.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 20:37:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 09:27:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
no niestety taki jest efekt przesuszenia silnika na gazie... :( znaczy ustawienia zbyt ubogiej miesznaki na reduktorze co prawda malo pali ale za to silnik szlak trafi..

niema to jak sekwencja chociaż na niej też można przesuszyć silnik jełśi jakiś kretyn gazownik ustawi zbyt ubogo na mapie to nawet ECU sobie nieporadzi.. miałem tak auto jezdziło jak 4 cylindrówka a nie V6 na szczescie szybko to skorygowałem ...

co do docierania to zasada jest następujaca nieprzeciążać i niejezdzić na stałych obrotach.! czyli mieszja biegami tak aby zmieniać silnikowi obroty a napewno dotrzesz cacy.!

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 10:18:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Gratulacje Vanilla! Miło popatrzeć, jak ktoś nie szczędzi kasy by odratować auto.

Cytuj:
teraz przez najbliższe 1500 km - zakaz jazdy na gazie , żadnego ścigania , obroty do 3000 tylko :)

A to w jakim celu? Żeby się ponownie dotarł? IMO, żeby go dotrzeć, to trzeba mu parę razy dać w palnik, bo inaczej w ogóle się nie dotrze, no ale miejmy nadzieję, że fachowcy wiedzą co mówią. Moim zdaniem, od wysokich obrotów gorsze jest katowanie silnika na zbyt niskich, bo obciążenia są większe. W każdym razie... będziemy Cię mocno objeżdżać na spotach. :D

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 10:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
quattro PETE napisał(a):
W każdym razie... będziemy Cię mocno objeżdżać na spotach. :D


Nie licz na to Pete :) takie trochę jak z Torwaru do Młyna to mogę :)

Podjadę do gazowników na przeglad na jakiś czas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 11:12:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Fajno że Niunia wróciła. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2005 11:14:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
baskecior napisał(a):
Fajno że Niunia wróciła. :)


a jak byś się przełamał i na spot przyjechał wśrodę to jeszcze byś usłyszał jak teraz mruczy :)
idę sprawdzić płyny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2005 23:52:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
pochwal sie kosztem - bo mnei czeka szlifowanie gniazd i wymiana/szlifowanie zaworów, może i planowanie glowicy....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 00:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no ale to, że ci stary rozrząd zostawili...
Nawet jak jest dobry, to zdejmując głowice czy wymieniając cokolwiek co jest napędzane paskiem, wymieniasz pasek rozrządu, rolki dociskowe i pompę wody! Koszta nie są aż tak duze, szczególnie przy takiej naprawie, ale za to potem jest spokojna głowa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 07:55:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
gratulacje :peace:

Vanilla I napisał(a):
teraz przez najbliższe 1500 km - zakaz jazdy na gazie , żadnego ścigania , obroty do 3000 tylko :)


pogadaj z lejkersem - on ma wprawę w takiej jeździe :P

Leo napisał(a):
no ale to, że ci stary rozrząd zostawili...


Leo, piszesz do kobiałki :P :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 08:34:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
scob napisał(a):
pochwal sie kosztem - bo mnei czeka szlifowanie gniazd i wymiana/szlifowanie zaworów, może i planowanie glowicy....


w sumie 2200 - trochę bolało


Leo zaufałam fachowcowi który powiedział że może zostać to zostawiłam

Dziś się zresztą na spocie widzimy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 09:20:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
O kurcze, to ostro z kielni poleciało. Ja jak głowice u siebie robiłem, to wyniosło mnie około 1000zł ale z rozrządem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 09:26:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
wowo napisał(a):
O kurcze, to ostro z kielni poleciało. Ja jak głowice u siebie robiłem, to wyniosło mnie około 1000zł ale z rozrządem.


ale ja jeszcze zrobiłam parę drobiazgów np regereracja zacisków z tyłu , sklejenie obudowy filtra powietrza,

ale coś mało zapłaciłeś bo same uszczelki z oringami to jakieś 400zł
chyba że mówisz o samych głowicach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 09:47:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Głowice i rozrząd, bez pompy wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:09:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
wowo napisał(a):
Głowice i rozrząd, bez pompy wody.


bez uszczelek ?
ja za głowice zapłaciłam 600 + uszczelki i prowadnice

a ile będzie kosztował rozrząd ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
ELSA mowi ze kazde zdjecie paska rozrzadu dyskwalifikuje go do dalszej exploatacji ;)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:34:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
mq napisał(a):
ELSA mowi ze kazde zdjecie paska rozrzadu dyskwalifikuje go do dalszej exploatacji ;)


taa teraz za późno
jak mi powiedzieliście że mam robić 2 głowice a nie tylko jedną to zrobiłam
i mowiłam że rozrząd chcą zostawić bo magik mówi że się nadaje to krzyku nie podnieśliście
no nie wytrzyma z tymi facetami g:)
i jak tu być "posłuszną kobieta " licząca się z opinią faceta g:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:39:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Vanilla I napisał(a):
mq napisał(a):
ELSA mowi ze kazde zdjecie paska rozrzadu dyskwalifikuje go do dalszej exploatacji ;)


taa teraz za późno
jak mi powiedzieliście że mam robić 2 głowice a nie tylko jedną to zrobiłam
i mowiłam że rozrząd chcą zostawić bo magik mówi że się nadaje to krzyku nie podnieśliście
no nie wytrzyma z tymi facetami g:)
i jak tu być "posłuszną kobieta " licząca się z opinią faceta g:P


Nie slyszalem :/
Ale sie nie przejmuj jak ja robilem swoje glowice to tez zostawilem pasek bo jest jeszcze dobry na 30tys. km ;)
Ja tylko pisze co fabryka zaleca :D

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:39:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak trzaśnie to wiesz gdzie jechac z reklamacją :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:42:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Razem z uszczelkami, oringami itp. Może u was takie ceny, bo u nas za doprowadzenie głowicy do stanu uzywalności krzycza 100zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:43:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
eomaciu napisał(a):
jak trzaśnie to wiesz gdzie jechac z reklamacją :P


Ja wiem g:) Michał to już ma mnie serdecznie dość , przeze mnie pracowali w sylwka g:DD więc na razie dam mu odetchnąć

Mq mnie tez powiedzieli że jeszcze 20-30 przejadę i dlatego został


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 12:05:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
wowo napisał(a):
Razem z uszczelkami, oringami itp. Może u was takie ceny, bo u nas za doprowadzenie głowicy do stanu uzywalności krzycza 100zł.


no to pozazrdrościć
ale ja już słyszałam że i tak tanio zapąłciłam bo tu i wyższe ceny się trafiają


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron