.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 21:43:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 18:15:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
no i proszę odezwali się odważni z mieszalnikami czyli można to zestroic i strzelać nie będzie .tylko dziwie się żę znowu nas nie zakrzyczeli posiadacze sekwencji.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 18:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
enduro7777 napisał(a):
no i proszę odezwali się odważni z mieszalnikami czyli można to zestroic i strzelać nie będzie .tylko dziwie się żę znowu nas nie zakrzyczeli posiadacze sekwencji.
Coś dodam od siebie mam w V8 gaz na podobnej kombinacji z tym ze parownik 180kw i dwa miksery (gazownicy zaoferowali mi instalacje za 6500pln), jak dałem ogłoszenie na samochód to ludzie nie dzwonili po auto tylko jak ja tam wstawiłem gaz ?:diabel: znajomy gaziarz powiedział ze do wszystkiego da się wstawic gaz na parowniku tylko gaziarze sa za leniwi i nie maja nieraz czasu eksperymentować.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 21:22:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Szkoda tego czytać, tyle już było o tym wałkowane.
Powiem jedno jak kogoś stać na V6 to i powinno go stać na założenie uczciwego gazu do tego silnika.
Żałuję wcześniej wyrzuconej kasy w błoto na zwykłą instalkę, która jak to znajomy gazol zapewniał miała rewelacyjnie sprawować się w tym silniku.
Może ktoś chce odkupić-tanio sprzedam, bo się wstydzę wystawiać tego na forum.
Instalacje sekwencyjne już tanieją, zapytajcie zoltara on niedawno zmienił i nie ukrywa zadowolenia.
Wcześniejszym moim tematem był gaz, teraz mogę się zająć innymi.

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 22:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czyli w/g ciebie v-6 wymaga specyficznego składu mieszanki którego nie da się osiągnąć na mieszalniku.byc możę twoi gazownicy nie potrafili tego dokonać ?jeśli mi wytłumaczysz na czym ma polegać ten specyficzny osiągalny tylko i wyłącznie na wtrysku skład to zgodzę się z tobą a możę v-6 to nie zwykły silnik. jeśli tak to na czym polega ta tajemnica proszę podziel się wiedzą. ja twierdzę żę to pojedzie nawet na zaadoptowanym gażniku pod warunkiem żę ten co adaptuje wie co robi .każdy krzyczy strzela strzela ale nikt nie dochodzi dlaczego strzela.piszesz też żę na sekwencji jest ok co jest ok osiągi ,zużycie,czy to żę nie strzela,zauważ żę na sekwencji większość skarży się na zbyt dużę zużycie paliwa.znowu kłania się regulacja oraz samo założenie inst .zresztą jak już pisałem to wiekszość sekwencji jest zdrutowana na krótko bo gazownicy nie potrafią poradzić sobie z dwutorowym sterowaniem v-6 audi i efekt jest taki żę wykresy czasów otwarcia wtryskiwaczy dla lewej i prawej stronyrozjeżdzają się jak diabli. stąd to zużycie gazu.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 14:54:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Samo ograniczenie powietrza przez mikser, podanie gazu przed przepustnicę, co powoduje nie równe zaciąganie mieszanki przez poszczególne cylindry.
W silniku V6 jest zbyt duży kolektor, żeby podawać gaz przed nim.Gaz powinien być dostarczany przed cylindry.
Niby mniejsze spalanie w inst. II generacji powoduje ograniczona ilość gazu podawana przez nią, co się wiąże z ograniczonymi osiągami.Na inst.IV generacji mam możliwość nawet oszczędniejszego spalania niż na poprzedniej.
Mam dobrych gazowników i nie neguję ich wiedzy na temat zasilania silników gazem.
Wiem jedno, nikt mi nie zwróci pieniędzy wydanych na zwykłą instalkę.
Zoltar zapłacił za instalkę IV generacji 3000 zeta.Czyż jes sens narażania się na późniejsze konsekwencje za tak małą różnicę w cenie między inst.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 20:01:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
masz rację 3000 zł a 2000 to już nie wielka różnica natomiast rok temu to było 5000zł a to już różnica .natomiast wielkośc kolektora nie ma najmiejszego znaczenia jeśli w porę zdołasz go napełnić. jeśli chodzi o wtrysk to skoro zdąży się wymieszać gaz z paliwem bezpośrednio przed zaworem ssącym to tym bardziej się wymiesza podany przed przepustnicą.nieruwnomierne napełnianie, w takim układzie masz je teraz też tylko samym powietrzem bo czym się różni powietrze od mieszanki lpg z powietrzem i to gaz i to też gaz tak żę twoje argumenty wybacz są bez sensu .no chyba żę masz wtrysk bezpośrednio do komory spalania.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 21:09:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Moim argumentem jest to, że się nie zastanawiam czy i kiedy mi ten gaz pierdyknie, nie muszę wzbogacać mieszanki, zmieniać świec i przewodów WN...itd.
Też kiedyś miałem przekonanie, że II generacja jest oki. Nawet chciałem stawać do startu z Szostim(ten sam model auta tylko że na sekwencji).Wszystko było oki do momentu kiedy się zaczeły pierwsze problemy.
Zobacz moje wcześniejsze posty...też się spierałem z tymi co narzekali...po czym przyszedł moment kiedy sam zaczołem zadawać pytania...teraz możemy porozmawiać na inne tematy, bo naprawdę temat gazu przestał dla mnie istnieć.

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 22:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2005 22:31:34
Posty: 28
mozecie dac namiary gdzie zakładają sekwencje do V6 za 3000 zł bo ja taniej jak za 5000 to nie mogę znaleść :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 22:46:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 21:38:23
Posty: 179
Lokalizacja: Katowice
no dyskusja naprowadza mnie na pewien tor i poodwiedzalem kilku gazownikow i zaden niechce dac gwarancji na zwykla instalacje ze w tym silniku bedzie smigalo bez buuum a jeden mi powiedzial ze mam napisac pisemko ze nie bede robil problemow i sie zgadzam na taka instalacje koszt to 1900 zl a sekwencja bedzie mnie kosztowac 3900 zl i tu pelna gwarancja chyba bede zbieral kasiorke :)
a mam pytanko jaka instalacja wiecej pali zwykla? czy sekwencja?
-------------------------------
AUDI C4 V6 2,8L QUATTRO


Ostatnio edytowano 12.kwi.2005 22:53:42 przez bodzio2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 22:52:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Ja też mam mikser i instalkę na badziewiastych podobno podzespołach (stag i coś tam jeszcze badziewiastego) ale dla mnie problem gazu też nie istnieje (2000 PLN zamiast 5000) poza jego wzrastającą ceną, a spalanie 17l miasto i 12 trasa uważam za "proporcjonalnie" przyzwoite. Panowie nie przesadzajmy z tą klasą, C4 można teraz dostać za przyzwoite (ok 15 tys. PLN) pieniądze po co więc instalka za piątaka???

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 23:24:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
A ja przerobiłem 2 gen na 4 i jestem zadowolony :D dzieki J@rkowi ;) Nie bede zachwalal bo przeciez nie wszyscy musza miec to co lepsze :diabel: Teraz moge spać spokojnie i tak jak napisał J@rek gaz nie jest moim tematem ... ;-)

Pozdrawiam

PS. poprzednia instalacje jak ktos chce to sprzedam za 300 zł ma ona jeden z najbardziej zaawansowanych sterownikow Elpigaz Leonardo Pro co uchroniło przez 4 lata moj plastikowy kolektor, lepiej wydac 3 stowy niz 2 tys jezeli juz ktos chce miec 2 gen w aucie :)

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2005 23:11:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
proponuję wszystkim z sekwencją zadać iedno pytanie gazownikom jak rozwiązali problem podwójnego toru sterowania w waszych v-6 audi . reakcja będzie taka że 80%z nich nie będzie wiedziało o co chodzi założyli i jeżdzi 10 % powie żę spieło na krótko a kolejne 10 % wyjaśni wam jak poprawnie rozwiązali ten problem niestety taką mamy kulturę i wiedzę techniczną naszych fachowców od gazu .co najmiej 30% ludzi z forum dysponuje wiedzą dużo większą od tych pseudo fachowców.zakładająć do siebie zjeżdziłem 15 zakładów i nóż w kieszeni się otwierał od słuchania tych bredni ale to mnie nie dziwi skoro ci ludzie jeszcze nie dawno handlowali marchewką teraz zakładają inst gazowe a jak minie bomm to pewnie otworzą jakąś budę z piwem.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2005 06:36:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Enduro - to może powiesz w końcu jak powinien być ten problem rozwiązany? Jak nie chcesz na forum może być na PW :P
Chętnie sie dowiem... :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2005 17:26:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
rozwiązanie jest jedno jednostka sterująca gazem obsługująca dwa tory sterowania rok temu takiej nie było na rynku a gaziarze przecierali oczy ze zdumienia gdy ich o to pytałem na forum OBD JEST SEKCJA DLA GAZOWNIKÓW i już podobno problem jest rozwiązany lub ominięty w inny sposób dawno nie zaglądałem na to forum. a możę najnowsze instalki już obsługują 2 tory.? zajrze dzisiaj to oblukam co i jak

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2005 22:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2004 21:38:23
Posty: 179
Lokalizacja: Katowice
enduro7777 i co znalazles jakas podpowiec bo jestem ciekawy moze jednak zaoszczedze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: