Leo, kazde auto z napedem na 4 kola na 3 dyfry czy jak kto woli mechanizmy roznicowe

...a co do wypowiedzi kolegi Baldiego to pewnie chodzilo mu o to ze Subaru ma najlepszy naped , pozniej jest dlugo dlugo nic ( bo porprostu koega sie nie orientuje) i jest Audi , o ktorym kolega skrzyszal

.... a ja powiem tak: torsen to kompromis pomiedzy umiejetnosciami kierowcy a mozliwosciami autawiec dla kierowcy bez umiejetnosci jazdy w posligach jest to idealne rozwiazanie , natomiast prawdziwe quattro skonczyli produkowac w 91 roku wraz z zaprzestaniem produkcji urki ... byl to poprostu mechanizm roznicowy ze zwiekszonym tarciem miedzy satelitami, natomiast co do Haldexa to tak jak wyzej napisalem , roznice leza w oprogramowaniu i nie nalezy mowic ze Haldex blee bo w kazdym modelu jest inaczej ... pogadajcie sobie z wlascicielami S3 i TT bo tam ten Haldex jest najlepej oprogtramnowany , czy wystepuja jakies negatywne odczucia ? ... zapytajcie sie kogos kto probowal poslizgami jezdzic zarowno Haldexem i torsenem ( ja niestety nie). Z mojego doswiadczenia moge p9owiedziec tyle ze stare quattro , to pierwsze jest o niebo lepsze do zabawy i do sportu niz torsen a napwno Haldex rowniez do sportu i zabawy jest lepszy od torsena pod warunkiem ze jest dobry program a nie tak jak to szczytem partactwa byl program jaki byl w Volvo AWD
