.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:25:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 20:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2006 19:04:09
Posty: 12
Lokalizacja: Krosno / Kraków
gasnie bo masz tak wolne obroty wyregulowane - musisz mu podniesc na blosie. odlacz i wtedy jedz na regulacje bo teraz masz na wolnych przycieta dawke na blosie

blos nie potrzebuje kompensacji a nawet jej nie lubi

_________________
AUDI 90 2.3 20V 170KM + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2006 05:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Lupus napisał(a):
blos nie potrzebuje kompensacji a nawet jej nie lubi


nie zawsze. Akurat przy jetronicach podlaczenie kompensacji pomaga. Juz zostalo sprawdzone przez kilka osob na tym forum. W k i ke-jetach przez to, ze jest przeplywomierz mechaniczny, zmienia się podcisnienie za przeplywką, a podpieta kompensacja spowoduje ze bedzie to skompensowane.

Przy wtryskach elektronicznych nie trzeba podłączać kompensacji.

P.S. do zalozyciela wątku >jak juz odpiąłeś kompensacje, to potrzebna jest ponowna regulacja blosa, bo troche sie pozmienialo. Jednak osobiście proponuje ją podpiąć z powodu ktory wcześniej podałem i usunąć wszystkie błędy mozliwe ktore są opisane w innym wątku i autko musi smigać.

Pozdrawiam!

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=27393&start=0

> pierwsze 10 stron to są próby zakladania. Pozniej sa podane ciekawe spstrzezenia po montazu i opisy regulacji.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2006 12:00:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[ja juz pojezdziłem moją 90 wczoraj był dzwon czołowe szukam takiej na czesci najlepiej calej i bez prawa do rejestracji :(

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 11:46:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Schiedel mam pytanie na jakim etapie jesteś po montażu BLOSa, bo temat się urwał a mnie obecnie interesuje. Też mam silnik jak ty AAR 2.3 i plan wstawienia BLOSa. Jak masz jakieś aktualne foto montażu (tak jak powinien być zamontowany) to byłbym wdzięczny. Oglądałem poprzednie fotki ale z tego co koledzy piszą to ponoć jakieś błędy przy montażu były. A i jeszcze jedno od jakiego auta ta guma na przepłwomierz bo ja mam inną, słyszałem że pasuje od jakiegoś Volkswagena???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 13:48:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Wczoraj bylem na regulacji pod analizatorem, okazalo sie ze mial uboga mieszanke, przejechalem dopiero 5km po miescie ale zauwazylem ze do 3 tys slabiutko a pozniej wkreca sie o wiele lepiej do 6 tys :] w srode robie trase to zobaczymy jak to wyjdzie, w ostatnia sobote zrobilem wycieczke na hel i spalanie 120-140 ( na obwodowce 3miasta 170-190) zjadl mi 11,5 l gazu wiec porownywalnie do mixera, zobaczymy jak bedzie teraz, moze znikna problemy z 1 strony postu

Co do gumy to jest od forda na k-jet troniku, zaplacilem 20 zl na szrocie, a dalej za blosem leci oryginal :]

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 10:54:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
OK dzięki...ja na razie jeżdżę na wypiętym krokowym ale myślę że jak wstawie blosa skończą się moje problemy z gaśnięciem. Wydumałem że gdy zmienić skład mieszanki gazowej (tak zrobiłem teraz) wykręciłem na mikserze o 5 obrotów śrube regulacji obrotów biegu jałowego i wypięłem krokowego...silnik przestał gasnąć na trasie, tylko na wolnych na postoju czuć z rury że spalanie gazu nie jest za dobre, bo czuć gazem. Więc gdy wstawię blosa i wyreguluje mu spalanie by na analizatorze było OK to myślę że moje problemy wreszcie sie skończą całkowicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 11:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
a gaśnie ci po regulacji na analizatorze teraz czy nie to mnie najbardziej interesuje?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 17:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Dopiero jutro wracam do domq i zobaczymy ale watpie aby to cos dalo bo w miescie czesto spada mi ponizej 400 obrotow takze na trasie pewnie bedzie gasl :[

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2006 20:50:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Dalej gasnie, nie wiem co to jest :[, wypinam krokowy i pier... nie bede sie szczypal, do tego zauwazylem ze do 2500 nie chce jechac, bardzo slabo sie wkreca a potem juz "dobrze idzie", o ile to mozna nazwac dobrze :/ NIe wiem co sie stalo z niskimi obrotami, czy go zalewa zbyt bogata mieszanka?? Wczesniej jak byla uboga wdł gaziarza normalnie ruszał z miejsca problemy zaczynaly sie powyzej 4000, a teraz jest odwrotnie wkreca sie spox od 3000-6000 a na dole czka dlawi sie szarpie, strach ruszac ze skrzyzowania jak ktos sie do niego zbliza bo mozna nie zdazyc, powoli wqwia mnie te auto chyba zaczne jezdzic na samej benzynie od ruskich za 3,20 i pierdolic ten LPG :/

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2006 21:16:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=40558

polecam takie rozwiązanie, a nie powiem sam myślałem o blosie

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2006 21:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
zaczynam się poważnie zastanawiać nad tym blosem skoro u ciebie nic się nie zmieniło po jego wstawieniu. Zastanawia mnie jedno może po wstawieniu blosa krokowy ma być wypięty by powietrze miało stały przepływ....A jak masz wypięty krokowy to ci gaśnie???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2006 21:35:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
a wymieniałeś sonde lambdę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2006 21:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Schiedel jeśli możesz podaj mi numer GG pogadamy o naszych audikach AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2006 07:48:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
gadu w podpisie :]

Zastanawiam sie wlasnie jeszcze nad sonda lambda,
tylko nie mam gdzie jej sprawdzic :/
do zakładu gdzie wstawiałem instalacjee niee pojade
bo mnie skroja za to ze wstailem blosa, i stracilem gwarancje :zly:

Co do tego wtrysku ciaglego to juz wystarczy ładowania pieniedzy w instalacje gazowa :[

Co do sondy lambda to nie wiem jaka mam ewentualnie kupic ??

Wychodzą mi 3 kabelki 2 biale 1 czarny

Czy mozna tu zastosowac 4 kabelkowa:

http://www.allegro.pl/item109467347_uni ... odowa.html

Czy taka 3 kabelkowa:

http://www.allegro.pl/item110262568_org ... da_1v.html


Jeżeli ktos kupował niedawno do tego silnika sonde to niech da namiary

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2006 10:16:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Lambda sprawdzona dziala w przedizale 0,2 - 0,9 v reaguje szybko w dół dosyć wolno w górę, hm co jeszcze może powodować takie szopki ??

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2006 22:25:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Przeczytałem wszystkie posty i zastanawiam się jak będzie to u mnie wyglądało , czy nie będe miał podobnych problemów z moim silnikiem 2.8 AAH?! jutro jadę wstawić BLOSa do mojego auta i nie chciałbym się rozczarowac! Może ktoś kto ma taki silnik jak ja wypowie się czy jest zadowolony z BLOSa?!! :?:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 07:13:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sero c4 napisał(a):
Przeczytałem wszystkie posty i zastanawiam się jak będzie to u mnie wyglądało , czy nie będe miał podobnych problemów z moim silnikiem 2.8 AAH?! jutro jadę wstawić BLOSa do mojego auta i nie chciałbym się rozczarowac! Może ktoś kto ma taki silnik jak ja wypowie się czy jest zadowolony z BLOSa?!! :?:


ktoś juz wstawił blosa do 2,8. Opisał to w wątku o BLOSIE (instrukcja itp) , arekbp na stronie 16tej i 17tej.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 20:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Schiedel jak sytuacja z twoim autem po wstawieniu blosa.....też zamówiłem blosa i będę montował do mojego AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:02:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Może ktoś jeszcze wstawił blosa do AAR, mile widziane rady....mam już pomysł montażu ale wiedzy nigdy za wiele


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:46:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ja mam w2.8 aah v-6 od 2 lat i sobie chwalę

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: