.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 00:39:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 18:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Ja mam chyba dla AAT i dla 1.8T ale nie wiem gdzie :D Wiem, że raz w życiu to widzialem u siebie na kompie :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 07:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sprobuj sprawdzic odczyt z przeplywomierza maf na wolnych obrotach po odpaleniu, i potem odczytaj to samo po przygazowce tez na wolnych. moze przycina sie przeplywka w jakis sposob, stad ta duza dawka.

w sumie mozesz ją odłączyc w cholere. takze odpali, ale bedzie w jakims trybie awaryjnym, sprawdz co wtedy bedzie sie działo, powinien normalnie pracowac na wolnych obrotach.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 09:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Byłem jeszcze raz na VAGu i wyskoczyły błędy:
1. 00561-mixture adaptation 13-00 adaptation limit
2. 00544-maximum Boost Pressure Exceeded 27-10 implausible signal intermited
3. 00513- engine speed sensor (G28)
Jeśli ktoś wie co znaczą te będy i co mam wymienić to proszę o posta, bo fachowiec u którego byłem nie potrafił mi tego wyjaśnić.Doddam jeszcze że będy zostały skasowane,a gdy po przejechaniu parę kilometrów pojawiły się ponownie.Czekam na posta.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 10:20:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Piotrek122 napisał(a):
Byłem jeszcze raz na VAGu i wyskoczyły błędy:
1. 00561-mixture adaptation 13-00 adaptation limit
2. 00544-maximum Boost Pressure Exceeded 27-10 implausible signal intermited
3. 00513- engine speed sensor (G28)
Jeśli ktoś wie co znaczą te będy i co mam wymienić to proszę o posta, bo fachowiec u którego byłem nie potrafił mi tego wyjaśnić.Doddam jeszcze że będy zostały skasowane,a gdy po przejechaniu parę kilometrów pojawiły się ponownie.Czekam na posta.Pozdro.


513 - z tego co pamietam na zgaszonym silniku to normalne
na zapalonym nie powinno byc ale sprawdź wtyczkę czujnika
i popsikaj moze tam jakims kontaktem wypierajacym wode

561 - ale co adaptation limit? powinien byc dalej opis... do sprawdzenia
świeczki, ciśnienie paliwa, POSy, fajki

544 - dziura za turbo, N75 się zacina lub ma słabe połączenie, sprawdź
równiez podłączenie z kolektora za turbo do ECU

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 11:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Piotrek jak chcesz sprawdzić program to można zrobić tak że wpadne do bielska i podłączymy twego kompa do mnie i będzie wiadomo czy ten program co masz to seria czy nie ,a ja przy okazji bym obadał czy mi sie opłaca do swego wirusa zapodać.Może udało by mi sie interfejs skombinować to jeszcze raz byśmy go sprawdzili podczas jazdy ,można by było pare żeczy poprzekładać na probe z mego tylko by sie garażyk przydał do tego, gdzieś miałem spis błędów z opisem poszukam.Jak coś to sie odezwij na priv.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 12:26:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mnie to wygląda na problem regulacji twojego programu.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 15:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Nie wiem oco chodzi.Wykasowalem bledy wyjolem i wlozylem kostki od przeplywki i od n75 .Przejechalem ok 55 km i jest narazie wszystko ok.Spalanie spadlo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 17:34:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Piotrek122 napisał(a):
Nie wiem oco chodzi.Wykasowalem bledy wyjolem i wlozylem kostki od przeplywki i od n75 .Przejechalem ok 55 km i jest narazie wszystko ok.Spalanie spadlo


korozja styków...???

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 18:10:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Być może korozja styków.Jak coś się spieprzy to dam znać.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 20:00:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Piotrek122 napisał(a):
Być może korozja styków.Jak coś się spieprzy to dam znać.Pozdro.


w takim razie do uslyszenia niedługo ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 21:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 15:55:26
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
Piotrek122 napisał(a):
Byłem jeszcze raz na VAGu i wyskoczyły błędy:
1. 00561-mixture adaptation 13-00 adaptation limit
2. 00544-maximum Boost Pressure Exceeded 27-10 implausible signal intermited
3. 00513- engine speed sensor (G28)
Jeśli ktoś wie co znaczą te będy i co mam wymienić to proszę o posta, bo fachowiec u którego byłem nie potrafił mi tego wyjaśnić.Doddam jeszcze że będy zostały skasowane,a gdy po przejechaniu parę kilometrów pojawiły się ponownie.Czekam na posta.Pozdro.


00561- Kontrola dodawania mieszanki (kraniec regulacji składu mieszanki)
00544- Maksymalny ładunek ciśnienia powietrza przekroczony
00513- Czujnik prędkości obrotowej lub jego obrót


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 21:39:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 15:55:26
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
maciu napisał(a):
Piotrek122 napisał(a):
Byłem jeszcze raz na VAGu i wyskoczyły błędy:
1. 00561-mixture adaptation 13-00 adaptation limit
2. 00544-maximum Boost Pressure Exceeded 27-10 implausible signal intermited
3. 00513- engine speed sensor (G28)
Jeśli ktoś wie co znaczą te będy i co mam wymienić to proszę o posta, bo fachowiec u którego byłem nie potrafił mi tego wyjaśnić.Doddam jeszcze że będy zostały skasowane,a gdy po przejechaniu parę kilometrów pojawiły się ponownie.Czekam na posta.Pozdro.


513 - z tego co pamietam na zgaszonym silniku to normalne
na zapalonym nie powinno byc ale sprawdź wtyczkę czujnika
i popsikaj moze tam jakims kontaktem wypierajacym wode

561 - ale co adaptation limit? powinien byc dalej opis... do sprawdzenia
świeczki, ciśnienie paliwa, POSy, fajki

544 - dziura za turbo, N75 się zacina lub ma słabe połączenie, sprawdź
równiez podłączenie z kolektora za turbo do ECU


Proszę nie mylić kodu 00513 z 00515, 00513-czujnik prędkości obrotwej silnika lub jego obwód, natomiast efekt o którym wspomina kolega jest związany z kodem 00515 tzn. przy włączonym silniku błędu nie ma, przy włączonym samym zapłonie błąd jest, według literatury: "KOD NUMER 00515 BĘDZIE ZAWSZE OBECNY PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU I ZATRZYMANIU SILNIKA W SYSTEMACH, W KTÓRYCH ŹRODŁEM SYGANAŁU WYZWALAJĄCEGO PRACĘ PIERWOTNEGO OBWODU UKŁADU ZAPŁONU JEST CZUJNIK HALLOTRONOWY"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 07:11:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Witam Gylo Rm.Chciałbym poznac twoją opinie na temat tego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 15:55:26
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
Ja myśle że coś z tym chipem jest nie tak, może program nie jest dobrany pod ten model, co z kolei powoduje złe cisnienie doładowania (błąd 00544) i nie dobieranie odpowiedniej dawki paliwa (błąd 00561).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 08:10:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
więc co proponujesz zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 13:41:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2005 15:55:26
Posty: 30
Lokalizacja: Radom
zrezygnowac z tego całego pseudo chipa, włożyć może inne ECU jesli to nie koliduje z immo, mi sie wydaje ze ten chip żle steruje pracą turbo i kontorlą mieszanki i w tym tkwi problem, ajeśli nie tu jest problem to nie wiem gdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 21:58:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie przeceniajmy tez tych bledow... ja u siebie ostatnio zapolowalem
i blad skladu mieszanki pojawil mi sie podczas bardzo spokojnego
ruszenia spod swiatel po kwadransie jazdy...

auto zbiera sie jak należy a bledy są

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 22:07:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
chip nie dobrany do mechaniki....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 09:37:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wczoraj bylismy z bartem.w u piotrka122. zauwazylem kilka spraw:

1.) czasem wyskakuje jeden cylinder, gubi zaplon.
2.) podczas jazdy maxymalne doloadowanie bylo na poziomie 0.8-0.9 bara
3.) ECU nie był otwierany, nie ma sladow odginania...
4.) nie moglismy sie wpiąć vagiem, nie chcial sie łączyc, tylko z absem i innymi poierdółkami.

]ogolnie nie moglismy porownac z s4 barta.w bo akurat na miejscu popsuł sie napinacz paska wielorowkowego :D ale... przekladalismy komputery. na seryjnym kompie barta.w autko zbiera sie ladnie, doladowanie 1-1.1bar. natomiast na tym komputerze "zczipowanym" doladowanie 0.8-0.9 ale wrazenie, ze samochod lepiej sie zbiera ;/ normalnie pogubilismy sie. jest dodatkowy wskaznik doladowania i tez to samo pokazuje.

jak na moje oko, to nalezy podmienic swieczki i fajki i uszczelnic pokrywke zeby olej na nie nie kapał.
swieczki bosch platin F5DPOR:

Obrazek

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2006 18:24:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
We wtorek zmienie świeczki i uszczelke.Odrazu dam znać na forum jak autko bedzie cykać.Duże dziękuje za odwiedziny.Pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: