Norbi napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.
Jakiś wykres czy tylko puste słowa? Według mnie nie chodził dobrze na PB i dlatego na sekwencji lepiej działał...
Zadnych wykresow ,tylko subioektywne odczycia i pomiary we wlasnym zakresie, no i proby drogowe np z Primera GT ktora miala 8.4 do setki i zostawala o dwie dlugosci za mna, ale jak znam zycie "fachowcy" dalej beda twierdzic,ze slabo chodzila no bo nie mam swietego WYKRESU Z HAMOWNI....

Pzdr.
To ja zapodam do tematu swoje 3 grosze teraz
Kolego z calym szacunkiem ale jak ta primera miala 8,4 do 100 a twoj AAH mial 8 (oczywiscie zakladajac ze obydwa autka byly w super fabrycznym stanie) to przy takiej malej roznicy do 100 (0,4s) nie odstawisz tego do setki o 2 dlugosci auta

to jest za mala roznica

Zaloze sie ze jakby Ci sie to AAH zbieralo w 8s czy w 8,5 s to bys tego nie poczul

Po prostu to jest znikoma roznica
Co do NIE kupowania 2.6 to ludzie piszecie bzdury kompletne ze to jest jakis najbardziej nieudany silnik Audi, puknijcie sie troszke w glowe

To jest najprostrze i najmniej skomplikowane V6 jakie mozna miec w Audi. Silnik zostal stworzony na bazie AAH a nie odwrotnie i w 2.6 nie ma tylu roznych ciagle psujacych sie pierdol co w 2.8 (caly czas komus skracanie dolotow nie dziala,albo przeplywka pada, cala elektronika w AAH jest bardziej pojechana)
Zla ocena tego motoru polega tylko na tym ze ludzie placza ze to 2.6 i ma tylko 150KM

Tez mi argument

A wlasciciele 2.8 w budzie C4 gadaja ze to wolne a zapominaja ze ten 2.6 w budzie 80-A4 lata jak ich 2.8 na pokladzie wielkiego C4-A6 To az taki zmulacz nie jest,no bez przesady
Do autora tematu

Mam 2.0 w Coupe Silnik fajny, do codziennego poruszania sie wystarczy,ale jakis lepszych osiagow nieoczekiwalbym po nim

pali mi w miescie 10,5-11l Generalnie mozna tem motor polecic bo jest prosty i tanii w eksploatacji,ewentualne naprawy sa niedrogie.
Ktos tu poleca 2.3,mialem taki motor w C3 , palil mi od 12l w miescie. Fajny sound,jak sie go mono popedzi to nawet fajnie jedzie ale ma za slaby moment i za wysoko jak dla mnie. Ktos pisal ze to ma podobne osiagi jak 2.6 i tu pisze pierdoly takie ze szkoda gadac. W katalogu owszem roznica jest nieduza ale wystarczy pojezdzic jadnym i drugim troche. Caly czas nie bedziesz jezdzil do 6000rpm i wtedy nizej polozony i wiekszy moment przy 2.6 da Ci wielka frajde, w nizszym zakresie obrotow roznica jest naprawde duza na korzysc 2.6

a powyzej setki na trasie np to 2.6 polyka tego 2.3

Moj 2.6 w A4 pali mi srednio w miescie 11,5 -12l przy calkiem normalnej jezdzie

Jak komus to pali 15l (a ktos taki pewnie sie odezwie

) to ewidentnie znaczy ze ma cos skopane
Na 2.8 sie nie znam ale to zapewne najwieksza frajda z jazdy

jak i tez najwieksze koszty

Jesli naprawde masz wybor miedzy 2.0 a 2.6 to bierz 2.6

nie bedziesz zalowal
