.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 03:39:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 08:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A jaki to termistor? :D Może być na pw. Kiedyś próbowałem dobrać, ale po kilku nie trafionych dałem spokój, bo mam jeszcze dwa czujniki w zapasie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 09:16:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Nie wiem, czy to można nazwać wycofaniem się, bo przecież pierwsze 2.1T i 2.2T miały go właśnie w kolektorze... Może po prostu MC był nieprzemyślanym odmieńcem..? :):

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 09:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
2,1 miały w kolektorze. KH,KG, JY...
Tak był nieprzemyślanym odmieńcem. Porozmawiaj o tym z Lechem Koraszewskim na przykład. W ASO Audi w Olsztynie widziałem notę serwisową po niemiecku, w której była mowa o przenoszeniu tego czujnika m.in dla dokłądniejszych pomiarów i w wypadku pękania IC i nieszczelności.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 11:04:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
To trzeba było tak od razu ... ;-)
Tylko teraz martwi mnie kwestia dokonania tych odwiertów tak aby nie pozostawić ani jednego opiłka w kolektorze :/
Nie mam czasu na demontarz kolektora i zrobienie tego na stole.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 11:11:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Nieradze wiercic zamontowanego kolektora. Na bank bedziesz mial urobek w dolocie. To nieuniknione. Zdemontuj - wywierc - wyczysc - zaloz

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 11:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ewentualnie druga opcja, to zdejmij przepustnicę i przy okazji ja wyczyść bo warto. Odkurzacz pod miejsce odwiertów i będzie dobrze.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 11:34:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
W sumie po zdemontowaniu przepustnicy otwór będzie zaraz przy w locie, więc można spróbować z kawałem plasteliny podlepionym od środkia, a potem jeszcze odkurzaczem...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2006 13:02:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir200 napisał(a):
A jaki to termistor? :D Może być na pw. Kiedyś próbowałem dobrać, ale po kilku nie trafionych dałem spokój, bo mam jeszcze dwa czujniki w zapasie.


Obrazek

powinien miec parametry zblizone do tego.

Wyglada na to ze top powinien byc termistor PTC krzemowy (silicone)

ta firma cos takiego produkuje http://www.rtie.com/ptc/silicone.htm

zwykle termistory nie mają takiej prostej charakterystyki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: