.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:46:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 21:14:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
A czy ktoś robił regenerację w tym warsztacie?
Błysk. Regeneracja reflektorów, naprawa chłodnic. Rekus S.
41-500 Chorzów, 0 32 249 02 19

Godny polecenia?

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2006 21:51:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Dla zainteresowanych podaję moj sposob na "regeneracje" plastikowych odblysnikow. Naprawiłem w ten sposób przednie kierunkowskazy i halogeny w A200 (chrom, czy co to tam bylo, zszedl od wilgoci - nieszczelnosc kloszy). Wczesniej zastosowalem to na odblysniku A100 C2 w odblysniku reflektora. Jak do tej pory sprawdza sie znakomicie, a koszty niewielkie :-)

Co bedzie potrzebne:
1. Folia aluminiowa - im bardziej "srebrna" tym lepiej. Najlepsza jest taka z jednej strony gladziutka a z drugiej zmatowiona.
2. Klej - ja użyłem butaprenu - bałem się, że może nie wytrzymywać temperatury, ale okazuje się być OK
3. Papier ścierny 800 a najlepiej 1600
4. Nożyczki

Co robimy:
1. Lampę należy rozmontować i dokładnie umyć (szczególnie szkło)
2. Z odbłyśnika delikatnie usunąć ewentualne fragmenty złuszczającego się pokrycia chromowego
3. Drobnym papierem ściernym przetrzeć cały odbłyśnik (zmatowić powierzchnię)
4. Z folii aluminiowej wyciąć odpowiedniej wielkości paski - najlepiej podzielić sobie odblysnik na kilka czesci, tak aby otrzymaćprawie rozwijalne powierzchnie. Zostawiamy niewielkie naddatki.
5. Smarujemy cienka warstwa kleju odblysnik i naklejamy paski folii. Staramy się, aby nie zostały żadne bąble powietrza pod folią. Folie przyklejamy oczywiście bardziej błyszczącą stroną do góry.
6. Po wyschnięciu kleju odcinamy wszystkie naddatki folii i składamy lampę. Dokładnie uszczelniamy wszelkie nieszczelności - sparciałe uszczelki wymieniamy na nowe (raczej ciężko takie dostać) lub używamy silikonu.

Wiadomo, że do ideału jeszcze daleko, ale rezultaty przewyższyły moje oczekiwania :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 00:37:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
photokom napisał(a):
Dla zainteresowanych podaję moj sposob na "regeneracje" plastikowych odblysnikow. Naprawiłem w ten sposób przednie kierunkowskazy i halogeny w A200 (chrom, czy co to tam bylo, zszedl od wilgoci - nieszczelnosc kloszy). Wczesniej zastosowalem to na odblysniku A100 C2 w odblysniku reflektora. Jak do tej pory sprawdza sie znakomicie, a koszty niewielkie :-)

Co bedzie potrzebne:
1. Folia aluminiowa - im bardziej "srebrna" tym lepiej. Najlepsza jest taka z jednej strony gladziutka a z drugiej zmatowiona.
2. Klej - ja użyłem butaprenu - bałem się, że może nie wytrzymywać temperatury, ale okazuje się być OK
3. Papier ścierny 800 a najlepiej 1600
4. Nożyczki

Co robimy:
1. Lampę należy rozmontować i dokładnie umyć (szczególnie szkło)
2. Z odbłyśnika delikatnie usunąć ewentualne fragmenty złuszczającego się pokrycia chromowego
3. Drobnym papierem ściernym przetrzeć cały odbłyśnik (zmatowić powierzchnię)
4. Z folii aluminiowej wyciąć odpowiedniej wielkości paski - najlepiej podzielić sobie odblysnik na kilka czesci, tak aby otrzymaćprawie rozwijalne powierzchnie. Zostawiamy niewielkie naddatki.
5. Smarujemy cienka warstwa kleju odblysnik i naklejamy paski folii. Staramy się, aby nie zostały żadne bąble powietrza pod folią. Folie przyklejamy oczywiście bardziej błyszczącą stroną do góry.
6. Po wyschnięciu kleju odcinamy wszystkie naddatki folii i składamy lampę. Dokładnie uszczelniamy wszelkie nieszczelności - sparciałe uszczelki wymieniamy na nowe (raczej ciężko takie dostać) lub używamy silikonu.

Wiadomo, że do ideału jeszcze daleko, ale rezultaty przewyższyły moje oczekiwania :-)

Pomyslowy facet jestes , to ciekawy patent :)
Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: