.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 17:38:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 09:51:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
mały v8 napisał(a):
2,6 jest tak samo kolizyjne


No to z tego co wiem 2,6 V akurat nie jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 18:22:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
więć jak to jest z 2.8 i 2.6 kolizyjne czzy nie?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 18:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
kinyo wymien ty te kolizyjne wg ciebie benz rzędówki ośmiozaworowe( chyba nie będzie co wymieniać)

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 19:26:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
2.6 prawdopodobnie nie jest, a 2.8 prawdopodobnie jest.

Nikt dokładniejszej odpowiedzi nie udzieli, chjyba, że hans weźmie plastelinę w łapki i się dowiemy :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 21:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2004 15:21:51
Posty: 25
Lokalizacja: Konin
2.6 V6 najprawdopodonie nie jest a potwierdza to fakt ,ze moj brat w 2.6 v6 niedawno mial dzowna i spadł pasek "nierzadu" a po naprawie i zdjeciu głowic wszystko ok ! A s silnik chodzi jak lalka a z zaworami nie było problemu wiec ... ? :D


pozdrawiam
Łukasz

_________________
Audi A4 3.0 ASN 2002 TIP+Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 22:11:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zróbmy tak ktoś jest pewny że nie jest więc ściągnijmy (komisyjnie pasek z 2.6 albo 2.8) pokręcimy rozrusznikiem pociągniemy na lince na pierwszym biegu a ja w wypadku przegranej płace 1000pln i stawiam łódke bols a jeżeli zawory sie wywiną zdejme głowice i założe kupie zawory jeżeli nie 1000pln dla mnie i łódka bols dla wszystkich (kto ma chęć skrzywdzić swoją katarynę???

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Ostatnio edytowano 10.lis.2004 15:08:15 przez mały v8, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2004 14:06:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 11:05:48
Posty: 7
Pare miesięcy temu w B4 2.6 tak samo rozpadła się mojemu koledze rolka SKF !!! i sporo nabroiła .Pasek był contitecha i wytrzymał,wszystko po przebiegu 6tys po wymianie całego rozrzadu.Jedna głowica była do roboty pokrzywiły się zawory więc nikt nie powie że 2.6 jest bezkolizyjny.Co do SKF-a to trzeba uważać bo w tej chwili wcale nie jest najlepszy-produkcja odbywa sie w róznych krajach niektóre sa made in HUNGARY.Mam do czynienia ztym na codzien i coraz cześciej są reklamacje na SKF!!! Znacznie lepiej sprawują sie rolki firmy RUVILLE,INA które są niemieckie.

Pozdrawiam Pablo

COUPE 2.2KV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 10:23:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
...a moze to ze prawie nowe rolki sie rozpadają tkwi w nieodpowiednim ich montazu?? Czy jest mozliwosc zlego zamontowania rolki, jakoś krzywo itp??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 22:25:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2003 08:20:20
Posty: 75
Lokalizacja: Gdańsk
kinyo napisał(a):
Enduro 777 to jak jesteś taki słodowy to wymień silniki rzędowe w grupie vw audi które nie są kolizyjne.Jeżeli takie znasz .Po drugie moje psełdo brzmi kinyo a nie jak napisałeś kino. :peace:
Masz dla przykładu taki: silnik o pojemności 895ccm HA, występujący w VW Polo (40PS). Robiłem remont głowicy i wszystko oblookałem i obmierzyłem - bezkolizyjny (jakieś 10 lat temu :peace: )

_________________
2002->2007- Audi 80 B2 YN '79
2007->------- Audi 80 B3 PM '89
2009->------- Audi 80 B2 JN '85
Obrazek
mail admin@tkaudi.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 22:51:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Picek napisał(a):
kinyo napisał(a):
Enduro 777 to jak jesteś taki słodowy to wymień silniki rzędowe w grupie vw audi które nie są kolizyjne.Jeżeli takie znasz .Po drugie moje psełdo brzmi kinyo a nie jak napisałeś kino. :peace:
Masz dla przykładu taki: silnik o pojemności 895ccm HA, występujący w VW Polo (40PS). Robiłem remont głowicy i wszystko oblookałem i obmierzyłem - bezkolizyjny (jakieś 10 lat temu :peace: )
No to zdejmij pasek i zakręć wałem .Potem zdaj relacje.

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 23:01:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2003 08:20:20
Posty: 75
Lokalizacja: Gdańsk
Widzę, żeś nieźle uparty. Przecież napisałem "oblookałem i obmierzyłem" czy Ty jesteś nietrzeźwy czy co :<
Nie patrzałem jak ktoś robi remont, tylko sam to robiłem, a było to prawie jedenaście lat temu, apropos przypomniało mi się, jak naprawiałem też Golfa I z silnikiem 1.1, w którym połowa ząbków z paska zębatego się wysypała na ulicę, a rozrusznikiem to było kręcone jeszcze wiele razy zanim został wymieniony pasek na nowy :> Golfik odpalił i jeszcze długo jeździł :peace:

_________________
2002->2007- Audi 80 B2 YN '79
2007->------- Audi 80 B3 PM '89
2009->------- Audi 80 B2 JN '85
Obrazek
mail admin@tkaudi.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 23:17:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Picek napisał(a):
Widzę, żeś nieźle uparty. Przecież napisałem "oblookałem i obmierzyłem" czy Ty jesteś nietrzeźwy czy co :<
Nie patrzałem jak ktoś robi remont, tylko sam to robiłem, a było to prawie jedenaście lat temu, apropos przypomniało mi się, jak naprawiałem też Golfa I z silnikiem 1.1, w którym połowa ząbków z paska zębatego się wysypała na ulicę, a rozrusznikiem to było kręcone jeszcze wiele razy zanim został wymieniony pasek na nowy :> Golfik odpalił i jeszcze długo jeździł :peace:
Jestem trzeźwy a ty.Jeżeli byś prześledził temat doczytał byś się że napisałem prawie wszystkie.A co do kolizyjności silników to jest temat morze.Wszystko zalerzy od tego jak się ustawi wałek rozrządu.

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 23:26:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2003 08:20:20
Posty: 75
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
...wymień silniki rzędowe w grupie vw audi które nie są kolizyjne.Jeżeli takie znasz...

Jeszcze raz cytuję Twoją wypowiedź. Chciałeś mieć przykład rzędówki 8 zaw. bezkolizyjnej z grupy VAG to masz a Ty dalej swoje... :):

_________________
2002->2007- Audi 80 B2 YN '79
2007->------- Audi 80 B3 PM '89
2009->------- Audi 80 B2 JN '85
Obrazek
mail admin@tkaudi.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 23:47:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
Picek napisał(a):
Cytuj:
...wymień silniki rzędowe w grupie vw audi które nie są kolizyjne.Jeżeli takie znasz...

Jeszcze raz cytuję Twoją wypowiedź. Chciałeś mieć przykład rzędówki 8 zaw. bezkolizyjnej z grupy VAG to masz a Ty dalej swoje... :):
Praktyka jednego mnie nauczyła.Pokory widze że wiesz co mówisz więc dalsza dyskucja z tobą jest bez sęsu. :peace:

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 01:06:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
to kinyo miał wymienić te rzędowe benz, dwuzaworowe które są kolizyjne coś mu nie wychodzi ale widocznie zbiera materiały. dla zainteresowanych 1.6 1.8 i 2.0 w wersji 75 i90 KM to jednostki bezkolizyjne jak jest z 110-115 KM musiał bym sprawdzić

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 02:03:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 09.paź.2004 23:10:45
Posty: 639
Lokalizacja: ŁÓDZ - CORK
Auto: AUDI A6 C7
enduro7777 napisał(a):
to kinyo miał wymienić te rzędowe benz, dwuzaworowe które są kolizyjne coś mu nie wychodzi ale widocznie zbiera materiały. dla zainteresowanych 1.6 1.8 i 2.0 w wersji 75 i90 KM to jednostki bezkolizyjne jak jest z 110-115 KM musiał bym sprawdzić
Wasza wiedza fachowa jest ogromna niechce mi się gadać . Wygraliście jesteście lepsi.Wszystkie są [kolizyjne] sorry niekolizyjne niech tak będzie.

_________________
AUDI A6 C7 S LINE
radcarscork.ie


Ostatnio edytowano 13.lis.2004 02:24:27 przez kinyo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 02:25:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
enduro7777 napisał(a):
to kinyo miał wymienić te rzędowe benz, dwuzaworowe które są kolizyjne coś mu nie wychodzi ale widocznie zbiera materiały. dla zainteresowanych 1.6 1.8 i 2.0 w wersji 75 i90 KM to jednostki bezkolizyjne jak jest z 110-115 KM musiał bym sprawdzić

super wiadomość 1,8 bezkolizyjne szkoda ze mój silnik o tym nie wiedział jak się roz... ł i wszystko sie w p... pogieło
zastanów sie co piszesz

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 10:15:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jedno jest pewne: Wszystkie silniki diesla są kolizyjne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 17:29:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
A co Wy mi tu....

http://www.12v.org/faq/index.php?q=maint&r=6

Tu se poczytac. Kolizyjne jest 2.8 tak samo jak 2.6.
Rozbieralem i widzialem i nic mnie do tego nie przekona - kollizyjny i juz.
Rozbieralem caly motur, glowice, wyjalem wszystkie tloki + wal z 2.8.

2.8 i 2.6 maja zaglebienia w tlokach. Minimalizuje to czasami skutki dupniecia....A w 2.8 tlok zapierdziela az pod sama glowice - jest moze milimetr rantu.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2004 02:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
uważnie czytajcie posty. rzecz dotyczy benzyniaków a co do 1.8 benz ośmiozaworowy to na pewno jest bezkolizyjny sam spawdzałem przy okazji zmiany paska

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: