.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 11:21:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Bardzo kiepski dół w 1.9 TDI
PostNapisane: 06.maja.2005 22:38:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Deny napisał(a):
Co może być przyczyną bardzo kiepskiej mocy w dolnym zakresie obrotów (do ok. 2000 obr.) Często jest tak, że jedziemy w korku na II biegu i trzeba mu przygazować i w moim przypadku gdy jest. np. 1200 obr. to samochód, mimo gazu w dechę, toczy się jak żółw, dopiero po osiągnięciu 2000obr. wystrzeliwuje. To samo dzieje się na innych biegach. Nawet kiepskie jest ruszanie ze świateł bo zanim osiągnie 2000 obr. to jest padaczka. Dla uzupełnienia podam, że byłem w Diagtroniku i stwierdzono, że wtryski OK, cała elektronika też, jedynie zażut mieli do późno włączającej się turbinki. Jakie macie pomysły na wyeliminowanie tego i czy ktoś miał podobne bolączki ?

norma.... 1Z na ori sofcie tak ma... nie ma sie czym przejmowac tylko nauczyc sie jezdzic ...tzn. nie katowac silnika od 1200 rpm bo to nic nie da...... zmieniaj biegi tak aby obroty po zmianie byly rzedu 1800 rpm a od razu poczujesz roznice... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 08:43:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
Mauzer napisał(a):
A dawkę na pompie kolega sprawdzał?

Dawką można podciągnąć trochę dół ale jednocześnie nie będzie już takiej góry jak teraz ;-)

p.s i nie bać się wysokich obrotów w Tdieslach, te silniki je lubią.

Bez przesady z tymi wysokimi obrotami :D , to nie benzynka :)
Ale prawda jest ze TD lubia zakres 2000-4000 i tutaj najlepiej sie kreca :P

@ Leo: co do tej mocy na kolach to jakos sie nie do konca zgadzam, na forum Mastersa bylo to kiedys opisywane, przy tych samych obrotach traktor ma wieksza moc niz powownywalnej mocy benzynka, stad m in oszczednosc :) Poza tym nie jeździ się mocą a momentem, mocą się ściga ... :D :peace:


ponieważ moc = moment x obroty to diesel ktory ma więcej momentu
niz porownywalna benzynka bedzie tez mial wiecej mocy na dole

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: