.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:48:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 22:26:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
U mnie jak był walnięty przepływomierz a dokładnie potencjometr klapki spietrzającej i różnicowy rególator ciśnienia to na LPG też gożej chodził.

W silniku 2.3 czy 2,2 przepływowierz jest po lewej stronie patrząc od przodu, umieszczony jest na obudowie filtra powietrza a do niego od góry przykręcony jest rozdzielacz paliwa(ta głowiczka z 6 rurkami)

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 22:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
A zwężka w dolocie powietrza?

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 15:58:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
diagnoza przepływomierza (o ile to to) wyjąłem filtr powietrza, włożyłem rękę i ruch klapki był płynny. ( quattros dzięki za naprowadzenie gdzie szukać ;) ) Przepływomierz wykluczam bo na LPG chodzi dobrze. Ciśnienie paliwa jest chyba dobre bo jak się go przegazuje to w końcu wejdzie na wysokie obroty brrr... pięknie warczy :p tylko przy powolnym - normalnym dodawaniu gazu się dławi.

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 16:01:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
zwężka w dolocie... ostatnio czyściłem przewody gumowe, dolot i odmę. Był syf ale oczyszczenie nie pomogło :(

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 11:14:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
MIAŁEM PODOBNY PROBLEM Z ABK 2.0 UMNIE BYŁ TO CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY ORAZ DWA CZYJNIKI TEMPERATURY
NAJLEPIEJ JEDŻ DO ASO PODŁĄCZ SIĘ POD KOMPUTER I POKAŻE CI CO JEST GRANE W TWOIM AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 18:39:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
kopci na benzynie ???

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2006 22:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
w silniku KU niema zadnej elektroniki przy przeplywomierzu wszystko jest mechaniczne ja tez mam podobny problem podczas jazdy nieidzie na PB Wedlug mnie to wina przeplywomierza zrob tak odpal jak sie zagrzeje to wyjmij filtr powietrza daj gazu jedno reko a drugo sprawdz jak podnosi sie klapka,mozesz ja delikatnie podniesc lub opuscic i bedziesz widzial jak reaguje na dawke paliwa
zgas go i sprawdz reko jak sie porusza podnies do gory i pociagnij w dol niepowinno byc zadnych oporow.
Jesli przy szybkim daniu gazu ladnie wchodzi na obroty a powoli prycha to jest zbyt bogata mieszanka (sprawdz czy czuc wache z wydechu)
Napisz co sie dzieje i napisz jak odpala na zimnym cieplym urzedzenie hamowania silnikiem moze byc tez uszkodzone ,urzadzenie stabilizacji biegu jalowego dziala (wibruje zawor)?

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 09:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
1. "NAJLEPIEJ JEDŻ DO ASO PODŁĄCZ SIĘ POD KOMPUTER I POKAŻE CI CO JEST GRANE W TWOIM AUCIE"----> nie wiem czy w aucie z 86roku to możliwe?
2. "kopci na benzynie ???" ---> Na benzynie dosyć kopci
3. Jak sprawdzałem przepływomierz to chodził bez oporów ale zrobie jeszcze jak pisze tommi tzn. ręcznie podniose przepływomierz jak dodam gazu.
4. "zgas go i sprawdz reką jak sie porusza podnies do gory i pociagnij w dol niepowinno byc zadnych oporow. " jak go podnosiłem to samoczynnie opadał... czy tak ma być?
5. zbyt bogata mieszanka... gdzie to regulować
6. Odpalanie na zimnym i ciepłym ok. Stabilizacja biegu jałowego ok.- pięknie wibruje, dodatkowo czyściłem w nafcie.
7. W dalszym ciągu mam za wysokie obroty na benzynie jak sie zagrzeje. Nawet wkręcenie śruby regulacyjnej do oporu nic nie daje. Czujnik temp. na głowicy co jest z przodu kupiłem nowy, temp. na wskaźniku pokazuje dobrze, chyba ze to nie ten czujnik odpowiada za pośrednie obniżenie obrotów jak silnik się nagrzeje. Boshee... chciałbym żeby to auto wreszcie normalnie chodziło :P Należy zachować spokój!

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 10:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
spróbuj wyjąć jeden wtrysk,zobacz w jakim jest stanie.Skład mieszanki reguluje sie długim kluczem imbusowym.Popatrz od góry na przepływomierz będzie w nim mały otwór tam znajduje sie śruba do regulacij

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 17:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Jeszcze jedna rzecz przyszła mi do głowy mam książke w której mam podane parametry kilku urządzeń które mają wpływ na poprawną pracę

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 21:01:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
z rozkoszą przeczytam to co napiszesz R@bert. niech ci bozia wynagrodzi ze posiadasz taką książke :D

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 21:13:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jak wypinam wtyczke na silniczku krokowym w swoim aucie, to obroty ida z 800 na 1800. Bez wzledu czy na gazie czy na bezynie. Moze sterowanie(przewody) sil. krokowym lub sam krokowiec nawala??

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 21:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
Witam!!!
W mojej audi na wolnych obrotach na benzie jest ok jak rusze i wcisne gaz do dechy to dlawi mi sie niesamowicie,musze delikatnie operowac gazem zeby jecha(wkurza mnie to chcesz dac kopa a tu dupa!!)dlawi sie ,na gazie jest ok.Gaznik jest zle wyregulowany?Filtr paliwa?
Pozdrawiam!!!

_________________
Audi80 B3 1.8+LPG 90r (EŁK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 22:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
AD 4 klapka ma opadac i niemoze sie zacinac jak podnosis zczy ciagniesz szybko w dól
Odnosnie zawysokich obrotow to tak sa dwie sruby ktorymi mozesz zmniejszyc obroty jedna to otwarcie przepustnicy jest na niej nakretka kontrujaca(na kluczyk 8) musisz bardziej zamknac otwarcie przepustnicy czyli poluzowac nakretke i wykrecic srube jesli wogole opiera sie o zderzak przepustnicy, druga to tzw baipas czyli dawka powietrza przy zamknietej przepusnicy jest na plaski srubokret patrzac od przodu samochodu w poziomie tam gdzie przepustnica moze byc w rurce sruba jest koloru zlotego(niewiem jak Ci to wytlumaczac )musisz ja wkrecic. ROb to z wyczuciem tak zebys potrafil wrócic do poprzednich ustawien jesli niepomoze.
Przyczyna moze byc jeszcze inna i najpierw to powinienes sprawdzic zacznij od tego ze czyli ustawienie zaplonu lampa stroboskopowa moze byc zbyt wczesnie jesli oki to spruboj delikatnie oposcic klapke przeplywomierza na rozgrzanym silniku i biegu jalowym, reka delikatnie sproboj ja pociagnac w dol obroty powinny sie obnizyc jesli silnik przygasa to jest okia jesli tylko spadna i przestanie smierdziec to trzeba ja wyregulowac (obnizyc)jesli klapka jest dobrze ustawiona to musisz sprawdzc regulator termiczny ktory wzbogaca mieszanke podczas rozgrzewania sie silnika i tu jest problem najlepiej byloby go odkrecic od silnika i sprawdzic czy niepuszcza paliwa hmmmm musisz odkrecic od niega dwa metalowe przewody i dmuchac ile sil w jeden otwor, niepowinien puszczac powietrza.Do regulatora dochodzi jeszcze przewod gumowy od kolektora ssacego.Przy pracujacym silniku zdejmij go i szybko zatkaj palcem powinno dosyc mocno ssac.
Jesli te zeczy sa oki to sproboj regulowac tymi dwoma srubami jak wyzej napisalem ta z kontra bedziesz widzial na oko czy jest duzo wkrecona jak tak to odrazu ja wykrec i zobaczysz czy pomoglo.
Jesli wszysto jest oki to pozostaje jeszcze sterowanie silniczkado stabilizacji biegu jalowego (moze caly czas pracuje jakbybyl silnik zimny i jest max otwarty i do tego leja wtryskiwacze(jesli silniczek wibruje i ci na lpg i jest oki to ten wariant odpada),pozostaja wtryskiwacze i regulacja skladu mieszanki na analizatorze
wejdz na strone http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i.php to napewno ci sie duzo rozjasni.
Sorki ze tak namieszalem ale moze dojdziesz co i jak,jak cos to pytaj postaram ci pomoc.

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 13:00:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
tommi dziękuje za obszerny opis. Jak tylko pogoda pozwoli wezmę się za sprawdzanie tego wszystkiego. Musi się udać :P

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 15:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2006 14:51:13
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
A może odpowiedź jest tutaj? http://www.autobodex.waw.pl/strona4.htm

Też mam ten problem. Założyłem gaz z mikserem do Audi C3 2.2 (KZ) w automacie. Na początku chodził na benzynie lecz tylko do pewnych obrotów. Przy wysokich obrotach chodził tak jakby nie palił na wszystkie gary. Gazownicy rozkładają ręce, chodził tylko na gazie. Kombinowali, że jak przytrzymali klapkę przepływomierza ręcznie jak chodził na benzynie to na obroty się wkręcał bez problemu. Parę razy mi strzelił przy gazownikach podczas regulacji. Później niby było ok lecz tylko na gazie. W tej chwili auto stoi. Nie wiem czy się gaz skończył (nie mam żadnego wskaźnika) - czy szlak przepływomierz trafił. Odpala na jakąś sekundę ale tylko jak trochę postoi.

PS Czy przepływomierz jest potrzebny przy gazie z mikserem? Bo jeżeli się uszkodził to gdzie go kupić i za ile(nie było już później strzału - ruszyłem i po przejechaniu kilku metrów silnik zaczął zwalniać i przyspieszać a w końcu zgas). Na benzynie kaplica. Teraz się głowię jak go przetransportować na stację LPG (może pchać powoli :D )

Gdy nie było gazu chodził ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2006 11:52:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2006 14:36:39
Posty: 21
Lokalizacja: Sosnowiec
bardzo możliwe ze w linku jaki zamieścił studen007 jest odpowiedz. czy jest ktos komu dobrze funkcjonuje silnik z wtryskiem K-Jetronic i ze zwykłym mikserem wmontowanym w dolot? być może ze ingerencja w dolot i ograniczenie jego przekroju wiele zmienia a nawet uniemożliwia prace na benzynie.(nie mam tu na myśli profesjonalnie wykonanych instalacji lpg z doprowadzeniem gazu bezpośrednio w okolice wtryskiwaczy bo takie rozwiązanie nie zaburza gospodarki powietrznej w dolocie)

_________________
audi 100 86' 2.2 LPG silnik KU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 12:01:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 08:50:53
Posty: 38
Lokalizacja: Ryki(lubelskie)
Przeplywomierz nie jest potrzebny na gazie (napewno te ktore niemaja zadnej elektroniki )te nowsze to niewiem,zalezy od instalacji lpg.
Wedlug mnie mikser moze troche przeszkadzac gdyz zmienia sie podcisnienie w dolocie i klapka przeplywomierza moze sie mniej unosic.U mnie swego czasu chodzil na Pb i bez problemu krecil 7000 obr. a na gazie mam juz ponad 100tys km. Ale jak strzeli lpg to juz sie kicha robi bo klapka sie gnie i niejest w tym polozeniu co powinna.
Zrob tak jak pisalem wyzej czyli sprobuj reka odpowiednio ustawic klapke podnoszac ja albo opuszczajaci bedziesz wiedzial czy wystarczy tylko regulacja czy trzeba wymienic.
Przeplywomierz razem z rozdzielaczem mozna kupic za 250 zl uzywany

_________________
Audi 100 2.3 137KM 89r, Bmw 730 188KM 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2006 12:08:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Jak jest przepływomierz walniety to na gazie też nie będzie idelnie chodzić

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 17:24:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2006 14:51:13
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa - Ząbki
Ja jak jeszcze mi trochę chodził na benzynie zrobiłem tak: wyciągnąłęm jeden wężyk z kolektora gumowego i przytrzymałem klapkę przepływomierza przedłużką. Nie pozwalałem jej się za dużo otwierać i wtedy na obroty wchodził pięknie, nie krztusił się. Może to wina za dużego podciśnienia, które za mocno otwiera klapkę???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: