.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 00:59:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 19:53:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 20:06:32
Posty: 17
Lokalizacja: Lubartów
Moim zdaniem dysponując taką gotówką bez zastanowienia brał bym B4 najlepiej w TDI, za 15tys znajdziesz w ładnym stanie i do jazdy. A4 to jest całkiem inna sprawa. Raz że jest drogim samochodem w utrzymaniu wymiana zawieszenia kosztuje min (dając tanie zamienniki) 1500zł a psuje się średnio co 70tyś w B4 wymiana kopleksowa gum na w zawieszeniu to koszt góra 250zł a wytrzymałość to 50tys, a dwa wymiana rozrządu w A4 to koszt 1000zł w B4 300zł. No i kupując A4 za te pieniądze to nie bedzie samochod do jazdy to będzie szambo... Przecież Niemiec nikomu nie robi prezentów sprzedajac samochód. Jak ktoś u nas sprzedaje A4 w cenie B4 a u niemca B4 zadbane i do jazdy hodzi po 2tys Eu a A4 od 3,5tys to albo kupil to A4 od turka (bo od nich fakt kupisz i za 3tys EU A4) a wiadomo co turek sprzedaje u niego kazde auto jest TIP-TOP a liczniki z 200tys nagle spadaja do 120tys, malo tego znam przypadek moj brat niemiec skosil drzewo golfem 4 i rowalonego sprzedal go turkowi a po 2tyg Golfik stal juz u turka na Auto Hausie TIP-TOP nie bity i z przebiegiem 50tys mniejszym. Takie sa realia i nikt mi nie powie ze dał za A4 13tys zł i jest w super stanie... oczywiście zdarzają się okazje... Tak więc moje zdanie na ten temat JA BYM BRAŁ B4 i jedzil i jedzil. Oczywiście A4 jest o klase wyzszym od B4 ale tu mi sie wydaje że decyduje kieszen... kupującego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 21:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
Cytuj:
Jak jesteś napalony na A4 (myślę że od 1.8 w górę) to poczekaj, pozbieraj kasę i kup coś za większe pieniądze, a nie kupuj okazji za 13500z


poczekaj hmm zanim wytrzesne tą kaske to troche bede musial poczekac, a na zbyt dlugie czekanie nie pozwala mi juz moj obecny wózek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 12:03:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Moje przemyślenia
Co byś nie kupił to i tak będziesz ugotowany bo masz spore koszty a za 2 lata sprzedasz wóz za połowę ceny jak dobrze pójdzie (nigdy nie wiesz handlarzom mówiącym, że za miesiąc rząd coś wprowadza i samochody zdrożeją)
Co byś nie kupił (oczywiście Audi) będziesz zadowolony bo to są solidne wozy i mogą Ci np. uratować życie.
Nie ważne czy B4 czy A4 –wszystkie za i przeciw jakie tu napisano to prawda i sam musisz się zdecydować. Ważne żeby było sprawne ładne bez obciachowych siatek na koślawych spojlerach itd. Pedały i kierownica nie wycierają się w Audi nawet po 250tyś więc coś tam wydedukujesz ale nie wiele :)
1,6 też będzie jeździł ale na pewno poczujesz niedosyt. http://www.autoera.dt.pl/model.php?nr=86 12 sek do 100 to nieźle ale na gazie II gen będzie 14s.
Jeżeli chodzi o B4 to hasło silnik 2.0 nic nie mówi.
UWAGA bo niektórzy sprzedawcy wciskają jakieś kity –okrągły filtr powietrza =90KM (silnik ABT jednopunktowy wtrysk) prostokątny filtr powietrza i metalowe cuś przy pokrywie zaworów = 115KM (silnik ABK) i jeszcze jest motor 2.0 16V 140KM rzadko spotykany. Jest jeszcze 1,6 101KM też nie często widziany.
ABT 90KM bardzo trudno zepsuć ale zanim się rozpędzi... na gazie 16s do 100 a pali 13l gazu w mieście (jak masz wszystko dobrze ustawione). Jeśli już to ABK 115 koni –moc przyzwoita więc i na gazie nie będzie wielkiego wstydu.
Silniki 2,3 oraz 2,6 i 2,8 wymagają instalacji III gen. (takie jest bezpieczne założenie inaczej mogą być problemy) poza tym 2,6 i 2,8 to V6 czyli więcej oleju, więcej rozrządu, więcej świec, więcej tłumików.
Są też 1,9TDI 90KM ale jeżeli jeździsz głównie krótkie odcinki po mieście to on się nigdy dobrze nie nagrzeje. Zaleta –lejesz i jedziesz a nie jakieś butle, miksery i zasięg 300km.
1,9TD –bodajże 75KM nie warto bo po co skoro są te TDI
Pod wykładziną bagażnika z prawej strony jest naklejka która podaje wszystkie szczegóły. W bagażniku pod wyściółką wszystko musi być cacy –żadnych śladów rdzy, totalnie nic, jakby wyjechał wczoraj z fabryki! Inaczej nie wiadomo co to za licho.
Części do B4 są obecnie tanie jak do dużego fiata.
Warto przejechać się po jakimś hardcorowym torowisku czy dziurach i sprawdzić komfort zawieszenia.
Najlepiej kupować samochód bez gazu. Sam sobie założysz w polecanym zakładzie na forum dowiesz się jaka instalacja, za ile itd.
To tyle mądrości które sam zaczerpnąłem tu na forum a po trosze z własnego doświadczenia.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 16:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
Cytuj:
okrągły filtr powietrza =90KM (silnik ABT jednopunktowy wtrysk)
- to jest bodajze 90% samochodow ktore spotkalem na gieldzie bo o pozostalych sobie nie moge przypomniec a i nie wszystkim robilem fotki. Silnik napewno nie bedzie wiekszy od 2.0, tylko strasznie sie zastanawiam nad kombinacją 1,6 + a4. Tak w ogole to dzieki gorace za wszystkie wypowiedzi - sa bardzo przydatnei wartosciowe.

pozdrawiam

Ps a moze tez ponarzekacie na swoje samochodziki? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 19:02:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 20:06:32
Posty: 17
Lokalizacja: Lubartów
Na swoje :D Moj jak narazie odpukac chodzi jak szalony :) Jestem z niuni poprostu dumny odpalila mi za 3razem przy -30* mrozie a stała całą noc na dworqu :) nic tylko siadać i jechać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 19:31:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:11:48
Posty: 88
Lokalizacja: opolskie
Nie bedę ci radził jaki samochód z jakim silnikiem masz kupic bo koledzy wcześniej moim zdaniem dali dużo cennych uwag.
Jak podoba ci się A4 z 1.6 to bierz - zawsze znajdzie się ktoś kto ci powie, że twój wybór to porażka, że kupiłeś muła.
Ze swej strony dodał bym tylko, że jeżeli masz 15.000 zł to kupuj autko za maksymalnie 13.000 (razem z opłatami) a co najmniej 2.000 zostaw sobie na 1 wkład (rozrząd, filtry itp.)

_________________
93' B4 1.6 ADA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 20:34:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Jarmi napisał(a):
Nie bedę ci radził jaki samochód z jakim silnikiem masz kupic bo koledzy wcześniej moim zdaniem dali dużo cennych uwag.
Jak podoba ci się A4 z 1.6 to bierz - zawsze znajdzie się ktoś kto ci powie, że twój wybór to porażka, że kupiłeś muła.
Ze swej strony dodał bym tylko, że jeżeli masz 15.000 zł to kupuj autko za maksymalnie 13.000 (razem z opłatami) a co najmniej 2.000 zostaw sobie na 1 wkład (rozrząd, filtry itp.)


I jeszcze cos na najlepiej AC.... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 00:02:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 01:28:55
Posty: 8
Lokalizacja: Czechowice Dz
powiem tak b4 jest już niemłodym autem ale za to sprawdzonym nieśmiertelna i bardzo wytrzymała, prawie bez awaryjna jak na swoje już lata dobrze się prezentuje za taką kase kupisz już dobrze wyposażone i z ostatnich roczników B4 i jeszcze zostanie dobrze poszukac tylko a napewno znajdziesz a koszt jakiej kolwiek ewentualnej naprawy jest dużo dużo niższy. Sam niedawno kupiłem B4 ale Avant quattro jestem bardzo zadowolony poprostu za takie pieniądze naprawde warto bo to pewna i trwała inwestycja ;)
a A4 to wg mnie to jest większa inwestycja zakupu i obsługi mimo ze nowsza przez co tylko troche ładniejsza oczywiście mówie o pierwszych A4.
powodzenia polecam B4 :D

_________________
AUDI 80 B4 V6 2,6 quartto - moje cudo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 08:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Tomek-p07
Nie wiem skąd jesteś –pisałeś że z północy. Czy warto jechać do Wrocławia aby obejrzeć dwa samochody. Taką metodą koszty samych podróży szybko dojdą do 1000zł. Z ogłoszeń widać że dużo jest samochodów przy zachodniej granicy również na północy. Może upatrzyć sobie kilka ogłoszeń z tego rejonu i wybrać się z kimś na dwa dni do jakiegoś miasta przygranicznego aby tam pooglądać wozy.
Ja na swój samochód już narzekałem :) tylko dodam, że jakoś te tiry wyprzedzam i może zabić się trudniej gdy silnik nieco ogranicza ambicje kierowcy. Ale skoro jest towaru dużo to trzeba wybrzydzać –115 koni musi być, klima się bardzo przydaje chociaż wcele nie zależało mi na niej, szyby i lusterka dla mnie nie muszą być elektryczne.
UWAGA –nie każde B4 ma ABS –jeśli Ci zależy to zwracaj uwagę.
Stan nadwozia i całej reszty mnie urzekł w samochodzie który kupowałem dlatego przełknąłem ten słabszy silnik ale przesiadałem się z SC900 i wszystko było dla mnie zrywniejsze i szybsze. Potem się przekonałem że yarisy mi uciekają na światłach. Jedyny sensowny tuning tego silnika to nie instalowanie gazu –najlepsze wyniki w stosunku do poniesionych kosztów. Więc lepiej za tę samą cenę mieć o 25KM więcej w ABK.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 15:39:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
hmm... ABK? kwadratowy filtr powietrza? powiem szczerze - widzialem ok 20 audi b4 jednego dnia na jednej gieldzie i nie sądze zeby cos takiego sie tam pojawilo....

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pomozcie z zakupem
PostNapisane: 15.lut.2006 19:04:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
tomek-p07 napisał(a):
witam

mam do Was, drodzy Klubowicze, wielką prośbe:)

Na poczatku moze przedstawie swoją sytuacje. Jestem posiadaczem (no w sumie synem posiadacza) Audi 80 rocznik 80 :) 1,6@LPG, sedan 2-drzwiowy:diabel: . Swego czasu sprawowal sie dobrze ale czas juz go zmienic- silnik juz zaczyna marudzic, tu i tam rdza, ostatnio mala stłuczka...

Zastanawiam sie nad kupnem nowego, tzn innego samochodu. Moge na to przeznaczyc maksymalnie 15 tys, a ok 14 uznaje za optimum. Zastanawialem sie nad kilkoma markami, ale o innych nie bede tu raczej mowil.

Wiec grono potencjalnych samochodow zawęziłem do dwoch - Audi A4 lub Audi B4.

Silnik. Jesli o to chodzi to satysfakcjonuje mnie cos z zakresu 1,6 - 2,0. Ale najlepszym rozwiazaniem wydaje mi sie byc silnik 1.8. Co do bajerów to poza centralnym zamkiem i elektrycznymi szybami raczej niewiele jest pozycji obowiazkowych.

PS troch juz sie rozejrzalem za kilkoma aukcjami i ot co mi wpadlo w oko (m.in.):
1
2
3

W wypadku B4 to raczej dla orientacji bo jest tego duzo a chcialbym uzyskac opinie czy jest to dobry pomysl, czy lepiej skłaniać sie ku A4 (jednak moj faworyt).

aha i jeszcze jedno - w gre nie wchodza zadne automaty, kombi, przekładki kierownicy itp. No i raczej benzyna.

pozdrawiam gorąco i licze na wyklarowanie mojego zdania co do wyboru samochodu:)

15 tysięcy ... hmmm
1,6 i 1,8 wolnossąca benzyna imo nie warte rozważenia. Z drugiej strony chciałbyś mieć B5 ... jeśli w benzynie to jedynie zaturbiona jednostka wchodzi w grę , wiec 1,8 T. Niestety braknie Ci na to pieniędzy.
Za te pieniądze możesz kupic słabe B5 (1,6 lub 1,8 bez polotu ) albo nieco starsze B4 z TDI pod maską, któe jest klasą samą dla siebie.
NIe będę się rozpisywał o niewątpliwej korzyści tajkiego wyboru , bo sporo na ten temat juz napisano na forum ,ale zachecam Cie do rozważenia zakupu starszego samochodu z nadwoziem nieco bardziej tradycyjnym , ale za to z jednostką napędową , która zrewolucjonizowała myślenie o dieslu , do tego niewątpliwie bardziej trwała niz wspomniane 1,6 1,8 czy nawet 1,8 T.
Zycze rozwagi przy wyborze.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 19:57:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Włącz allegro, zaznacz że szukasz silników od 1950 do 2050cm3 i oglądaj -okrągły filtr=ABT inne np tu http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86263674 to ABK

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 21:25:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
no coz audi a4 lub jak mowisz b5 juz odpadlo z rankingu - slyszalem ze sa duze problemy z zawieszeniem a i za tą cene to nie kupie raczej nic sensownego, no i to 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 21:28:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
tomek-p07 napisał(a):
no coz audi a4 lub jak mowisz b5 juz odpadlo z rankingu - slyszalem ze sa duze problemy z zawieszeniem a i za tą cene to nie kupie raczej nic sensownego, no i to 1.6

szukaj B4 TDI w Avancie... albo dozbieraj kaske na A4 TDI ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 21:38:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2005 16:33:32
Posty: 17
Lokalizacja: Tarnów
Witaj, powiem Ci tak początkiem grudnia pilnie potrzebowałem auto kupiłem sobie A4 1.6 z 1995 roku wyposażenie takie sobie cz, aa, 4esz, el, szd, climatronic, abs, 2xpp, miała przejechane 167.000 km dałem za nią 15.300 i była już na polskich tablicach - właściciel kupił sobie nową A4 z salonu i ta mu stała. Oprócz standardowych wymian płynów, olejów, itp. wymieniłem tylko termostat, akumulator, świece, kable. Z poważnych awarii jakie miałem to spalony bezpiecznik :) nic więcej. Na dzień dzisiejszy mam przejechane 188.000 i auto nadal jeździ. Tydzień temu przy przebiegu 185.000 założyłem sekwencję do niego i spalanie mam w granicach 8.0 - 9.00 - zależy gdzie jeżdzę. Powiem Ci kupuj tylko Audi polecam Ci A4. Ja swoję gdzieś w kwietniu będę sprzedawał gdyż będę w leasing brał A6 z salonu lub A8 >2002. ale już w TDI.

_________________
Pozrawiam,
SAQ
________________________
AUDI A4 - 1.6 '95


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 18:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 18:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
Atal-star napisał(a):
a moze masz mozliwosc wyjazdu za granice po samochod lub cos?? wtedy bys mial wieksza pewnosc co do przebiegu i do przeszlosci wypadkowej (Niemcy ogolnie mowia otwarcie co i jak) bo w Polsce wszystkie samochody sa bezwypadkowe i z oryginalnym przebiegiem 120-160tys.km. ..... /Po niektorych samochodach w Polsce bez wiekszego przygladania sie odrazu widac ze byl naprawiany i na dodatek jest zle/krzywo spasowany a do tego inne odcienie koloru/tapicerki-pomimo tego wlasciciele takich aut niemal wyklucaja sie ze auto jest bezwypadkowe a jak cos udowodni to nastepuje wielkie zdziwienie typu "nie zuwazylem" /sie rozpisalem


Niemcy to może i mówią ale z tego co wiem inne nacje niekoniecznie. Poza tym jest tego wszystkiego od metra ściągnięte. Tam można liczyć na okazję jak ma się na miejscu układ, jeżeli nie to cenowo nic atrakcyjnego - mam znajomych co ciągneli autka. Ponadto A4 jest fajne i prowadzi się super ale zawieszenie wielowachaczowe to cenowy problemik tzn nowe części wynosi Cię z robotą 2000 - regenerowane 1000 też z robotą. Zawieszenie B4 wytrzyma znacznie więcej niż A4. Za kompletne zawieszenie w B4 ( miałem wyklepane ) zapłaciłem wraz z rabocizną 800 zł i mam spokój - narazie. Nie namawiam Cię na żaden konkretny model bo trzeba rozważyć przy zakupie czy będzie Cię stać na niespodzianki. Bo nie o to chodzi żeby się zarżnąć. Czy to a4 czy b4 nie bite i tak dobrze wygląda. Innych aut poza niemcami nie polecam z uwagi na koszt gratów. Teraz wogóle dużą głupotą jest inwestować więkrzą kasę w auto - chyba, że to warsztat pracy. Jeżeli chodzi o silniki to może być i więkrza pojemność ale mile widziany gaz ( nie za stary ) bo jak samemu zakładasz to znów w plecy i tego nie odzyskasz. Nie patrz przy zakupie na te obwieszone plastikiem. Przy starszym patrz też na elektrykę, bo mogła już widzieć wielu domorosłych speców. Ale z drugiej strony jak jest to też dobrze
POZDRAWIAM

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 19:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 14:37:27
Posty: 48
Lokalizacja: gdansk zabianka teraz
ej ale o co chodzi z tymi silnikami? filtr powietrza i "metalowe cos" zwieksza moc o 25 KM? mozecie mi to wytłumaczyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 07:49:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
ABT ma po 2 zawory na cylinder (8V) i jednopunktowy wtrysk a ABK też ma po 2 zawory ale wielopunktowy wrtysk. Sam filtr powietrza to chyba akurat najmniej wpływa. Czyli teoretycznie możnaby zmienić w ABT głowicę i parę gratów i wyszedłby ABK ale za podobne pięniądze można już kupić cały silnik a jak się zaczniesz bawić z silnikiem to może się okazać że najtaniej sprzedać samochód i kupić taki z silnikiem ABK. Chyba, że samochód byłby w znakomitym stanie i z fajnym wyposażeniem to może warto byłoby się bawić.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 10:13:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
Ja odpowiem troszkę inaczej.
B4 - jeśłi benzynak to z silnikiem ABK (115KM) lub diesel 1Z (90KM) aby był młodszy niż kwiecień 1993r, (będzie miał tzw. parapety). oczywiście za diesla więcej musisz dać ale potem drożej odsprzedasz a eksploatacja będzie o połowę tańsza (taniej też niż na gaziew ABK). O wyposazeniu sie nie wypowiadam bo roznie sie trafia ale najwazniejszy jest stan techniczny auta i jego pochodzenie. I za takim autem bym sie skłaniał.
A4 - trzeba zwrocić uwage na koszty bo bedziesz na granicy finansowych mozliwosci - droższe ubezpieczenie (zwyżka za audi od 1995r.), mniej trwałe zawieszenie z przodu (wyższe koszty naprawy). W grę wchodzi 1,6 (troszkę zbyt paliwożerny jak na ta pojemność i słaby do tego auta), lepiej już 1,8 bo na diesla cię nie stać. Zbyt niska cena możę być podejrzana. Ogólnie nie polecam.
Cupe - jeśli jesteś młodą osobą i nie przeszkadzało by ci auto 2-u drzwiowe to bardzo polecam te auto w budzie najlepiej po 92r. (przód już taki jak w B4). Są czesto bogato wyposarzone a jezdzi sie nimi naprawdę super.
Pamietaj że po kupnie trzeba ubezpieczyć, ewentualnie założyć jakięs zabezpieczenia jak nie ma oraz przewidzieć przegląd i wymiany płynów czy małe naprawki. Podsumowując: poprstu nie stać cie na A4 jeszcze, a B4 sie naprawdę dobrze jeździ.

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 22:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2006 22:16:55
Posty: 11
Lokalizacja: warszawa
ja mialem b4 w kombi z silnikiem 2.0 w awancie niezle bylo.nawet je zagazowalem.bylo z 95r.mialo klimatronik,elektryke zadbane.dobrze sie sprawowowalo tez polecam.a jesli chodzi o a4 to mozesz kupic padaczke.jesli chodzi o silniki to polecam minimow 1.8.najlepiej by mial klime to latwiej potem sprzedac.na zdjęciach ładnie wygladały wszystkie.pozdrawiam.

_________________
audi a6 c4 2.5 TDI avant - było
audi a4 b6 1.9 TDI (130KM) avant - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: