.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.maja.2025 23:42:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 18:11:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
No panowie zmierzylem mojego potwora na chamowni. Ma cale 122 kuce!!! tragedia, wywalilem katalizator i nic absolutnie to nie dalo. Jedyna rzecz jaka mi teraz pozostala do zrobienia to wymiana wtryskiwaczy.

a skad wiesz ze to wtryski .... ???

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 18:16:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
spanky napisał(a):
Norbi napisał(a):
No panowie zmierzylem mojego potwora na chamowni. Ma cale 122 kuce!!! tragedia, wywalilem katalizator i nic absolutnie to nie dalo. Jedyna rzecz jaka mi teraz pozostala do zrobienia to wymiana wtryskiwaczy.

a skad wiesz ze to wtryski .... ???
Bo chyba procz walkow i wtryskow juz wszystko sprawdzilem, a masz jakies sugestie?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Ostatnio edytowano 08.maja.2006 18:32:19 przez Norbi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 18:28:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Dziekuje Norbi za zaoferowanie pomocy ale do Wawy mam troche kilosow. Jutro byc moze pozycze przeplywke od znajomego i sie przejade.Jka na razie wiem ze cos sie dzieje. Dzisiaj na gierkowce poszedl tylko 205 wiec widze ze cos nie halo. Jak sie okaze ze to ona to moze wybawie cie z klopotu posiadania dwoch sztuk :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 18:34:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bilo napisał(a):
Dziekuje Norbi za zaoferowanie pomocy ale do Wawy mam troche kilosow. Jutro byc moze pozycze przeplywke od znajomego i sie przejade.Jka na razie wiem ze cos sie dzieje. Dzisiaj na gierkowce poszedl tylko 205 wiec widze ze cos nie halo. Jak sie okaze ze to ona to moze wybawie cie z klopotu posiadania dwoch sztuk :peace:
Dobre :D tylko nie wiem ,czy chce sie jej pozbywac. Wiesz jak jest z przeplywkami. Nigdy nic nie wiadomo....

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 19:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kurde odpukac moja V6 zapie##$% .

Powodzenia i dajcie znac od razu co z waszymi turbo-gnojami ;)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 11:42:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Naprawde nikt panowie sie nie zlituje i nie pozyczy mi na te 6 sek. wtryskiwacza. Chodzi mi o wtryskiwacz sterujacy, bo najprawdopodobniej on padl. Moze ktos z Was prowadzi sklep z uzywkami do audikow i ma taki wtryskiwacz. jezeli po wymianie bedzie ok to oczywiscie kupuje.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 16:49:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
hmm...
w kanale 13/14 nie wyswietla danych (ew. same zera)? to oznaka, ze sterujacy nie dziala. on nie ma za bardzo wplywu na moc - moze powodowac "trzesaca bude" do ok 1500rpm.

w Diagtroniku zwykle maja przynajmniej jedna sztuke.


[+]
odnosze wrazenie, ze nikt nie zrobil Ci dobrej diagnostyki.
zadzwon do Diagtronika i popros p. Jurczenie - umow sie na diagnostyke.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 18:53:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
hmm...
w kanale 13/14 nie wyswietla danych (ew. same zera)? to oznaka, ze sterujacy nie dziala. on nie ma za bardzo wplywu na moc - moze powodowac "trzesaca bude" do ok 1500rpm.

w Diagtroniku zwykle maja przynajmniej jedna sztuke.


[+]
odnosze wrazenie, ze nikt nie zrobil Ci dobrej diagnostyki.
zadzwon do Diagtronika i popros p. Jurczenie - umow sie na diagnostyke.
Widze ,ze Diagtronika znasz na wylot. Na diagnostyke jestem umowiony juz od kilku dni i nastapi to jutro i faktycznie maja 6 wtryskiwaczy mnie interesujacych w tym sterujacy z tym,ze cena jest kapletnie mnie nie interesujaca 3800 :zly: nie wchodzi w rachube!!!!!!!!!!!!!

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2006 20:52:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sam sterujacy z wymiana 900 w Diagtroniku. w ASO ten sam ok 2100 :diabel: .
diagnoza prawde Ci powie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2006 10:23:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Po wizycie w Diagtroniku i diagnozie chłopaków, diagnozy nie ma. Jakiś dziwny ten mój V6. Nic nie wykryli, wszystko w jak najlepszym pożądku, a autko nie ma odejścia jak się należy. Jeszcze tylko sprawdzę wałki, za ich namową zaresztą i finito poszukiwań. Poddaję się...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 18:12:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
Po wizycie w Diagtroniku i diagnozie chłopaków, diagnozy nie ma. Jakiś dziwny ten mój V6. Nic nie wykryli, wszystko w jak najlepszym pożądku, a autko nie ma odejścia jak się należy. Jeszcze tylko sprawdzę wałki, za ich namową zaresztą i finito poszukiwań. Poddaję się...

na to wyglada ze walki do wymiany .........
P.S jak moze byc wszystko w porzadku skoro auto nie jezdzi ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2006 19:38:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
spanky napisał(a):
Norbi napisał(a):
Po wizycie w Diagtroniku i diagnozie chłopaków, diagnozy nie ma. Jakiś dziwny ten mój V6. Nic nie wykryli, wszystko w jak najlepszym pożądku, a autko nie ma odejścia jak się należy. Jeszcze tylko sprawdzę wałki, za ich namową zaresztą i finito poszukiwań. Poddaję się...

na to wyglada ze walki do wymiany .........
P.S jak moze byc wszystko w porzadku skoro auto nie jezdzi ... ;-)
W/g vag-a w pozadku i tylko w/g vag-a. Poprostu nic nie byli w stanie stwierdzic i to nie oni pierwsi. To jest cos nie do wykrycia vag-iem... walki,wtryski, komp.pompy??

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2006 09:02:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Panowie totalna despera!! Wymieniłem wałki na zregenerowane u Świątka, regulatory hydrauliczne, dżwigienki i jest tragedia, samochód dalej nie jeżdzi. Co z tym sk.... jest!!?? sorki za słownictwo, ale jestem rozwalony psychicznie i juz nie mam pojecia co moze być nie tak. Tak na marginesie ile powinna dawać przepływka, bo u mnie jest 800 moze zmałym hakiem. Nie powinno być okło tysiąca?

Edited by Baskecior:nie używamy na tym forum wulgaryzmów :!!:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2006 23:48:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
powinno byc ok. 850.
przykro mi to pisac, ale powinienes rozwazy krok ostateczny (rozstanie sie z autem). te ponad poltorej tony powinno cieszyc i sluzyc, a nie rodzic frustracje.
odnosze wrazenie, ze poprzedni wlasciciel zniszczyl nieodwracalnie silnik (zuzycie jako calosci na skutek esploatowania diesel'a jak benzyny).

a skrzynia jest ok?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 04:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
powinno byc ok. 850.
przykro mi to pisac, ale powinienes rozwazy krok ostateczny (rozstanie sie z autem). te ponad poltorej tony powinno cieszyc i sluzyc, a nie rodzic frustracje.
odnosze wrazenie, ze poprzedni wlasciciel zniszczyl nieodwracalnie silnik (zuzycie jako calosci na skutek esploatowania diesel'a jak benzyny).

a skrzynia jest ok?
Uwierz mi,ze biore juz to pod uwage,mam naprawde serdecznie dosyc tego auta i nie uwierzysz, ale biore juz pod uwage rozstanie sie z marka Audi do tego stopnia napsul mi krwi. BMW 330d (184KM)to chyba bedzie nastepny krok. Tylko nie uwierzylbys w jakim stanie jest to autko. Kazdy ktoremu mowie o checi zrezygnowania z niego puka sie w glowe mowiac co ja moge chciec od takiego idealu, no i lakonicznie stwierdzaja"przeciez jezdzi i to nawet 200..." tylko sie pytam co z tego? Jeszcze mam chec powalczyc z wtryskiwaczami, ale to bedzie chyba juz ostatnia rzecz do jakiej podejde. Tylko powstal 1 problem, to cudo wyssalo ze mnie wszystkie soki finansowe i jestem w kropce... Tak aprops, czy wtryski wogóle da sie sprawdzic? Dzwonilem do "pompiarza" ktory stwierdzil ze sie da i zebym przywioz mu te wtryski celem sprawdzenia i ewentualnej regulacji, ale w regulacje to juz nie uwierze. Skrzynia jest ok.Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 17:13:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
No cóż walki ciąg dalszy. Dziś odebrałem autko od "pompiarza". Podkręcił mi dawke na pompie i teraz jest w normie, czyli 4,7 - 5. Wtryski wyleczone, choć nie były za bardzo chore. Wyregulowane obie fazy wtrysku i wyczyszczone i co...? Prawie nic!! Czas poprawił się o 1 sek. czyli mam prawie serie przy zmienionym sofcie 10.2s do stówki :/ . Bardzo załuje,ze nie bedzie mnie na zlocie w weekend, może pojawiłby się ktoś z podobnym ścierwem do mojego i mogłbym porównać osiągi tych jeb... 2.5TDI.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 19:40:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2005 20:16:02
Posty: 14
Lokalizacja: olsztyn
podobny problem mialem i na vagu pokazł mi cytuje mechaniora(automat włącznika stopu) wymieniłem i jest dobrze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 20:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
janekh napisał(a):
podobny problem mialem i na vagu pokazł mi cytuje mechaniora(automat włącznika stopu) wymieniłem i jest dobrze
Tzn. jaki miales problem?? bo nie bardzo rozumiem, czytales wszystko co bylo tu napisane?? Na vagu mam wszystko w pozadku i zawsze mialem. Wszystkie wskazania w normie. Fabryka normalnie i co z tego sie pytam...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 22:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi napisał(a):
(...)Czas poprawił się o 1 sek. czyli mam prawie serie przy zmienionym sofcie 10.2s do stówki :/ . (...)


nie chce sie czepiac, ale w ksiazce od mojego starego AFB (i zrodlach internetowych) jest napisane bardzo wyraznie, ze AKN tiptronic (avant) ma do 100km/h rowne 11s.
pali z kolei 11.9l...

zatem Twoj wynik 10.2 mozna rozpatrywac jako doskonaly, nawet biorac pod uwage modyfikacje.
wg mnie to auto szybciej nie pojedzie.

:)
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/881.html

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 09:33:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zgadza sie drogi meszrumie, ze to autko juz chyba szybciej nie pojedzie, bo juz wszystko jest jak w fabryce ;) , ale dane ktore wrzuciles tycza sie A6. W instrukcji obslugi ktora posiadam jest napisane wyraznie A4 2.5 TDI Tiptronic 10 sek. rowniutko.Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: