.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:38:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 08:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
teoretycznie jest mozliwe ok 190 km z delikatnym momentem. cokolwiek ponad te moc bez wymiany osprzetu grozi bardzo szybkim (i powaznym) uszkodzeniem silnika...

wg mnie mozesz miec ok 170. przy 198 automat by zapadl na chorobe psychiczna. dlaczego znajomy nie pokazal Ci wykresu z hamowni?

na twoim miejscu wrocilbym do pierwotnego pragramu (chyba, ze tuning byl robiony po to, by nie dokonywac drogich napraw i utrzymac pierwotna moc...).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: chip
PostNapisane: 14.kwi.2006 08:49:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2006 05:46:46
Posty: 44
Lokalizacja: Legionowo
Wydruk wykresu dostałem.
Jak go zeskanuję to mogę Ci przesłać. Niestety dużo on mi nie mówi.
Wiesz, chciałbym nim troszkę pojeździć, podoba mi się przyspieszenie jakie posiada, nie chciał bym z tego rezygnować. Miwił, że podnosił moc komputerowo w renomowanej firmie, żebym się o to nie martwił, tylko przestrzegał chłodzenia tyrbiny (przed ruszeniem i przed wyłączeniem silnika ma troszkę pochodzić na wolnych obrotach) Przestrzegam tego i mam nadzieję, że nie będę miał więkrzych problemów. Mówisz, że taki chip może spowodować skrócenie żywotności silnika ?? Myślałem, że nie jest to tak niebezpieczne. Mam zrobione ok. 170 tys. więc powinien jeszcze troszkę polatać .....

_________________
kudłaty A6 2.5 TDI V6 AFB 150ps. Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 09:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czekamy na wykres :diabel:
najbardziej interesuja mnie nm...


wyobraz sobie, ze nosisz na plecach przez 7 dni w tygodniu worek 30 kilogramowy. po 15 latach takiego obciazenia (postarzales sie w tym czasie troszke) dostajesz worek 40 kilogramowy. co sie dzieje? nosisz, ale ze znacznie wiekszym wisilkiem i szybciej sie posypiesz...

to samo jest z silnikiem.

ta ekstra moc nie jest przeznaczona do codziennego uzytku. niestety. jak chcemy wiecej koni, to kupujemy AKE (180km w manualu).

zasada korzystania z TDI jest po uruchomieniu spokojna jazda (do 2000 rpm) bez naglych przyspieszen, az do chwili, gdy olej bedzie miec ok 85*C, a plyn chlodzacy 90*C. jak wskazowki pokaze te wartosci, to mozna sie bawic.
po zabawie nie powinno sie od razu wylaczac silnika. nalezy odczekac chwile (ew. jechac na luzie).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 10:26:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):

zasada korzystania z TDI jest po uruchomieniu spokojna jazda (do 2000 rpm) bez naglych przyspieszen, az do chwili, gdy olej bedzie miec ok 85*C, a plyn chlodzacy 90*C. jak wskazowki pokaze te wartosci, to mozna sie bawic.
po zabawie nie powinno sie od razu wylaczac silnika. nalezy odczekac chwile (ew. jechac na luzie).

Poczytaj 10 przykazań, to co opisałeś to tylko jedno z nich ... :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 11:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jasne, znam 10 przykazan od chwili ich objawienia az do wersji 1.1.

moja mysl byla rozwinieciem rad sprzedajacego A6.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: chip
PostNapisane: 14.kwi.2006 11:45:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
robrud napisał(a):
Witam.
Od tygodnia jestem posiadaczem A6 2.5 tdi (automat).
Kupiłem go od znajomego, twierdzi, że wsadził do niego chipa i podniósł moc do 198 KM. Czy to jest możliwe ??
Na "Drive" faktycznie wsio jest ok.
Na tip, też długo załącza bodajrze 5 bieg, albo zmienia sam bieg kiedy chce. Ale na tipie to chyba niemożliwe ???
Dzięki za odp.
pozdrawiam .......
Witam. Napisz jaki to silnik i jaka moca dysponowal przed chipem, jezeli to bylo 150KM lub 155 to zapomnij,ze samym softem wykecil 198KM. co do drugiej czesci pyt, to jezeli dlugo nie mozesz wrzucic 5 biegu na tipie to napewno masz zmieniony soft, ale wtedy rowniez na drive'ie powiniem zrzucac z 5 na 4 i odwrotnie kiedy wcisniesz mu do oporu.A przy duzym momencie wszystko jest mozliwe.... Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 07:39:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Chyba juz wszystkiego sie dowiedzialem u okolicznych tunerow na temat zmiany programu w tipie. Prawdopodobnie mam ustawiona dana "tolerancje" na moment i trzeba poorostu to zmienic zeby Tiptronic nie szalal. I b. dobrze,bo juz sie obawialem,ze mi momencik obnizą :diabel:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: