.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 00:47:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 17:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Nawet jak to są Bi - skrętne, to rzeźba zbędna (chyba, że chcesz żeby skręcały - to już wyższa szkołą jazdy ;) ).
Zasada działania każdych lamp (w tym ksenonów i biksenonów) jest prosta: Włączasz światła, pojawia się zasilanie, zapalają się ksenony :diabel:
Jak do auta bez xenonu można założyć, to przełożyć bi ze zwykłych też można...
Tak jak kolega wyżej sugerował, podłącz i zobacz co się stanie... Bez przekładania lamp. Same kostki. Jest duża szansa, że wszystko będzie chodzić bez żadnych niespodzianek...
Jeśli chcesz rezać skręty, poziomowania i inne to lepiej kup S6 ;-)
Ale bez tych systemów musi zagadać... I na pewno zagada. Ewentualnie kilka kabelków do podłączenia...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 18:40:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
szogun0 napisał(a):
Atal-star napisał(a):
Czy aby napewno musisz miec samopoziomowanie?? Wydaje mi sie ze do autopoziomowania wystarczy sam komputerek (kupisz na Allegro za nieduza kase) no i go podlaczasz i masz samopoziomowanie (ale do tego nie jestem pewny na 100%)

Nie. Do samopoziomowania potrzebne są jeszcze zamontowane czujniki na wachaczach, sam sterownik nie będzie poziomował lamp, bo niby skąd ma wiedzieć jakie jest odchylenie od poziomu.

racja, zapomnialem o tym.... ale jak koledzy pisza-podlacz i zobacz czy dzialaja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:55:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
ten uklad samopoziomowania mam. podlaczyc sama przetwornice z zarowka? a potem probować włożyć tą lampe?a nie ma niebezpieczeństa spalenia sie tej instalacji jak komputer to zle odczyta- tak powiedzieli w serwisie audi? teraz czekam tylko na nowy pas przedni z 3.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:02:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Z tego co wiem to xenony działaja na róznym napieciu w zależności od producenta i modelu.

Sprawdz czy te co masz pracuja na tym samym.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:06:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Tuning to zawsze pewne ryzyko a rezanie to juz adrenalina na max :D Nie teoretyzuj tylko dzialaj bo nikt w ASO nie ma pojecia o takich przerobkach i nic dziwnego ze nie potrafia zajac jednolitego stanowiska... ich to nie interesuje, oni wymieniaja czesci i kasuja pieniazki. Nie ryzykujesz nie masz i kropka. Chcesz sie wyrozniac to sie pomecz nie kazdy moze miec cos wyjatkowego :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:59:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
bezduszny napisał(a):
Z tego co wiem to xenony działaja na róznym napieciu w zależności od producenta i modelu.

Sprawdz czy te co masz pracuja na tym samym.

ale co ma sprawdzic? co masz na mysli piaszac "xenony"?
12V do przetwornicy i heja :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 23:34:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Bilu napisał(a):
bezduszny napisał(a):
Z tego co wiem to xenony działaja na róznym napieciu w zależności od producenta i modelu.

Sprawdz czy te co masz pracuja na tym samym.

ale co ma sprawdzic? co masz na mysli piaszac "xenony"?
12V do przetwornicy i heja :P


Chodzi o napięcie jakie daje przetwornica (kilanaście tyś V). W zależności od producenta rózniły się z tego co wiem własnie tym napięciem porzebnym do rozpalenia łuku.

Nie wiem czy to samo występuje w Audi... ale zanim się podepnie mozna to sprawdzić aby nie spalic instalacji

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 11:59:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
nie teoretyzuje tutaj , tylko staram sie jak najwiecej dowiedziec zeby potem czegoś nie spalić...lepiej robić coś dłużej i dokładnie niż potem szukać i kupować nowy komputer

ps.gdzie moge to napiecie sprawdzić?na obudowie reflektora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 13:47:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
przeciez na kablu idzie 12v bo takie napiecie daje aku, a dopiero przetwornica "przerabia" na hi-voltage, a potem do zarowki, wiec dlaczego miala by sie spalic instalacja i komputer, nic tu przeciez nie jest obciazone itd.
to tak jak by podlaczyc TV do 12v przez przetwornik na 220v.
ja u siebie tez mam dostawiane ksence, poprostu "wtyknalem :) " w kostke i sie tak pala juz pol roku.

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 14:45:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
To jest tylko domniemanie, że może powstac problem.

Hella i Bosh sa chyba największymi producentami xenonów. Różnią się między innymi (nie wiem czy we wszystkich modelach) napięciem zapalającym łuk.

Powstaje pytanie .... czy skoro komputer został ooryginalnie zaprogramowany do kontrolowania zapłonników i całych lamp np. Hella to czy nie będzie głupiał z zapłonnikami Bosh'a z uwagi na inne napięcie czy jakiś drobny detal/sterownik elektroniczny.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 16:10:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
komp dostaje tylko info o zapaleniu lamp i zajmuje sie min. utrzymaniem obrotow ktore moge spasc po zalaczeniu dodatkowego obciazenie (czyli lamp) - tak najogolniej.
tak wiec czy 12v plynie do zwyklej lampy czy do ksenona dla kompa nie ma znaczenia.

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 17:01:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
bezduszny napisał(a):
To jest tylko domniemanie, że może powstac problem.

zobacz na specyfikacje techniczna zarnikow D2S a zrozumiesz ze pleciesz bzdury.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 18:09:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
czyli generalnie komputerowi nie powinno sie nic stac? które bezpieczniki trzeba wymienić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 18:43:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Bilu napisał(a):
bezduszny napisał(a):
To jest tylko domniemanie, że może powstac problem.

zobacz na specyfikacje techniczna zarnikow D2S a zrozumiesz ze pleciesz bzdury.


To nie wiem po co o tym wspominają w serwisie Opla...

Skoro Bilu wie.... to nie ma się co zastanawiać tylko śmiało podpinać.

ld_ven0m........ idź na całość :diabel:

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 09:38:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
okey, zdaje sie na was :peace: :?: trzymajcie kciuki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 10:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
najgorsze jest tylko to, czy maska bedzie pasowala bez zmiany blotnikow:( :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 21:37:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
chlopaki ze streetracing powiedzieli ze spoko zderzak spasuje
troche tylko blotniki musze naciagnac
:diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 21:46:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wsadzałem do Nudasowego s4 bixenon, ale tam było wywalenie soczewki mijania i wsadzenie bixenonu - poszło jak po maśle łącznie z przeróbką mocowań bo wogóle nie pasowały - dlaczego tobie by się miało nie udać ;-)

powodzenia i pochwal się jak to wygląda.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: