.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 23:48:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:35:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
trochę od tyłu zaczynamy . to żę przejechałem 350 tyś to żaden cud JN jest bezkolizyjny więć nie było strachu. a pasek zapas leżał w bagażniku.trwałośc paska zależna jest od stanu kół. rolek. napinaczy. sam z siebie pasek nie pęka on zostaje uszkodzony przez któryś z wymienionych elementów z nim współpracujących lub przez ciało obce kamień podkładkka elementy obudowy. pasek jest najmiej zawodnym elementem rożrządu dlatego nie oszcccccccccccccccczędzajmy na kołach rolkach czy pompie wodnej.jednorazowych śrubach czy zabezpieczeniach

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:41:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Moje AAR przejechało 130kkm na jednym pasku od 1991r. Tak przynajmniej twierdzi ekipa która go zmieniała zaraz po zakupieniu przeze mnie auta (ja już nie byłem taki twardy żeby na nim śmigać ;-) ). Ile w tym prawdy - nie wiem, chociaż jakoś nie widzi mi się taka wytrzymałość materiału - w 15 lat to chyba powinien sparcieć wcześniej.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 23:31:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli zalozyciel postu umie udowodnic ze faktycznie ten pasek tyle wytrzymał to ok. Rozumiem ze obudowa rozrzadu byla fabrycznie zaplombowana tak ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 05:35:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 17:04:55
Posty: 45
Lokalizacja: Pomorskie
Pasek tyle nie wytrzyma jak nie od zużycia to ze starości pęknie. Wymieniałem pasek w swojej s,2 po 160 wyglądał jak pocięty nożem ostatnie jego tchninie.Nie realne.

_________________
Audi 200 2,2 20v 3b 90r,
audi s2 2,2 20v 90r
a6 2,5tdi 140km 95r
v8 4.2 92r
powrót s2 91r, pakiet rs2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 07:15:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Ja na swoim C4 zrobilem 205tys w 8 lat.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 08:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
baskecik napisał(a):
Jesli zalozyciel postu umie udowodnic ze faktycznie ten pasek tyle wytrzymał to ok. Rozumiem ze obudowa rozrzadu byla fabrycznie zaplombowana tak ?


Nie wiem czy zaplombowana, te druciki?

Teraz bede wymienial bo mi skur.......syny samochod zaje....ali zlodzieje jeb....ne i w drzewo pierdo...neli, twu.. trwu.. bladzie!
Charczy i popiskuje cos jak zapale, napewno nie obudowa, jak by lozyska jakies.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:01:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jeezu, co za bzdura... :zly:

I co to ma nam udowaodnic, ze jestesmy cwaniaki bo jezdzimy do oporu, " a moze sie nic nie stanie"?
A potem pie...licie o tym, ze wszystkie auta to szroty i ze nie da sie kupic auta w dobrym stanie.

Proponuje walnac sie w łeb młotkiem zanim nastepny raz ktos zacznie sie podniecac ze przejechal XXX km bez wymiany tego czy tamtego i nic sie nie stało :<

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:21:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
martab99 napisał(a):
Jeezu, co za bzdura... :zly:

I co to ma nam udowaodnic, ze jestesmy cwaniaki bo jezdzimy do oporu, " a moze sie nic nie stanie"?
A potem pie...licie o tym, ze wszystkie auta to szroty i ze nie da sie kupic auta w dobrym stanie.

Proponuje walnac sie w łeb młotkiem zanim nastepny raz ktos zacznie sie podniecac ze przejechal XXX km bez wymiany tego czy tamtego i nic sie nie stało :<


Fachowiec sie odezwal, co ma pojecie ile taki pasek wytrzymuje ale nie wedlug ksiazki ale wrzeczywistosci. Jezeli bysmy zrobili test
to 100% przejechaloby 250000 km ale z wymiana rolek i pompy.
Pasek 100% wytrzyma.
Nie masz pojecia gosciu jaki jest ten swiat zaklamany. Jestes bolek 0%mechanik, podejrzewam ze nawet nie wiesz jak sie mlotek w reku trzyma i na takie tematy sie wypowiadasz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:22:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 13:27:38
Posty: 140
Lokalizacja: Wroclaw
Ja mam Audi A3 1.8 i aktualnie przebieg 110000km. Pasek rozrzadu chcialem wymienic jakies 20000km temu ale stanowczo mi tego odradzono. Sprawdzalem to w kilku warsztatach,pytalem sie wielu mechanikow, wydzwanialem po autoryzowanych przez Audi dealerach i wszyscy mowili mi, ze w moim Audi A3 1.8 '98 z moim silnikiem - zaleca sie pierwsza wymiane paska przy przebiegu 180000km co bylo dla mnie szokiem.
Ponadto przy opracowywaniu przez inzynierow ksiazek eksploatacji samochodow - pamietaj,ze oni zawsze biora poprawke rzedu co najmniej 10% dla leniwych.
Osobiscie nie polecam eksperymentow z zywotnoscia paska rozrzadu chyba,ze masz kase na nowy silnik.
Pozdrawiam.

_________________
Audi A3 1.8 1998 benzyna
Audi A4 2.0 TDi 2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:37:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
teedy6 napisał(a):
Fachowiec sie odezwal, co ma pojecie ile taki pasek wytrzymuje ale nie wedlug ksiazki ale wrzeczywistosci. Jezeli bysmy zrobili test
to 100% przejechaloby 250000 km ale z wymiana rolek i pompy.
Pasek 100% wytrzyma.


Wiecej takich userów i nasz rynek autek uzywanych bedzie coraz ciekawszy :peace:
Poprostu rece opadaja...

teedy6 napisał(a):
Nie masz pojecia gosciu jaki jest ten swiat zaklamany. Jestes bolek 0%mechanik, podejrzewam ze nawet nie wiesz jak sie mlotek w reku trzyma i na takie tematy sie wypowiadasz...


Rozumiem, ze masz juz doswiadczenie w tym temacie, i Twoje samochody jezdzily czy jezdza bez takich niepotrzebnych inwestycji jak wymiany pasków. Widze tez, ze swiat juz uswiadomil Cie jaki jest zaklamany, w zwazku z czym jestes 100% bolkiem, a młotek trzymasz jak mało kto...

:peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
Nie trzymam mlotka, trzymam myszke i pracuje wlasnie przy okreslaniu wydajnosci i tolerancji w Vw/Audi panie kolego.
A ta tolerancja jest ooogromna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:44:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 13:27:38
Posty: 140
Lokalizacja: Wroclaw
Prawda - pasek to podstawa - wymiana paska to nie znowu taki majatek a jak lubisz swoje autko to nie zaluj na serwis a nigdy Cie nie zawiedzie. Takie jest Audi.

_________________
Audi A3 1.8 1998 benzyna
Audi A4 2.0 TDi 2009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 09:54:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
teedy6 napisał(a):
Nie trzymam mlotka, trzymam myszke i pracuje wlasnie przy okreslaniu wydajnosci i tolerancji w Vw/Audi panie kolego.
A ta tolerancja jest ooogromna


Moze i jest pewien zakres tolerancji dla danych czesci, ale czy jest sens wymieniac rolki, pompe wody, a na pasku za 80 zl osczedzac???, a nuz dana partia bedzie wadliwa i nie wytrzyma Twoich wyliczonych 2xx tysi. Zawsze tez mozesz pomylic sie w obliczeniach i bedziesz pare tysiecy zl w plecy na remont silnika , ale za to jestes super bolek od tolerancji i umiesz trzymac prawidlowo mlotek . Brawo bardzo potrzebny temat nam tu zapodales , wiecej takich userow i ide na inne forum :/
Mozna tez sprobowac nie wymieniac klockow, bo samymi blachami tez fajnie sie hamuje, po co komu nowe opony , na lysych tez mozna jezdzic, a olej ... przeciez fabryka dobry nalala ... :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:00:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dokladnie Emte, juz mi rece opadaja jakie ludzie bzdurska pisza.....

Przez takich czeslawow co nie wiedza jak dbac o samochod i jeszcze sobie filozofie wlasna do tego dorabiaja na poparcie swoich wspanialych przekonan pseudo ekonomicznych nie mozna w POL kupic normalnej fury bo druciarsto filozoficzne wszystko niszczy....

Tedy jak obliczasz wytrzymalosci czesci to co Ci z tego wychodzi ? Czemu oficjalne zalecenia producenta nie mowia, ze pasek sie wymienia co 250 tkm ?
Po godzinach testujesz na ochotnika wytrzymalosc w swoim wozie ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:02:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
W 100% zgadzam sie z twoim watkiem, jest 100% przedni.

Chcialem rowniez dodac ze pisalem tak celowo, ze tyle przejechane, ze tego nie trzeba wymieniac itp. , przeciez to oczywiste, ze trzeba.

Dodam rowniez ze mam przejechane prawie 100000 na pasku wiec
juz chyba pora na niego....... albo zrobie jeszcze ze 150000 km... zartuje.
Pozdro i sorki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:04:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
zuru napisał(a):
Czemu oficjalne zalecenia producenta nie mowia, ze pasek sie wymienia co 250 tkm ?


Bo świat jest zakłamany, i to nie wiemy jak bardzo- kolega juz napisał :P

Powiedz, jak obliczasz tą wytrzymałość i tolerancje? Napisz prosze bo mysle ze to zaciekawi szersze gremium

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:05:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Tedy a nie czujesz dziwnego uczucia w brzuchu kiedy krecisz swoj motor do konca i wiesz, ze pasek jest stary ?? :> Ja bym nie dal rady powyzej 2k rpm wyjsc :):

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Mauzer napisał(a):
teedy6 napisał(a):
Czy to mozliwe i bylo faktem odpowiem niebawem.


heheh, ciekawe :diabel:
Ja mówie że nie i coo :P

temat na Hajd Park, zanim sie stare spamery zlecą upss :diabel:


Bede tak sobie cytaował aż tego gówna nie wywalicie do śmieci, po co ku..wa żeś ten temat założył, co chcesz udowadniać, swoją głupote :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Watek uwazam za wyczerpany. Propnuje zamknac i najlepiej wogole wywalic bo tylko wstyd jak ktos to przeglada...

VTC i do hasioka :!!:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 11:37:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 19:01:22
Posty: 35
Lokalizacja: Gradki k Olsztyna
Auto: Audi D3
a kto powiedzial ze ja cos chce idowodnic, pokaz mi gdzie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: