.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 20:13:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 15:53:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
sam już nie wiem czy tył może miec wpływ na bicie kierownicy :| Tak tylko rozmyślam co by to mogło by w moim wypadku, a przy skrzywionych tarczach jest wyczuwalne również bicie na pedale hamulca

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 16:36:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
moze zaciski do przesmarowania?
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=3156

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 17:09:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
U mnie podobnie - klocki Audi a tarcze Brembo i przy delikatnym przyciśnięciu hamulca lekkie bicie na kierownicy. Niedawno wymieniałem, może zrobiłem z 1000 km. Ostatnio sprawdzałem i nie mam tych objawów. Myślę że stało się tak bo delikatnie hamowałem żeby ułożyły się tarcze i dobrze dotarły klocki itp. Nerwy mnie poniosły i w trasie parę razy depnąłem na hamulec tak dość mocno - na krawędzi zablokowania kół. Pomogło. Trzeba nieraz zrobić test... :peace:

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 21:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Co do tego bicia to tez uważam że to wina przednich tarcz, ewentulanie zbyt dużego luzu na prowadnicach zacisków hamulcowych kół przednich.
Jeszcze może być że klocki są cienkie i zacisk na prowadnicach jest przesunięty i ma większą tendencję do wpadania w drgania.
Co do drgania kierownicy i przyczyny jako usterki zacisków kół tylnych trochę nie chce mi się wierzyć w takie cuda.
Ja u siebie mam podobny problem i niedługo będę zakładał wentylowane tarcze ATE, klocki Ferodo Premier i zaciski do szerszych tarcz, zobaczymy co ten zabieg da.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2005 22:23:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Karli napisał(a):
Co do tego bicia to tez uważam że to wina przednich tarcz, ewentulanie zbyt dużego luzu na prowadnicach zacisków hamulcowych kół przednich.
Jeszcze może być że klocki są cienkie i zacisk na prowadnicach jest przesunięty i ma większą tendencję do wpadania w drgania.
Co do drgania kierownicy i przyczyny jako usterki zacisków kół tylnych trochę nie chce mi się wierzyć w takie cuda.
Ja u siebie mam podobny problem i niedługo będę zakładał wentylowane tarcze ATE, klocki Ferodo Premier i zaciski do szerszych tarcz, zobaczymy co ten zabieg da.


Ja tez mam ATE al nie Power DISC , tylko zwykłe, jak chcesz założyć tarcze wentylowane , gdy serie w 1Z masz niewentylowane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 09:42:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Dzisiaj tak jechalem i zauwazylem ze jak mi kolo wpadnie na jakas nierownosc (szczegolnie prawe) to mi kierownica ucieka. Czesto tak mam jak zjezdzam po slimaku z jakiegos mostu i na tych laczeniach to odczuwam.
Wychodzi wiec na to ze sa ta gumki stabilizatora czy tez same stabilizatory.
Wyjasnialoby to bicie kierownicy.

Co Wy na to :?:

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 10:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:12:47
Posty: 121
Lokalizacja: Krakow
mnie tez tak walilo przy hamowaniu...
przyczyna: niedokrecona sruba przy drazku kierowniczym po stronie przekladni kierowniczej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2005 23:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
BOZZ napisał(a):
Ja tez mam ATE al nie Power DISC , tylko zwykłe, jak chcesz założyć tarcze wentylowane , gdy serie w 1Z masz niewentylowane?

Jakto jak, normalnie.
Wymieniasz jarzma i zaciski od tarcz wentylowanych i po sprawie.
Koszt używanych zacisków to 70 - 90 pln za sztukę, za tarczę płaciłem po 180pln za sztukę do tego Ferodo Premier za 115, lakier do zacisków 30 pln i jutro montaż.
Zobaczymy co z tego wyjdzie

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 13:10:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Kowicz napisał(a):
Dzisiaj tak jechalem i zauwazylem ze jak mi kolo wpadnie na jakas nierownosc (szczegolnie prawe) to mi kierownica ucieka. Czesto tak mam jak zjezdzam po slimaku z jakiegos mostu i na tych laczeniach to odczuwam.
Wychodzi wiec na to ze sa ta gumki stabilizatora czy tez same stabilizatory.
Wyjasnialoby to bicie kierownicy.


No i sprawa wyjasniona, prawy amortyzator wylal i nie trzyma juz. Wszystkie gumki mam OK.

Moze wiecie jakie sa najlepsze amory :?:
Mechanior proponuje mi Sachsa za 250zl/szt (wklad)

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 14:06:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Kowicz napisał(a):
Kowicz napisał(a):
Dzisiaj tak jechalem i zauwazylem ze jak mi kolo wpadnie na jakas nierownosc (szczegolnie prawe) to mi kierownica ucieka. Czesto tak mam jak zjezdzam po slimaku z jakiegos mostu i na tych laczeniach to odczuwam.
Wychodzi wiec na to ze sa ta gumki stabilizatora czy tez same stabilizatory.
Wyjasnialoby to bicie kierownicy.


No i sprawa wyjasniona, prawy amortyzator wylal i nie trzyma juz. Wszystkie gumki mam OK.

Moze wiecie jakie sa najlepsze amory :?:
Mechanior proponuje mi Sachsa za 250zl/szt (wklad)


nie ma najlepszych amorów :D
będziesz miał wiele propozycji ja poszedłem w KYB po sachsie bo miało
byc bardziej twardo - niestety dalej jest hameryka :/

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2005 22:58:17 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Sachsy są bardzo dobre, miałem takie w coupe'cie z tym że z obniżającymi spręzynami i było twardo, ale to głównie przez sprężyny.

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 07:53:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Powiem tyle. Masz wywalone prowadnice zaciskow hamulcowych, tzn. prowadnice i jarzmo, wez sproboj poruszac zaciskiem na postoju, najlepiej wejdz pod furke i poruszaj nim, jak lata, jest luzny, to na bank to. Mialem to samo przy zwyklych tarczach. 1-2 kkm i walilo w kierownice. Usztywnilem to i przetoczylem tarcze i przeszlo. Usztywnij zacisk i przetocz tarcze, nie wkladaj znowu nowych tarcz, bo i tak je rozj****. Ostatnio zmienilem zaciski i tarcze na wentylowane. No i spotkala mnie nie mila niespodzianka. Kupilem tarcze Lucasa i tez mi je rozwalilo, wlazlem pod samochod, no i co swierdzilem? Oczywiscie zacisk lata jak glupi, luzik jest minimalny, ale jest. Okazuje sie ze luzny zacisk powoduje przeginanie tarczy i tu jest caly pies pogrzebany. Po usztywnieniu zacisku i przejechaniu 200 km jest juz duzo lepiej, ale i tak tarcze do zmiany. I powiem tyle. Nie kupuj zadnych brembo i innych super ATE, kupuj polska mikode i nie ma zadnych problemow, oczywiscie jak masz dobry zacisk, hehehehe. Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 10:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:12:47
Posty: 121
Lokalizacja: Krakow
hmm a jak sie usztywnia zacisk??
przez wymiane??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 10:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Mozna i tak...hehehe, jarzmo nowe kosztuje 340 + 2 prowadnice po 70, daje sume 480, mozna i tak. Ale mozna cos razem z prowadnica wlozyc. Kawalek czegos trwalego, prowadnice na bank sie nie zapieka, a nawet jak nie chodza, to zacisk fi=54 mm ma taka sile nacisku ze spokojnie rozpiera zacisk z jarzmem. Ja wkladam paski blaszki miedzianej, jest miekka i sie ladnie uklada, ale widzialem kolesia ktory wrzucal tam tasme klejaca, gumowa, w miare wytrzymala i tez sie sprawdzalo. Powiem tyle, ten luz jest tak maly w stosunku do srednicy trzpienia, ze naprawde ciezko cos wymyslic. Mozna lekko podpilowac trzpien i w to miejsce msunac pasek blachy. Kombinujcie do woli. A jak ktos woli zeby mu dalej walilo w kierownice przy hamowaniu to niech nie lamentuje i nie rzuca glupich, jak najbardziej polskich, komentarzy, tylko wezmie sie do roboty i cos z tym zrobi. Sposob jest sprawdzony i tyle. Mozna przeciez w nieskonczonosc wymieniac tarcze, felgi, opony i wymieniac.....wymieniac, tylko po co? Jeczenie to nasza przywara, ale co na to poradzic.

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 13:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Karli napisał(a):
BOZZ napisał(a):
Ja tez mam ATE al nie Power DISC , tylko zwykłe, jak chcesz założyć tarcze wentylowane , gdy serie w 1Z masz niewentylowane?

Jakto jak, normalnie.
Wymieniasz jarzma i zaciski od tarcz wentylowanych i po sprawie.
Koszt używanych zacisków to 70 - 90 pln za sztukę, za tarczę płaciłem po 180pln za sztukę do tego Ferodo Premier za 115, lakier do zacisków 30 pln i jutro montaż.
Zobaczymy co z tego wyjdzie


Ku przestrodze - tarcze ATE są delilkatne - nie wkładaj czasem za twardych klocków - ja dwa miesiące temu włóżyłem TEXTARA i zaczęły mi obierac tarcze. Teraz włozyłem klocki ATE co prawda gorzej hamują :) ale nie zbieraja tarczy. Co do TEXTARÓW to w poprzedniej beczce na wentylowanych tarczach przy ostrych hamowaniach po 4 tys km popękaly się i rozypały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 13:26:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
RobertKar napisał(a):
Powiem tyle. Masz wywalone prowadnice zaciskow hamulcowych, tzn. prowadnice i jarzmo


HHmm... no u mnie jednak to nie było to i jak samo przestało 10 tyś. kilometrów temu tak się nie odzywa do tej pory :P

RobertKar napisał(a):
I powiem tyle. Nie kupuj zadnych brembo i innych super ATE, kupuj polska mikode i nie ma zadnych problemow, oczywiscie jak masz dobry zacisk, hehehehe


No zależy do jakiego samochodu... (do jakiegoś diesla z lat 80'ych którym nei przekraczasz 100km/h to może i tak)
;)

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 22:32:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 15:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
xawier napisał(a):
U mnie podobnie - klocki Audi a tarcze Brembo i przy delikatnym przyciśnięciu hamulca lekkie bicie na kierownicy. Niedawno wymieniałem, może zrobiłem z 1000 km. Ostatnio sprawdzałem i nie mam tych objawów. Myślę że stało się tak bo delikatnie hamowałem żeby ułożyły się tarcze i dobrze dotarły klocki itp. Nerwy mnie poniosły i w trasie parę razy depnąłem na hamulec tak dość mocno - na krawędzi zablokowania kół. Pomogło. Trzeba nieraz zrobić test... :peace:

zaciski sciagalem i smarowalem chodza dobrze ale ta sztuczke z tymi prowadnicami wyprobuje to moze byc to dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 00:43:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 22:59:19
Posty: 168
Lokalizacja: Radom
u mnie byly dwa powody drgan kierownicy: jeden to przy jezdzie ale wywazylem kolka i ustapilo, a drugi przy hamowaniu po tym jak dalem tarcze do toczenia, byly zle przetoczone i bily, zakupilem nowki brembo wentylowane i klopot z glowy wszystko jest miodzio :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 08:50:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Do Pablo... Nie kojarze przejazdu trasa E7 ze srednia ponizej 120, i hamowalem, drzewa ani niczyjej pupy nie zaliczylem i nie raz widze jak kolesie za mna hamuja od rowu do osi jezdni, a to ze tarcza bosko wyglada i ma na kartonie super marke nic nie znaczy. W tej dobie pieprzonej globalizacji hgw co masz w tym kartonie w rzeczywistosci. Ja przejechalem sie na tarczach Lucasa, klockach textara itp. Teraz kupuje mikode i klocki lucasa (19,6 mm)...Zreszta kazdy kupuje to na co ma ochote, wiec nikogo nie namawiam. Podrawiam Warszawe, hehehe

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 22:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2004 11:15:31
Posty: 22
Lokalizacja: łódź
Witam

Jeżeli to nie tarcze to na 100% piasta koła!! miałem ten sam problem i tez założyłem nowe tarcze i tez biło, ale po wymianie piasty jest wszystko oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: