kecaj38 napisał(a):
hmm...widze ze zdania sa podzielone.
Z jednej strony lepiejkupic z turbinka bo bede mial zawsze troche mocy w zapasie ale z drugiej strony...1.8t napewno jest drozszy w utrzymaniu(nikt temu nie zaprzeczy) i moze pali prawie tyle co 1.8 ale to napewno przy baaaaaaaardzo spokojnej jezdzie.Nadal nie wiem co wybradz:( Najbardziej boje sie kosztow zwiazanych z turbina no i stanu technicznego samochodu( 1.8 i 1.8t w takiej samej cenie na allegro,hmm...wydaje mi sie podejrzane) W koncu nikt nie kupi samochoduz turbina zeby jezdzic po bulki do sklepu.Przebiieg rzedu 150 000 po 11 latach tez musi byc lewy.
P.S. Myslalem ze wiecej osob ma 1.8:D
no z tym przebiegiem róznie bywa , ja robię akurat 10tyś rocznie a obecnie
mam 140tyś km - auto z 98 roku znane mi od wyjazdu z salonu to plus
a minus może okazać się taki ze nikt mi w przebieg i bezwypadkowość nie uwierzy i ze jeżdże w miare normalnie mimo 190KM z chipem tyle ze
jak będe sprzedawał w tym roku może to raczej zdecyduje się ponownie na ten silnik ew 1.9TDi po 2002 roku