.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 00:49:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 08:46:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
meszrum napisał(a):
strasznie siada w upaly - szczegolnie jak sie zalacza wiskoza [ten szum przy wciskaniu mokasyna].
TDI maja to do siebie, ze nawet bez klimy w 30*C upal nie jezdza.


Wystarczy wstawić duży IC... problem się rozwiąże.

To pisałem już w jednym z postów ale wstawie ponownie:

Cytuj:
A teraz troche teorii i wyliczeń z fizyki (liceum).
Przy zassaniu powietrza o temperaturze 20 C, następnie sprzężeniu go do 1 bara, temperatura wyniesie teoretycznie 40 C

P1xV1/T1 = P2xV2/T2

P- ciśnienie
V- obiętość
T- temperatura

Po podstawienu do wzoru wychodzą nam wyniki, że silnik o pojemności 2000 cm3 otrzymuje tylko 1777 cm3.

Po obniżeniu przez IC o 10 C i ponownym wyliczeniu... wynik będzie 2666 cm3



No i macie odpowiedź...

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 08:49:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
wowo napisał(a):
Niektórzy chyba pomylili 2 różne rzeczy w tym poście. W tytule jest temp. oleju, a nie płynu. Z tego co wyczytałem to dyskucja idzie raczej w storone tej drugiej.
Jeśłi masz faktycznie temp. oleju 100-110 st.C przy takiej pogodzie w korkach to masz w normie.


Olej syntetyk wytrzymuje pracę przy +180C... bez obaw, jemu nic się nie stanie.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 11:09:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo napisał(a):
Niektórzy chyba pomylili 2 różne rzeczy w tym poście. W tytule jest temp. oleju, a nie płynu. Z tego co wyczytałem to dyskucja idzie raczej w storone tej drugiej.
Jeśłi masz faktycznie temp. oleju 100-110 st.C przy takiej pogodzie w korkach to masz w normie.


nie, nie pomylilem. odrozniam te dwa zegary. zarowno i na jednym, i na drugim jest sztywno 90*C.
[moze sie popsuly :): ]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 11:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
W mojej padaczce było około70-80 stopni czy w zime czy w lato,te mniejsze motorynki 1.9 :D to mają o wiele większą temp.oleju niż V6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 11:59:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Dzisiaj sprawdziłem w swojej AKE i temperatura oleju podczas jazdy w mieście przy 30 stopniach na zewnątrz wahała się w granicach 100-110 stopni.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 14:58:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Pisałem wyżej,ze mam 90-94 oC temp oleju, a temp chlodziwa to rowne 9 dyszek.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 23:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dzis w trasie do wawy odrobinke mi sie spieszylo - cisnac 220-230km/h olej nagrzal sie do 100*C (temp. zew.: 26*C).
jazda po wawie (korki) dala efekt w postaci 80*C.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2006 08:41:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
U mnie najwięcej to zauważyłem około 90 stopni

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: