.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.cze.2025 04:01:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 17:02:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 17:19:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
dzieki za info ale chodzilo mi o pokazanie roznic miedzy 90ps a 110 bo taki jest temat tego topicu, jakby byl na temat modyfikowania samochodow na pompie to bym sie inaczej ustosunkowal


Nie no odpowiedz jak na inzyniera przystało hiehieahiaehiaehiaehiaehiae

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 17:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 20:31:22
Posty: 36
Lokalizacja: Bielsko/Krakow
Rogal napisał(a):
Cytuj:
dzieki za info ale chodzilo mi o pokazanie roznic miedzy 90ps a 110 bo taki jest temat tego topicu, jakby byl na temat modyfikowania samochodow na pompie to bym sie inaczej ustosunkowal


Nie no odpowiedz jak na inzyniera przystało hiehieahiaehiaehiaehiaehiae


inzyniera :diabel: dobre to mi raczej nie grozi :):

ja to tak raczej z autopsji :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 20:24:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P


Prosze pametać o przerobieniu przewodu od wtrysku sterujacego :P, konieczna bedzie skrzynka browara, wolny warsztat i parę godzin. :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 21:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 20:31:22
Posty: 36
Lokalizacja: Bielsko/Krakow
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P


Prosze pametać o przerobieniu przewodu od wtrysku sterujacego :P, konieczna bedzie skrzynka browara, wolny warsztat i parę godzin. :D


nie wiem jak wy ale ja nie przerabialem zadnego przewodu :galy: mi przemiana wtryskow zajela okolo 30 min pierwsze slysze zeby ktos przerabial przewod od wtrysku sterujacego przynajmniej w a a3 leonie i toledo golfie nie trzeba
:|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 21:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 00:19:03
Posty: 49
Lokalizacja: Poznań
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)



to znaczy ze są wersje silnika 90 KM z turbiną o zmiennej geometrii ??
W skodawce wszystkie dziewiędziesiątki są na TURBO z bajpasem i główną róznicą miedzy tymi silnikami to turbo i wtryski któe w 110KM mają zwiekszone średnice 5 oworów dyszy do 205 mikrometrów

_________________
Obrazek - RC maniac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 22:04:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Są. Generalnie szał z 90-kami zaczął się od ALH - generalnie 110-ka z programem i wtryskami od 90-ki (tam chyba było sprzęgło mniejsze - ale nie dam sobie głowy obciąć bo nie mam ETKI SEAT/SKODA...). Ale przedchwilą looknąłem do VW ETKI i z opisów wynika, że np. w A4 była montowana 90-ka o oznaczeniu AHH z turbiną taką jak w AFN`ie czyli 110-kową...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2004 22:13:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
sprostowanie... z tego co widzę w ETCE mozna było mieć 3 rodzaje sprzęgieł w A3 219, 220 i 228mm :zly:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 09:12:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
da3 napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P


Prosze pametać o przerobieniu przewodu od wtrysku sterujacego :P, konieczna bedzie skrzynka browara, wolny warsztat i parę godzin. :D


nie wiem jak wy ale ja nie przerabialem zadnego przewodu :galy: mi przemiana wtryskow zajela okolo 30 min pierwsze slysze zeby ktos przerabial przewod od wtrysku sterujacego przynajmniej w a a3 leonie i toledo golfie nie trzeba
:|


:galy:

Czy widzisz w moim podpisie jakieś A3 albo Leona, tudzież Toledo ? Chwytasz czasem żart ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 09:43:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
baskecior napisał(a):
da3 napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P


Prosze pametać o przerobieniu przewodu od wtrysku sterujacego :P, konieczna bedzie skrzynka browara, wolny warsztat i parę godzin. :D


nie wiem jak wy ale ja nie przerabialem zadnego przewodu :galy: mi przemiana wtryskow zajela okolo 30 min pierwsze slysze zeby ktos przerabial przewod od wtrysku sterujacego przynajmniej w a a3 leonie i toledo golfie nie trzeba
:|


:galy:

Czy widzisz w moim podpisie jakieś A3 albo Leona, tudzież Toledo ? Chwytasz czasem żart ?

ja w swoim rs2 limo tdi 1Z tez przerabialem przewod od wtrysku steryjacego (byl za krotki - przewod of kors :P )

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 09:47:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
baskecior napisał(a):
da3 napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P


Prosze pametać o przerobieniu przewodu od wtrysku sterujacego :P, konieczna bedzie skrzynka browara, wolny warsztat i parę godzin. :D


nie wiem jak wy ale ja nie przerabialem zadnego przewodu :galy: mi przemiana wtryskow zajela okolo 30 min pierwsze slysze zeby ktos przerabial przewod od wtrysku sterujacego przynajmniej w a a3 leonie i toledo golfie nie trzeba
:|


:galy:

Czy widzisz w moim podpisie jakieś A3 albo Leona, tudzież Toledo ? Chwytasz czasem żart ?

ja w swoim rs2 limo tdi 1Z tez przerabialem przewod od wtrysku steryjacego (byl za krotki - przewod of kors :P )

No to juz standard raczej jest. :peace:
Ja długość przewodu tłumaczyłem sobie tym ze Octavia ma poprzecznie silnik ... a ty masz wyjete z jakiejs furki czy nowe ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 10:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 20:31:22
Posty: 36
Lokalizacja: Bielsko/Krakow
baskecior napisał(a):
da3 napisał(a):
baskecior napisał(a):
eomaciu napisał(a):
da3 napisał(a):
no wiec o ile sprezarka jest o zmiennej geometri lopatek to zeby zmienic z 90tki na 110 wystarczy wymienic wtryski i program i masz 110tke. ;)


... i jeszcze przewody do wtrysków :P


Prosze pametać o przerobieniu przewodu od wtrysku sterujacego :P, konieczna bedzie skrzynka browara, wolny warsztat i parę godzin. :D


nie wiem jak wy ale ja nie przerabialem zadnego przewodu :galy: mi przemiana wtryskow zajela okolo 30 min pierwsze slysze zeby ktos przerabial przewod od wtrysku sterujacego przynajmniej w a a3 leonie i toledo golfie nie trzeba
:|


:galy:

Czy widzisz w moim podpisie jakieś A3 albo Leona, tudzież Toledo ? Chwytasz czasem żart ?



moja wina nie zalapalem :) to pewnie to przesilenie zimowe :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 11:01:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
baskecior napisał(a):
a ty masz wyjete z jakiejs furki czy nowe ?

prawie nowe z seata ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 11:02:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bilu napisał(a):
baskecior napisał(a):
a ty masz wyjete z jakiejs furki czy nowe ?

prawie nowe z seata ;)


To wszystko tłumaczy. :) ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: