.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 18:53:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 20:37:11 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
albo uwalony czujnik obrotow sprezarki , wzglednie przerwany obwod

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 07:22:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 08:54:01
Posty: 41
Lokalizacja: Olsztyn
Zadzwonilem do firmy ktora polecil mi Pablos. Po tej rozmowie znowu zglupialem. W poprzedniej fimie jak nabijali mi klime po nabiciu 300 gr kazali zalaczyc klime. Sprezarka sie sama za chwile wylaczyla. Powiedzieli ze wiecej nie ma po co nabijac skoro nie chodzi a po drugie nie da rady nabic do pelna jesli nie zalaczy sie klimy. Dzis facet przez telefon mi mowi ze jesli jest tylko 300 gr to klima sie nie zalaczy. I kogo tu sluchac? Zglupialem calkiem.

_________________
C4 2.8 automat 92r. (10.2005-05.2008)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 14:00:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
E nie no jeśli jest tylko 300 gram to czujnik niskiego ciśnienia nie pozwala na załączenie klimy. Po prostu traktuje to jak brak czynnika i zapobiega zatarciu sprężarki.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 14:46:35 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:D ... przy nabijaniu klimy trzeba zewrzec czujnik niskiego cisnienia wlasnie po to zeby sie sprezarka zalaczyla a tych co Ci nabili 300gr i dalej nie chcieli mozesz wpisac w niepolecane warsztaty bo na klimach to moze sie znaja ale nie samochodowych

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 15:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Podłączę się pod temat czy któś z szanownych klubowiczów ma może schemat climatronika. Potrzebne mi są wszystkie wyprowadzenia sterownika i osprzętu dokładnie opisane. C4
Z góry dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 20:01:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
hans napisał(a):
:D ... przy nabijaniu klimy trzeba zewrzec czujnik niskiego cisnienia wlasnie po to zeby sie sprezarka zalaczyla a tych co Ci nabili 300gr i dalej nie chcieli mozesz wpisac w niepolecane warsztaty bo na klimach to moze sie znaja ale nie samochodowych


no dokladnie, na klimie to ja sie moze nie znam, ale jak podjechalem do kolesia, to najpierw sprawdzil cisnienie w ukladzie. Bylo pol atmosfery i kolo mowi , ze ok, bo bal sie ze w ogole wszystko sie ulotnilo i kaplica.
Potem sprawdzil ile wchodzi mi czynnika na uklad i wpuscil cale 1,2 kg od razu, zwarl czujnik niskiego cisnienia na krotko, ocenil ze sprezarka jak i caly uklad sa sprawne i mnie puscil. Lojalnie uprzedzil, ze uklad moze miec nieszczelnosc i przykazal przyjechac za tydzien.

Hans dobrze gada, zmien "specjalistow"

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2006 22:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2006 20:33:20
Posty: 74
Lokalizacja: Płock
mam schematy elektryczne w .pdf do całego Audi, jeśli o takowe chodzi.
Co do tematu: mam podobny kłopot z klimą, jeszcze go nie rozwiązałem, też się wyłącza, ale nawiewy działają dobrze. U jednego majstra też pokazuje sprężarkę, a na krótko można sprawdzić samą sprężarkę, natomiast sprzęgło nie brane jest wówczas pod uwagę. Tak samo będziesz miał, jak podłączysz żarówkę na krótko - też będzie działać. Jest duże prawdopodobieństwo, że to czujnik obrotów (kosztuje 550 pln :| ), sprężarki się rzadko psują, ale Polak potrafi :P . Jak się czegoś więcej kiedyś dowiem, to służę pomocą.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 07:55:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 08:54:01
Posty: 41
Lokalizacja: Olsztyn
Co mi teraz poradzilibyscie zrobic?
1 - Kazac dobic uklad po zwarciu czujnika? Czy jesli bedzie nabite na maxa a nadal nie bedzie chodzic to przy ewentualnej naprawie ktoregos z elementow klimy bedzie mozna odzyskac gaz? Bo zapewne trzeba bedzie spuszczac go z ugladu. Za pelne nabicie licza sobie u mnie 200-250 zl wiec szkoda troche kasy.
2 - Gdzie wlasciwie znajduje sie czujnik cisnienia? Moze oni go spinali na krotko. Caly czas przy tym bylem wiec moge stwierdzic gdzie grzebali.
3 - Facet ktory sprawdzal klime vagiem odpinal kostke w okolicy lewego reflektora i podawal na nia 12v wowczas sprezarka dzialala.Czy to oznacza ze sprezarka dziala? Czy po takim zalaczeniu majac 300 gram w obwodzie bedzie czuc z nawiewow ze spreza gaz? Test byl krotki wiec moze podpiac na dluzej. Chyba ze tak niski stan gazu moze zaszkodzic sprezarce.
4 - Jakbym byl pewny ze tylko mi gazu brakuje to zaraz wyrwalbym sie z roboty i nabil bo po pracy wyjezdzam na tydzien urlopu i znacznie milej byloby jechac w chlodnym autku!!

_________________
C4 2.8 automat 92r. (10.2005-05.2008)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 09:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Czy ktoś posiada schematy ideowy klimatronica.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 09:50:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
czujniki przy lewym reflektorze to czujniki zwarciowe dla wentylatorow i dla odciecia sprezarki ... jezeli tam podawali 12V to istnieje prawdopodobienstwo spalenia sterownika. czujnik niskiego cisnienia znajduje sie na podszybiu po prawej stronie po zdieciu plastiku zaskaniajacego nagrzewnice na grubej rurce. generalnie przy napelnianiu uzywa sie 2 kroccow.. jeden wysokiego cisnienia przy chlodnicy i wlasnie ten drugi niskiego przy parowniku na podszybiu. proponuje zmienic fachowcow poki jeszcze nic nie popsuli a normalna cena za sprawdzenie szczelnosci i nabicie czyunnikiem R134a to 150 pln.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 10:04:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 08:54:01
Posty: 41
Lokalizacja: Olsztyn
hans napisał(a):
normalna cena za sprawdzenie szczelnosci i nabicie czyunnikiem R134a to 150 pln.


Dzieki za pomoc.
U mnie jest R12. Po urlopie pojade do innego warsztatu. Szkoda, ze wczesniej nie pociagnowlem Was tak konkretnie za jezyk - moze bym juz dzis jechal nad morze w chlodzie:)

_________________
C4 2.8 automat 92r. (10.2005-05.2008)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 11:30:07 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w takim razie jak masz R12 to napelnia sie tylko jednym kroccem wlasnie na podzzybiu. chlodnica klimy nie ma zadnych zlacz do napelniania

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 11:54:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
przypomniala mi sie jedna rzecz...otoz mi sie tez klima nie zalaczala, tzn zalanczala sie na chwilke i zdychala. Nie wiem dokladnie jak sie nazywa ta rzecz, ktora byla za to odpowiedzialna, ale jest to jakis opornik czy cos takiego przed sprezarka odpowiedzialny chyba za zapobieganie zakloceniom. koles po prostu go u mnie obszedl, zaznaczajac, ze wypadaloby wymienic.

Moze Hans bedzie dokladniej wiedzial o co tu chodzi.

aha, na krotko chodzilo normalnie jak sie wpial za ten opornik.

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 12:29:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kondensator przebijal

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2006 12:55:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 08:54:01
Posty: 41
Lokalizacja: Olsztyn
Jak Cie hans tak czytam to mam ochote oddac Ci na pare godzin auto do naprawy lub przynjamniej diagnozy :)

Za tydzien moge przejechac przez bydgoszcz... gdzie Ci podstawic fure ??:)

_________________
C4 2.8 automat 92r. (10.2005-05.2008)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: