.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 01:53:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 09:02:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Norbi i Baskecik-piszecie że silnik 2.8 bierze olej i macie rację,bo u mnie i znajomych też bierze.Tylko dlaczego?Wiem że ten typ<V6>tak ma.Ale którędy i kiedy on ucieka?Już dawno mialem o to spytać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 09:15:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Co do znikania oleju to silnik po prostu go przepala. Konsrukcje widlaste tak po prostu mają.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 09:27:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 11:04:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 11:12:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to widocznie coś na PB Ci nie chodziło

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 11:27:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze


wiem z doświadczenia że lepiej zagazować NG niż ACE, ACE bardzo nie lubi cyklonu.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 12:19:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
generalnie to żaden silnik nie lubi gazu
bo nie po to jest tworzony motor na innym paliwie aby go teraz przerabiać :( jak kogoś nie staćaby jeździł na Pb to niech jeździ autobusem albo kupi klekota wychodzi podobnie jak na LPg a mniej problemów!!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:18:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Norbi napisał(a):
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.


Jakiś wykres czy tylko puste słowa? Według mnie nie chodził dobrze na PB i dlatego na sekwencji lepiej działał...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Panowie jestem posiadaczem 2.8 od półtora roku i nie zgadzam się z opinią że te silniki źle znoszą gaz nawet ten "zwykły" kwestia dobrej instalacji i regulacji. Jeśli ktoś pisze że np. rozrząd kosztuje 1500 to tez jestem w szoku bo już to robiłem i nie jest wcale drożej niż w innym silniku audi no może pasek trochę droższy! Jeśli chodzi o żywotność to fakt że ciężko go zajechać tu bazuje na opini mechaników jak i posiadaczy, więc jak najbardziej polecam! Jeszcze jedno wytłumaczenie dla Pawła : jesli chodzi o wykres momentu obrotowego to wcześniej osiąga max i wartość ta jest dostępna w szerokim zakresie obrotów , wykresy i opisy znajdziesz na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:37:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
sero c4 -> nawet jak dobrze to wyregulujesz to i tak średnio tracisz 30-40PS i około 30Nm :diabel: Także to tylko twoje subiektywne odczucia, że wsztstko jest oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:46:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
sero c4 napisał(a):
Panowie jestem posiadaczem 2.8 od półtora roku i nie zgadzam się z opinią że te silniki źle znoszą gaz nawet ten "zwykły" kwestia dobrej instalacji i regulacji. Jeśli ktoś pisze że np. rozrząd kosztuje 1500 to tez jestem w szoku bo już to robiłem i nie jest wcale drożej niż w innym silniku audi no może pasek trochę droższy! Jeśli chodzi o żywotność to fakt że ciężko go zajechać tu bazuje na opini mechaników jak i posiadaczy, więc jak najbardziej polecam! Jeszcze jedno wytłumaczenie dla Pawła : jesli chodzi o wykres momentu obrotowego to wcześniej osiąga max i wartość ta jest dostępna w szerokim zakresie obrotów , wykresy i opisy znajdziesz na forum.


Tak, a wszyscy wiemy że można rozrząd "zrobić" i zrobić - na częściach tanich i drogich... I że instalacja gazowa na mikserze jest rewlacyjna bo jest tania - z prawami fizyki nie wygrasz - skoro masz tak idealne autko to poprosze wykres z hamowni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Spadek mocy na zwykłym mikserze to oczywista sprawa więc nie wspomniałem o tym a wiem bo nie cały rok temu wsadziłem gaz i po prostu żadnych problemów nie miałem z silnikiem i tylko o to mi chodziło. Mysle że tyczy się to wszystkich aut i właśnie dlatego wywalam gaz ewentualnie zmiana na sekwencje ! Osiągi biorą góre nad ekonomia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 14:53:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
GrzesB napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.


Jakiś wykres czy tylko puste słowa? Według mnie nie chodził dobrze na PB i dlatego na sekwencji lepiej działał...
Zadnych wykresow ,tylko subioektywne odczycia i pomiary we wlasnym zakresie, no i proby drogowe np z Primera GT ktora miala 8.4 do setki i zostawala o dwie dlugosci za mna, ale jak znam zycie "fachowcy" dalej beda twierdzic,ze slabo chodzila no bo nie mam swietego WYKRESU Z HAMOWNI.... :diabel: Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 19:07:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Norbi napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.


Jakiś wykres czy tylko puste słowa? Według mnie nie chodził dobrze na PB i dlatego na sekwencji lepiej działał...
Zadnych wykresow ,tylko subioektywne odczycia i pomiary we wlasnym zakresie, no i proby drogowe np z Primera GT ktora miala 8.4 do setki i zostawala o dwie dlugosci za mna, ale jak znam zycie "fachowcy" dalej beda twierdzic,ze slabo chodzila no bo nie mam swietego WYKRESU Z HAMOWNI.... :diabel: Pzdr.


Pisz więcej - pośmieję się :D :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 19:56:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Norbi napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.


Jakiś wykres czy tylko puste słowa? Według mnie nie chodził dobrze na PB i dlatego na sekwencji lepiej działał...
Zadnych wykresow ,tylko subioektywne odczycia i pomiary we wlasnym zakresie, no i proby drogowe np z Primera GT ktora miala 8.4 do setki i zostawala o dwie dlugosci za mna, ale jak znam zycie "fachowcy" dalej beda twierdzic,ze slabo chodzila no bo nie mam swietego WYKRESU Z HAMOWNI.... :diabel: Pzdr.


To ja zapodam do tematu swoje 3 grosze teraz :peace:

Kolego z calym szacunkiem ale jak ta primera miala 8,4 do 100 a twoj AAH mial 8 (oczywiscie zakladajac ze obydwa autka byly w super fabrycznym stanie) to przy takiej malej roznicy do 100 (0,4s) nie odstawisz tego do setki o 2 dlugosci auta :peace: to jest za mala roznica :): Zaloze sie ze jakby Ci sie to AAH zbieralo w 8s czy w 8,5 s to bys tego nie poczul :P Po prostu to jest znikoma roznica :peace:

Co do NIE kupowania 2.6 to ludzie piszecie bzdury kompletne ze to jest jakis najbardziej nieudany silnik Audi, puknijcie sie troszke w glowe :(: To jest najprostrze i najmniej skomplikowane V6 jakie mozna miec w Audi. Silnik zostal stworzony na bazie AAH a nie odwrotnie i w 2.6 nie ma tylu roznych ciagle psujacych sie pierdol co w 2.8 (caly czas komus skracanie dolotow nie dziala,albo przeplywka pada, cala elektronika w AAH jest bardziej pojechana)
Zla ocena tego motoru polega tylko na tym ze ludzie placza ze to 2.6 i ma tylko 150KM :zly: Tez mi argument :zly: A wlasciciele 2.8 w budzie C4 gadaja ze to wolne a zapominaja ze ten 2.6 w budzie 80-A4 lata jak ich 2.8 na pokladzie wielkiego C4-A6 To az taki zmulacz nie jest,no bez przesady :!:

Do autora tematu -> Mam 2.0 w Coupe Silnik fajny, do codziennego poruszania sie wystarczy,ale jakis lepszych osiagow nieoczekiwalbym po nim :peace: pali mi w miescie 10,5-11l Generalnie mozna tem motor polecic bo jest prosty i tanii w eksploatacji,ewentualne naprawy sa niedrogie.
Ktos tu poleca 2.3,mialem taki motor w C3 , palil mi od 12l w miescie. Fajny sound,jak sie go mono popedzi to nawet fajnie jedzie ale ma za slaby moment i za wysoko jak dla mnie. Ktos pisal ze to ma podobne osiagi jak 2.6 i tu pisze pierdoly takie ze szkoda gadac. W katalogu owszem roznica jest nieduza ale wystarczy pojezdzic jadnym i drugim troche. Caly czas nie bedziesz jezdzil do 6000rpm i wtedy nizej polozony i wiekszy moment przy 2.6 da Ci wielka frajde, w nizszym zakresie obrotow roznica jest naprawde duza na korzysc 2.6 :peace: a powyzej setki na trasie np to 2.6 polyka tego 2.3 :peace: Moj 2.6 w A4 pali mi srednio w miescie 11,5 -12l przy calkiem normalnej jezdzie :peace: Jak komus to pali 15l (a ktos taki pewnie sie odezwie :diabel: ) to ewidentnie znaczy ze ma cos skopane :P
Na 2.8 sie nie znam ale to zapewne najwieksza frajda z jazdy :peace: jak i tez najwieksze koszty :peace: Jesli naprawde masz wybor miedzy 2.0 a 2.6 to bierz 2.6 :peace: nie bedziesz zalowal :)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 20:18:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Norbi napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dred napisał(a):
słabe strony silnika 2.8 to GAZ a jeszce gorzej znosi go 2.6 naswet na sekfencji nie bedziesz zadowolony jesli wcześniej bedziesz jeździł na PB
ja na Twoim miejscu szukałbym ACE 2.0 16 V 140 koni lub NG 2.3 136
jezeli to chcesz gazować to chyba 2.0 16v to najlepsze rozwiazanie
takie jest moje zdanie części napewno beda tańsze
I tu sie z Toba nie moge zgodzic. Mi 2.8 AAH na sekwencji chodzil lepiej niz na benzynie i gaz nie sprawial problemow.


Jakiś wykres czy tylko puste słowa? Według mnie nie chodził dobrze na PB i dlatego na sekwencji lepiej działał...
Zadnych wykresow ,tylko subioektywne odczycia i pomiary we wlasnym zakresie, no i proby drogowe np z Primera GT ktora miala 8.4 do setki i zostawala o dwie dlugosci za mna, ale jak znam zycie "fachowcy" dalej beda twierdzic,ze slabo chodzila no bo nie mam swietego WYKRESU Z HAMOWNI.... :diabel: Pzdr.

Teraz pocisnąłes na całego ... gdybys żył w średniowieczu już by Cię wychłostali ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 21:28:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Widze panowie,ze ladnie sie glowy pogotowaly. Nic nie sciemniam i nie wymyslam tak bylo, moze ten moj 2.8 to faktycznie byla chala tylko mi sie wydawalo,a ta primera to bylo1.6,a nie 2.0. Musze kumpla (wlasciciela rzeczonej primery) op.... ze sobie GT na klapie przykleil. Wesolych zycze i spokojniejszych reakcji na posty.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 22:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Norbi napisał(a):
Widze panowie,ze ladnie sie glowy pogotowaly. Nic nie sciemniam i nie wymyslam tak bylo, moze ten moj 2.8 to faktycznie byla chala tylko mi sie wydawalo,a ta primera to bylo1.6,a nie 2.0. Musze kumpla (wlasciciela rzeczonej primery) op.... ze sobie GT na klapie przykleil. Wesolych zycze i spokojniejszych reakcji na posty.

To jak Ty swoim 2.8 zostawiasz 1.6 tylko na dwie długości auta to faktycznie niezła chała :peace: -może na 3 cylindry Ci tylko chodzi :D bo taka duża różnica w pojemności to porażka, mniejsza różnica to co innego np. wójek ma Nissana Sunny 1.4 '92r na gaźniku to spokojnie objeżdzam nim BMW 3 1.6 '92, Audi B3 1.8 na LPG czy nowiutką Astre 1.4 60KM

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 05:36:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
quattros napisał(a):
Norbi napisał(a):
Widze panowie,ze ladnie sie glowy pogotowaly. Nic nie sciemniam i nie wymyslam tak bylo, moze ten moj 2.8 to faktycznie byla chala tylko mi sie wydawalo,a ta primera to bylo1.6,a nie 2.0. Musze kumpla (wlasciciela rzeczonej primery) op.... ze sobie GT na klapie przykleil. Wesolych zycze i spokojniejszych reakcji na posty.

To jak Ty swoim 2.8 zostawiasz 1.6 tylko na dwie długości auta to faktycznie niezła chała :peace: -może na 3 cylindry Ci tylko chodzi :D bo taka duża różnica w pojemności to porażka, mniejsza różnica to co innego np. wójek ma Nissana Sunny 1.4 '92r na gaźniku to spokojnie objeżdzam nim BMW 3 1.6 '92, Audi B3 1.8 na LPG czy nowiutką Astre 1.4 60KM
Stary to byl zart :D Ta primerka to 2.0 GT 150KM i duzo lzejsza buda. Opisalem to jako przyklad,ze na sekwencji dobrze latala mi ta A4,ale nie wiem z jakiego powodu paru kolesi mi nie uwierzylo. Nie pisalem,ze byla to jakas niesamowita porywaczka, bo 2.8 nie powala swoimi osiagami, wiele autek zloilo mi dupe i nie zaprzeczam temu, opisalem jedna sytuacje i juz daje spokoj, bo jestem pokojowo nastawiony... Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 15:15:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
baskecik napisał(a):
Co do znikania oleju to silnik po prostu go przepala. Konsrukcje widlaste tak po prostu mają.


Co rozumiesz przez znikanie oleju w V6? Mi bierze 0,4-0,5L na 10000 km Wiec nie piszcie ze V6 wciaga olej sam z siebie :zly: Bo od wymiany do wymiany nie trzeba nic dolewac.

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron