem ze wspomaganiem w C4, i nie wiem ni cholery gdzie szukac przyczyny. Jest tak : w zimie spokój, latem jak jest ciepło- zgrzypienie od samego początku, jak chłodno zgrzypienie po nagrzaniu silnika. Pompa wymieniona, płyn w układzie wymieniony zalany g00200, wiec orginał. Zgrzypienie dobiega gdzies z okolic kolumny kier- przekładni. Także czuć lekki opór, jakby cos ocierało

Pozdr

_________________
A 100 C4 2.5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 10:10:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Sprawdzcie sobie łozyska kolumny (tam gdzie siedzie amorek ze sprezyna)bylo to opisywane niedawno na forum
druga sprawa Koru nie dawaj takich rad zeby psikali wd40 na pasek rozrzadu :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 10:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

jezeli ktos nie wymienia oleju we wspomaganiu to wymienia pozniej pompe nie wiem czy widzieliscie olej po kilku latach jak wyglda jak woda

co do chrobotania ja wczoraj wymienialem plyn u siebie
i wloczylem silnik wlalem plyn i piszczy co jest i okazalo sie ze wg polskiej metody naciagania paskow bylo dobrze ale jak troche popuscilem tak ze jest luzniejszy
i wszystko przestalo sie dzic
tak samo zrobilem w VW polo i tez przestalo szumiec chociaz mniej


pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 12:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2004 11:48:55
Posty: 18
WD40 na rozrzad zeby ciszej chodzil!!!?????? no ladnie paniedzieju. faktycznie moze byc potem cicho. faktycznie jak makiem...

matjas

_________________
when shit becomes valuable, the poor will be born without asses


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 15:37:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
no właśnie ja tez pierwsze słysze o takich praktykach jak WD-40 po pasku rozrządu!!!! wiec powodzenia!

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 20:28:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
najlepiej to posmarować sobie olejem wszystkie paski.hmmmm.
albo zanurzyc całą Audiczke w oleju, napewno bedzie cisza na zawsze.

tak! słuchajcie, co z tym płynem, moze byc wlany FUCHS TITAN 3000 czerwony?czy nie?

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 00:11:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
juziooo napisał(a):
witam

mógłbys sie troche bardziej stylistycznie wysławiac, bo nie wiem co robiłes z tymi paskami klinowymi, popuszczałes czy naciagałes?hmmmm
pozdrawiam

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 00:13:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witajcie jeszcze raz, nawiąze jeszcze raz do mojego postu, otóż na dzien dzisiejszy juz sam nie wiem komu wierzyć na temat tego jaki olej lać do pompy wspomagania w Audi 80 89r, ktos z was tu mówił, nakazywał zeby nie wlewać czerwonego syntetyka, ok! ale sa tez czerwone mineralne, no?

w mojej Audi gosciu lał od 10 lat FUCHS TITAN ATF 3000 i zawsze jak mu cos w listwie czy pompie zaczeło chrobotac to wymienił własnie na niego i od razu mu zaczeło wspomaganie cicho chodzic, dopiero teraz od jakiegos czasu znów zaczeło hałasować wspomaganie cos w listwie, wymieniłem na ten sam płyn i jak narazie objawy tylko po czesci przestały dolegac, występują przewaznie tylko przy skrecie w prawo, moze trzeba bedzie jeszcze raz przepłukac, sam juz nie wiem?

podobno ten płyn ATF 3000 jest uniwersalny, mineralny. ja pierd......, przejeb.......

narazie.dzieki za jakiekolwieg wiesci.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 01:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
ja leje LHM'a do Citroenów (zielony) i jest rewelka.. pozdro!

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2005 13:46:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
krzysmad napisał(a):
witam
mam ten sam problem ze wspomaganiem w C4, i nie wiem ni cholery gdzie szukac przyczyny. Jest tak : w zimie spokój, latem jak jest ciepło- zgrzypienie od samego początku, jak chłodno zgrzypienie po nagrzaniu silnika. Pompa wymieniona, płyn w układzie wymieniony zalany g00200, wiec orginał. Zgrzypienie dobiega gdzies z okolic kolumny kier- przekładni. Także czuć lekki opór, jakby cos ocierało

Pozdr


mam dokładnie to samo i tylko w prawą stronę. Teraz jest zima więc cisza ale przed zimą zgrzytało (tylko po rozgrzaniu silnika). Niebawem pewnie zacznie się znowu. A może to coś z maglownicą ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: