.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.maja.2025 00:28:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:04:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
po co sie tak unosic odrazu :D ... ciesz sie ze ja nie mialem zlego humoru :-D ... a tak powaznie to S4 2.2T to drogie auto w utrzymaniu a rozwiazania wlasnej konstrukcji zazwyczaj albo nic nie daja albo pogarszaja sprawe tak wiec w wiekszosci przypadkow naprawy musza opierac sie o oryginalne czesci ktore tanie nie sa.
osobiscie proponuje , jezeli juz piszesz o V8 , zainteresowac sie takowym S4 z 4.2 pod maska. mowie to szczerze i jak najbardziej powaznie. koszta utrzymania pozornie wyzsze ale na dluzsza mete auto mniej chimeryczne a przez to tansze w utrzymaniu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:21:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
PatryQ napisał(a):

To niech wylewa swoje zale na kogos kto na nie rzeczywiscie zasluzyl a nie na obcych ktorych w zyciu nie widzial. Ja osobiscie nie dam sobie w kasze dmuchac i nie toleruje takiego oceniania czlowieka po paru slowach ktore napisal na forum.
Taki wielki machanik a zadaje pytania jak dziecko , przestań człowieku , ja do Ciebie nic nie mam ale najpierw zabłyśnij swoja wiedza , poprzyj ja jakimiś zdjeciami, napraw cos komus , a potem niech ludzie pochwalą jaki jesteś dobry ...a nie walisz jakich ty amerykańskich żółwi nie rasowałes, i ze skrzynie w starych sierrach reanimujesz gdzie 4x4 jest dopiete na łańcuch jak w rowerze. Szkoda słów, przejdz od słów do czynów :640:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
hans napisał(a):
po co sie tak unosic odrazu :D ... ciesz sie ze ja nie mialem zlego humoru :-D ... a tak powaznie to S4 2.2T to drogie auto w utrzymaniu a rozwiazania wlasnej konstrukcji zazwyczaj albo nic nie daja albo pogarszaja sprawe tak wiec w wiekszosci przypadkow naprawy musza opierac sie o oryginalne czesci ktore tanie nie sa.
osobiscie proponuje , jezeli juz piszesz o V8 , zainteresowac sie takowym S4 z 4.2 pod maska. mowie to szczerze i jak najbardziej powaznie. koszta utrzymania pozornie wyzsze ale na dluzsza mete auto mniej chimeryczne a przez to tansze w utrzymaniu


Z tego co sie doczytalem to chyba pobawilbym sie tylko w wymiane przednich tarcz ufo na zwykle bo 1000 za jedna to rzeczywiscie koszmar :/ ...
Cala reszta to bylyby graty z serwisu, jak juz pisalem nie mam zamiaru robic z tego jakiegos potfora (oprocz zmiany programu), standartowe czesci w zupelnosci wystarcza.
Nie chce tego modelu z V8 z prostej przyczyny, zalezy mi na samochodzie w miare neutralnym w prowadzeniu, jezeli posadzi sie do stosunkowo malej budy takiego kloca na przedniej osi to zaczyna sie robic nieciekawie, wiem bo mam teraz cos takiego i taka fura zyje wlasnym zyciem przy szybkim pokonywaniu zakretow a ja chcialbym cos z idealnym rozkladem masy i napedu (a na Impreze lub Lancera mnie nie stac). No i koszty utrzymania V8 sa wyzsze, wiecej swiec, przewodow, oleju (i podobno zlopie go duzo na tysiaca?), benzyny, to wszystko sie liczy, chociaz to akurat mniej wazna dla mnie kwestia, na co dzien jezdze niezagazowanym V8 wiec spalanie mnie nie przeraza (tyle ze spalanie amerykanskiej V8 i Audikowskiej V8 to podobno dwie rozne historie, ile pali takie 4.2? Bo moje 5.7 9 na trasie i 14 w miescie przy normalnej jezdzie co jest smiesznym wynikiem, no i nie bierze grama oleju miedzy wymianami). A co do kosztow utrzymania, no coz, jakym chcial oszczedzac kupilbym Golfa TDI, na razie stac mnie na kilka paliwozernych i drogich w utrzymaniu samochodow wiec sie nie bede ograniczal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:38:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Panu już dziękujemy - sprawdź kolego czy chodzi Ci na wszystkich cylindrach :P 14l w jakim mieście? Chyba takim co ma dwa światła na krzyż i to bez korków - bo w Wawie byś się zatrzymał na 25...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:46:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
mały v8 napisał(a):
Taki wielki machanik a zadaje pytania jak dziecko , przestań człowieku , ja do Ciebie nic nie mam ale najpierw zabłyśnij swoja wiedza , poprzyj ja jakimiś zdjeciami, napraw cos komus , a potem niech ludzie pochwalą jaki jesteś dobry ...a nie walisz jakich ty amerykańskich żółwi nie rasowałes, i ze skrzynie w starych sierrach reanimujesz gdzie 4x4 jest dopiete na łańcuch jak w rowerze. Szkoda słów, przejdz od słów do czynów :640:


Nie uwazam sie za wielkiego mechanika, uwazam sie za kogos kto potrafi sam sobie naprawic samochod ktory juz mam, Audi nigdy nie mialem ale mi sie spodobal wiec uderzylem na to forum zeby zapytac o zdanie ludzi ktorzy juz maja cos takiego. Jak cos mi sie psuje to kupuje manual serwisowy, szperam w necie, i wlaze do kanalu zeby oblukac temat, jak na razie zadnej wpadki nie mialem ale za to zaoszczedzilem mnostwo kasy wykonujac sam wszystkie naprawy. Jestem samoukiem, eksperymentuje tylko na wlasnych samochodach i nie mam zamiaru nic nikomu udawadniac. Nawet niechetnie naprawiam samochody znajomych zeby w razie draki nie narobic sobie klopotow. Zabawki sa moje wiec moge sie nimi bawic, masz cos przeciwko?
Pewnie jestes jednym z tych ktorzy uwazaja ze samochod nalezy naprawiac tylko w serwisie na oryginalnych czesciach, ale nie zapominaj ze inni moga miec wlasne zdanie na ten temat, szczegolnie tacy jak ja ktorych serwis zrobil w czlona na 4 tysie i zostawil z uszkodzonym samochodem i niedokreconym przednimi kolami (Mercedes).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 18:55:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
GrzesB napisał(a):
Panu już dziękujemy - sprawdź kolego czy chodzi Ci na wszystkich cylindrach :P 14l w jakim mieście? Chyba takim co ma dwa światła na krzyż i to bez korków - bo w Wawie byś się zatrzymał na 25...


Obecnie Lebork, poprzednio Poznan i wyniki podobne.
Poczytaj troche na temat starych amerykanskich V8 LB9 lub L98 z wtryskiem typu TPI, wyniki jak najzupelniej realne do osiagniecia. Silniki o duzej pojemnosci, niewyzylowane, z ogromnym momentem w niskim zakresie obrotow, wystarczy muskac lekko gaz zeby jechac dynamicznie. Znajomy ostatnio odbyl podroz do GB swoim Camaro z silnikiem L03 z wtryskiem TBI na manualnej skrzyni, predkosc przelotowa okolo 120, spalanie ponizej 9-ciu litrow. W zakorkowanym miescie na pewno wyniki beda wyzsze ale nie jakos drastycznie. Nie chcesz wierzyc to nie musisz, a jezeli koniecznie chcesz sie przekonac to zapraszam, zatankujesz mi do pelna, polecimy do Slupska i z powrotem (rowne 100 kilo), znowu zatankujesz i zobaczysz ze mowie prawde :diabel: ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 19:06:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
PatryQ napisał(a):
Pewnie jestes jednym z tych ktorzy uwazaja ze samochod nalezy naprawiac tylko w serwisie na oryginalnych czesciach, ale nie zapominaj ze inni moga miec wlasne zdanie na ten temat, szczegolnie tacy jak ja ktorych serwis zrobil w czlona na 4 tysie i zostawil z uszkodzonym samochodem i niedokreconym przednimi kolami (Mercedes).




A to dobre :peace: Mały by na chleb nie miał jakby kierował się tym co napisałeś :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 19:08:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
GrzesB napisał(a):
A to dobre :peace: Mały by na chleb nie miał jakby kierował się tym co napisałeś :diabel: :peace:


A co on, mechanik ? To duzo tlumaczy ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 19:35:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
opiniujesz Audikowe V8 jakbys nim jezdzil ?... kto powiedzial ze V8 jest tragicznie podsterowne ? ... kto wogole powiedzial ze 4.2 sie zle prowadzi ? to nie amerykaniec drogi kolego to 100% alu silnik... proponuje zapoznac sie organoleptycznie z niemiecka technologia z Ingolstadt a zapewne nie bedziesz mial watpliwosci co do wyboru a gwarantuje Ci ze spalanie jakie masz w amerykancu jest mozliwe do osiagniecia w Audi zwazywszy fakt ze ma naped na 4 kola , skrzynie manulana z pompa oleju i wlasnym chlodzeniem i to wszystko wazy niecale 2 tony i przyspiesza do setki ponizej 6 sekund ... no chyba ze chcesz sie tym ganiac w KJSach po zakretach :D ... zapraszam na szkolke Audi :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 19:53:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
PatryQ napisał(a):

A co on, mechanik ? To duzo tlumaczy ...
Nie nie jestem mechanikiem , jedynie mistrzem blacharstwa samochodowego, ale ta sie składa że poruszam sie S4 4,2 więc nie bede powielał wypowiedzi Hansa tym się trzeba przejechać dopiero pleść głupoty i porównywać do amerykańskich zółwi.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 19:58:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
hans napisał(a):
opiniujesz Audikowe V8 jakbys nim jezdzil ?... kto powiedzial ze V8 jest tragicznie podsterowne ? ... kto wogole powiedzial ze 4.2 sie zle prowadzi ? to nie amerykaniec drogi kolego to 100% alu silnik... proponuje zapoznac sie organoleptycznie z niemiecka technologia z Ingolstadt a zapewne nie bedziesz mial watpliwosci co do wyboru a gwarantuje Ci ze spalanie jakie masz w amerykancu jest mozliwe do osiagniecia w Audi zwazywszy fakt ze ma naped na 4 kola , skrzynie manulana z pompa oleju i wlasnym chlodzeniem i to wszystko wazy niecale 2 tony i przyspiesza do setki ponizej 6 sekund ... no chyba ze chcesz sie tym ganiac w KJSach po zakretach :D ... zapraszam na szkolke Audi :D


Nie napisalem ze V8 w S4 jest podsterowne, napisalem ze jest bardziej podsterowne niz R5 w tej samej budzie. Wiem tez ze amerykanskie kloce sie nie prowadza i nie ma najmniejszego sensu ich porownywac do Audi bo to calkiem inna bajka. Moje opinie na temat V8 sa opiniami z tego forum. Czy to nie prawda ze Audi z V8 na pokladzie + automat pali duzo? Czy to nie prawda ze oleju wlewa sie do tego silnika dwa razy wiecej oraz ze taki silnik potrafi takiego oleju spalic nawet 1,5 litra na tysiac? Chyba wszystko sie zgadza.
Potrzebuje samochod szybki latem i zima, czesto jezdze po roznych nieodsnierzonych drogach, potrzebuje samochodu ktory wyjedzie z kazdej zaspy i nie wypadnie z oblodzonego zakretu, do tego musi byc pakowny i bezpieczny, stad moj wybor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 20:09:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
mały v8 napisał(a):
Nie nie jestem mechanikiem , jedynie mistrzem blacharstwa samochodowego, ale ta sie składa że poruszam sie S4 4,2 więc nie bede powielał wypowiedzi Hansa tym się trzeba przejechać dopiero pleść głupoty i porównywać do amerykańskich zółwi.


No to powiedz mi miszczu dlaczego sam pleciesz glupoty i powielasz bzdurne stereotypy na temat amerykanskich samochodow? Czy wynik 6,5 sekundy do setki w samochodzie z automatem i tylnim napedem bez szpery majacym 190 koni oraz 400 Nm momentu obrotowego i wazacym 1650 kilo to wynik na tyle zly ze mozna go nazywac zolwiem? Zreszta jedyne porownanie do Audi jakie pozwolilem sobie zrobic to kwestia spalania benzyny i oleju i jest to porownanie na niekorzysc niby tak nowoczesnego silnika Audi, niestety ale prawda jest tak ze stary zeliwny amerykanski kloc z popychaczowym rozrzadem pod tymi wzgledami bije na glowe kosmiczna alutechnologie z rajchu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 20:27:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
PatryQ napisał(a):

No to powiedz mi miszczu dlaczego sam pleciesz glupoty i powielasz bzdurne stereotypy na temat amerykanskich samochodow? Czy wynik 6,5 sekundy do setki w samochodzie z automatem i tylnim napedem bez szpery majacym 190 koni oraz 400 Nm momentu obrotowego i wazacym 1650 kilo to wynik na tyle zly ze mozna go nazywac zolwiem? Zreszta jedyne porownanie do Audi jakie pozwolilem sobie zrobic to kwestia spalania benzyny i oleju i jest to porownanie na niekorzysc niby tak nowoczesnego silnika Audi, niestety ale prawda jest tak ze stary zeliwny amerykanski kloc z popychaczowym rozrzadem pod tymi wzgledami bije na glowe kosmiczna alutechnologie z rajchu.
Wpadnij tym amerykańskim dziadostwem na letni zlot AKP napewno bedzie się z kogo pośmiać jak z kilkoma osobami staniesz w rywalizacji, ja też się pisze na mały wyścig.

P.S chyba pomyliłeś fora, takie głupoty mozesz pozamieszczać na tym forum... http://www.lowrider.pl/forum/index.php ... napewno kazdy Cię wysłucha i Ci przytaknie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 21:35:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie wiem co masz przeciwko silnikowi V8 w S4 ale domyslam sie ze z tego co wyczytales wychwyciles sentencje ktore negatywnie mialy Cie nastawic do tego silnika..
przede wszystkim
jezeli automaty to tylko amerykanskie z duzymi silnikami
tak wiec w Audi z tym silnikiem sprawdza sie manual
po drugie oleju spali w zaleznosci jak bedziesz jezdzil
napewno jak bedziesz tym jezdzil jak amerykancem do 3000 obr to spali Ci oleju tyle samo co amerykaniec :D
i nie porownoj 2.2T do 4.2 bo miedzy nimi jak jest 50 kg roznicy to max ... 5r jest zeliwne a V8 aluminowe . tak wiec ponownie proponuje zrewidowanie wlasnej wiedzy na temat 2.2T i 4.2 najlepiej dokonujac organoleptycznego porownania ... zapewniam Cie ze jazda na codzien limuzyna z V8 jest o wiele przyjemniejsza niz turbodoladowana benzyna ... no chyba ze szukasz przecinaka do pociskania to proponuje S2 ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2006 23:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
mały v8 napisał(a):
Wpadnij tym amerykańskim dziadostwem na letni zlot AKP napewno bedzie się z kogo pośmiać jak z kilkoma osobami staniesz w rywalizacji, ja też się pisze na mały wyścig.

P.S chyba pomyliłeś fora, takie głupoty mozesz pozamieszczać na tym forum... http://www.lowrider.pl/forum/index.php ... napewno kazdy Cię wysłucha i Ci przytaknie.


Tak, to jest dziadostwo, dziadostwo jakich malo, po blizszych ogledzinach ma sie wrazenie ze bylo skladane za pomoca mlotka i przecinaka przez slepego murzyna, jakosc wykonania i uzytych materialow gorsza niz we wczesnogierkowskim FSO 125p, hamulcow praktycznie nie ma, standartowe zawieszenie nie pozwala utrzymac sie na drodze przy wiekszej predkosci, brak jakichkolwiek ukladow bezpieczenstwa / wspomagania kierowcy, to wszystko prawda. Ale nie zamienilbym tej kupy zlomu na nic innego bo cos w tym jest, nie bede tlumaczyl co dokladnie milosnikom Audi bo to nie ma sensu, Wy nie czujecie mojego klimatu, ja nie za bardzo czuje Wasz, dla mnie Audi jest po prostu zwyklym jezdzidelkiem, potrzebuje fury na dojazdy do pracy a tylko S4 kombi spelnia moje wszystkie wymagania dlatego tu zawitalem.

A tak BTW... dzisiaj spotkalem na trasie do Slupska czarne A8 4.2, siedzial mi na ogonie probujac wyprzedzic, do 220 dawal rade, potem chyba zrezygnowal albo pary mu nie starczylo, to ktos z Was?

Kiedy ten zlot i gdzie? Jak zdaze podremontowac zloma i finanse pozwola to wpadne, czemu nie, chociazby zeby poogladac jakies S4, scigac tez sie moge chociaz nie watpie ze pewnie od paru dostane po dupie bo co AWD to nie RWD.

A tak w ogole to co sie ciskasz skoro sam zaczales ta klotnie? Nie wpadlem tu zeby sie czymkolwiek chwalic czy przekonywac kogokolwiek do zrezygnowania z Audi na rzecz amerykanskiego zeliwa tylko zeby poznac parametry i opinie uzytkownikow na temat samochodu ktory chce kupic i moze na tym sie skupmy zamiast pier*olic bez sensu.


Ostatnio edytowano 15.kwi.2006 00:11:20 przez PatryQ, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 00:04:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
hans napisał(a):
nie wiem co masz przeciwko silnikowi V8 w S4 ale domyslam sie ze z tego co wyczytales wychwyciles sentencje ktore negatywnie mialy Cie nastawic do tego silnika..
przede wszystkim
jezeli automaty to tylko amerykanskie z duzymi silnikami
tak wiec w Audi z tym silnikiem sprawdza sie manual
po drugie oleju spali w zaleznosci jak bedziesz jezdzil
napewno jak bedziesz tym jezdzil jak amerykancem do 3000 obr to spali Ci oleju tyle samo co amerykaniec :D
i nie porownoj 2.2T do 4.2 bo miedzy nimi jak jest 50 kg roznicy to max ... 5r jest zeliwne a V8 aluminowe . tak wiec ponownie proponuje zrewidowanie wlasnej wiedzy na temat 2.2T i 4.2 najlepiej dokonujac organoleptycznego porownania ... zapewniam Cie ze jazda na codzien limuzyna z V8 jest o wiele przyjemniejsza niz turbodoladowana benzyna ... no chyba ze szukasz przecinaka do pociskania to proponuje S2 ;)


Nie mam nic przeciwko silnikowi V8 w S4, ale jezeli chce samochod z rozkladem masy 50/50 to nie kupie samochodu z rozkladem masy 55/45, szukam po prostu samochodu o idealnym stosunku rozkladu masy do rozkladu napedu, jezeli wyszperasz gdzies materialy ze to wlasnie V8 a nie R5 ma ten stosunek idealny to oczywiscie powaznie zainteresuje sie wlasnie ta wersja silnikowa.
I jeszcze jedno przemawia za 2.2, nigdy nie mialem silnika z turbosprezarka, zawsze to jakies nowe doswiadczenie. No i lubie jak to ladnie ujales "pociskac", szczegolnie zima po kretej zasniezonej drodze.

Manuali nie lubie, jestem za leniwy, mam teraz jeden i gdyby nie naped 4x4 pewnie nawet nie chcialoby mi sie nim jezdzic, w zimie byla frajda, teraz na suchym nie warto machac kijkiem bo doznania juz nie te.

Spalanie oleju, no coz, z tego co wyczytalem ludzie jezdzacy spokojnie 3.6 lub 4.2 tez narzekaja na spore dolewki, a tak jak pisalem moje denne, ciosane w skale 5.7 nie bierze ani kropelki miedzy wymianami mimo ze to rocznik 87 z ch*j wie jakim przebiegiem.
Amerykanca krece tak do 1500 max. 2000 obrotow przy normalnej jezdzie bo wyzej nie ma sensu, max. momentu obrotowego mam przy 2800, jakbym jezdzil do 3000 to wiecej bym wydal na hamulce niz paliwo.
A tak wlasciwie to wiadomo dlaczego to pali tyle oleju? Widac ten typ tak ma ale jednak nic nie dzieje sie bez przyczyny. Blad konstrukcyjny, nadmierne wyeksploatowanie ktoregos z elementow, wadliwe uszczelniacze zaworowe czy pierscienie zgarniajace? WTF?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 01:21:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.kwi.2006 15:35:58
Posty: 42
Lokalizacja: Lębork
I jeszcze jedno, zna ktos jakas stronke na ktorej moglbym sie zapoznac z dokladna specyfikacja i schematami przekrojowymi napedu typu quattro i przekladni Torsena? Bo na razie mialem do czynienia tylko z Fordowskim 4x4 a tam to juz inna historia, staly rozklad 34/66 z zeszperowanym tylem, fajna charakterystyka do zabawy w jezdzenie bokiem ale domyslam sie ze zupelnie inna niz w Audi.
A, i wracajac do tego wysmiewanego przez wiadomo kogo "lancucha rowerowego" w transfer boxie Forda ktorym przenoszony jest naped na przednia os to chyba jest on dosyc mocny skoro kilkusetkonne Cosworthy calkiem niezle na nich pomykaja wiec nie ma sie z czego smiac, moze i banalne rozwiazanie ale przynajmniej skuteczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 04:53:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jest www.etka.auto2.ru katalog częsci on line
ew. może ktos z userów ma jakieś schematy i może ci pomóc.

Cytuj:
I jeszcze jedno przemawia za 2.2, nigdy nie mialem silnika z turbosprezarka, zawsze to jakies nowe doswiadczenie. No i lubie jak to ladnie ujales "pociskac", szczegolnie zima po kretej zasniezonej drodze.

olej na razie v8 i kup 2.2T napewno już v8 puźniej nie kupisz tylko bedziesz drążył turbo-temat ;-)

Niedobrze mi się robi jak widze takie tematy, wyluzujcie trochu majty bo to niezdrowo, i przypomina walke między posiadaczami Harleya a równie udanych japońskich cruiserów.

@Mały uważam że za dużo czasu spędzasz w garażu a farby i lakiery też mają skutki uboczne ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 07:44:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no kurde nie moze sie czlowiek normalnie o eske zapytac...

nie wiem co jest takiego w tych autach ze sie zawsze burdel i OT robi...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 08:23:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
PatryQ , sorki ale zblokowany jestes .

po pierwsze , chcesz auto o rozkladzie masz 50/50 z napedem na 4 kola do posmigania po zakretach ... ni mniej ni wiecej pomyliles sie grubo bo takiego Audi nie znajdziesz ... nawet S1 ktore latalo w rajdach i bylo idealne do sportu mialo 51/49 a co do silnikow V8 to Twoje hipotezy raczej mijaja sie z faktami bo nie zakladasz pewnych zasadniczych faktow:

silnik 4.2 V8 ABH i AEC to silniki 32zaworowe , wysokoobrotowe z momentem 400 Nm przy 4000 obr i mocy maxymalnej odpowiednio 280 i 290 KM przy godajze 5700 obr a silnik redline ma przy 7000 obr .
auto z takim silnikiem rozpedza sie bez problemu do 270 km/h jedynie po sciagnieciu "kaganca" wiec to ma prawo palic olej i wcale nie 1,5 na 1000 tylko 0,5 na 1000 a i mniej ... no chyba ze latasz non stop powyzej 4000 obr przy duzych obciazeniach silnika to oleju wessa troche wiecej ale nie powinno i zazwyczaj nie przekracza 1 litra na 1000 km ale zeby tak jezdzic tym autem trzeba byc albo lebskim kierowca albo szalencem bez wyobrazni

tym samym zaczynam twierdzic ze przyszedles sobie tu poprzekomarzac sie a nie dowiedziec czegos o autach bo nijak docieraja do Ciebie uwagi od ludzi ...

@Mauzer, jak se pojezdzisz 4.2 to takich glupot moze nie bedziesz pisal ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: