.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 00:59:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:55:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
Basket , a jak sie gasi dizla ? :diabel:

Odłączasz gaz z butli :diabel: :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:56:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
maciu napisał(a):
no ale to stary diesel więc?
basket podłączałeś? :P

W Leonie 1,9 TDI widziałem, miał podłaczony manometr, przy bucie ładował ponad 2 bary , przy cut-off`ie ponizej 0 bar in minus. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 21:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hans napisał(a):
to zalezy...w nowszych dizlach sa przepustnice, nie winikam po co ale wydaje mi sie wlasnie zeby moc hamowac silnikiem

Sioł mi bo chyba nie uwierzę ... :galy:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 22:01:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecik napisał(a):
maciu napisał(a):
no ale to stary diesel więc?
basket podłączałeś? :P

W Leonie 1,9 TDI widziałem, miał podłaczony manometr, przy bucie ładował ponad 2 bary , przy cut-off`ie ponizej 0 bar in minus. :)


to znaczy ze turbo stawialo taki opór że się pojawiło podciśnienie w całym układzie?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 22:02:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
maciu napisał(a):
baskecik napisał(a):
maciu napisał(a):
no ale to stary diesel więc?
basket podłączałeś? :P

W Leonie 1,9 TDI widziałem, miał podłaczony manometr, przy bucie ładował ponad 2 bary , przy cut-off`ie ponizej 0 bar in minus. :)


to znaczy ze turbo stawialo taki opór że się pojawiło podciśnienie w całym układzie?

Dokładnie tak.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 22:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecik napisał(a):
maciu napisał(a):
baskecik napisał(a):
maciu napisał(a):
no ale to stary diesel więc?
basket podłączałeś? :P

W Leonie 1,9 TDI widziałem, miał podłaczony manometr, przy bucie ładował ponad 2 bary , przy cut-off`ie ponizej 0 bar in minus. :)


to znaczy ze turbo stawialo taki opór że się pojawiło podciśnienie w całym układzie?

Dokładnie tak.


no to jak benzyna ze zwykłym gazem - miał restrykcję w dolocie :):

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 22:11:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
maciu napisał(a):
baskecik napisał(a):
maciu napisał(a):
baskecik napisał(a):
maciu napisał(a):
no ale to stary diesel więc?
basket podłączałeś? :P

W Leonie 1,9 TDI widziałem, miał podłaczony manometr, przy bucie ładował ponad 2 bary , przy cut-off`ie ponizej 0 bar in minus. :)


to znaczy ze turbo stawialo taki opór że się pojawiło podciśnienie w całym układzie?

Dokładnie tak.


no to jak benzyna ze zwykłym gazem - miał restrykcję w dolocie :):

Chiba kazde T tak ma ... ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: