.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:25:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 09:37:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
moze ktos dolozy ankiete 4.2 LPG vs. 2,5 TDI ? :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 09:38:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
a ja powiem tak: kiedys borykalem sie strasznie z Omega 2,4, ktora zakupilem juz z gazem. Byla to I generecja i to marnie zamontowana. Strzelala tak ze za kazdym razem musialem skladac do kupy przeplywomierz. Ani razu samochod nie zadzialal mi na benzynie i nie mozna bylo znalezc przyczyny. Ta instalacja mnie strasznie wymeczyla, ale jak juz odpalila to smigala w miare dobrze. Przyszedl taki dzien kiedy uwolnilem sie od tych problemow zawijajac sie tym cudem techniki na slupie :/ . Na szczescie nikomu sie nic nie stalo, samochod poszedl do kasacji bo byl tak zgiety ze jak nigdy nie moglem dosiegnac do drzwi pasazera to po tym wypadku moglem wystawic przez prawe okno lokiec :): Reasumujac po tym samochodzie mialem straszne zastrzezenia do gazu i w nastepnym samochodzie nawet nie pomyslalem o zagazaowaniu. Minal rok, dwa i zakupilem Nunie z mysla ze zagazuja ja wtryskiem. Dlugo szukalem warsztatu, ktory zalozy to co trzeba i zrobi to profesjonalnie. Nadal mialem lekkie obawy czy to wyjdzie, czy sie cos nieodrwacalnie nie popsuje itd. Wkoncu wyladowalem w miejscu, ktore znalazl Kefir200 i jestem szczesliwym posiadaczem A200 z IV generacja gazu. Silnik pracuje rowno, nie muli sie, nie ma wogole opcji strzelania i co najwazniejsze jezdzi tak samo jak na benzynie :D Pali litr gazu wiecej niz na benzynie, a przed mapowaniem palil tyle samo i nie bylo wcale duzego spadku mocy... no moze na wyzszych obrotach tylko (teraz jest identycznie jak na benzin :D ). Instalacja przelacza sie automatycznie na gaz w momencie kiedy silnik osiaga temp. 20 stopni, a dzieje sie to bardzo szybko. Nie zdazam wyjechac z osiedla i juz mi sie przelacza, dlatego w zimie sam przelaczalem na gaz po przejechaniu przynajmniej jednego kilometra :) . Tak wiec teraz jest tak, ze moge smialo polecic gazowanie silnikow, nawet z wtryskiem mechanicznym wlasnie taka instalka jaka jest u mnie... gdyby nie kurek wystajacy z pod zderzaka, ktory niebawem zniknie (wyladuje za klapka wlewu paliwa) istalacja nie dala by po sobie poznac ze wogole tam siedzi. Co do czystosci emitowanych spalin to bardzo cieszy mnie fakt, ze krecac sie w kolo samochodu lub jadac za nim nie czuc wogole gazu... Moje obawy przed gazowaniem samochodu wogole zniknely. Pozdrawiam Wszystkich Uzytkownikow tego forum i tego tematu, ktory rozwija sie w oszalamiajacym jak dla mnei tepie hehe :peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 15:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Kwieto napisał(a):
Do tego LPG jest ryzykowniejsze w przypadku kraksy, etc.


bzdura
nie mowimy o instalacjach montowanych w stodole u pana Miecia

Kwieto napisał(a):
Dla mnie rzetelnym argumentem jest np. to, ze podawana powyzej emisja spalin jest wyzsza niz norma Euro 4 ktora spelniaja wspolczesne Diesle.


Wyciagasz błedne wnioski, zobacz iż ZAWSZE w badancyh autach CO jest nizsze , nie sprawdzano (ja nie znalazłem ) samochodu z instalacją spełniająca EURO 4 przypuszczam iż bedzie mniejsze . Przyczyna jest prosta : zmniejszanie polega na mechanizmie zatrzymywania CO wiec zawsze gaz bedzie mial lepsze wyniki , no moze nie tak spekalularne ale jednak.

Kwieto napisał(a):
Jest jeszcze jedna kwestia - czytajac posty mam wrazenie ze sporo osob wywala katalizatory spalin ze swoich samochodow. Moje pytanie jest takie - jak wyglada ekologia jezdzenia na LPG z wywalonym katalizatorem spalin?


tak samo jak bez LPG , wywalenie katalizatora nie ma tutaj znaczenia

DO BASKECIORA :
sam zauwazyles iz EURO 4 obowiazuje od ... 2005!!. Pokaz mi prosze ile takich samochodow tutaj na forum jest ?
Jak myslisz kiedy samochody z ta norma beda jedzic po naszych ulicach wymieniajac auta jezdzacze , 20 - 30 lat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 16:12:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 23:12:09
Posty: 108
Lokalizacja: Warszawa
Van Gogush napisał(a):
bzdura nie mowimy o instalacjach montowanych w stodole u pana Miecia


"na chlopski rozum" instalacje gazowa trudniej dobrze uszczelnic niz instalacje na paliwo ciekle. Gaz dziala pod cisnieniem, co sprawia ze w przypadku nieszczelnosci bedzie blyskawicznie sie przez nia rozprezal. Z benzyna nie bedzie takich problemow, a drobne pekniecia moga byc nawet niezauwazalne (i stosunkowo latwe do zalepienia, ale to juz inna sprawa)
Byc moze instalacja gazowa i tak zostawia duzy margines bezpieczenstwa. Jednak wiecej jest punktow ktore wymagaja uwagi.

Van Gogush napisał(a):
Wyciagasz błedne wnioski, zobacz iż ZAWSZE w badancyh autach CO jest nizsze , nie sprawdzano (ja nie znalazłem ) samochodu z instalacją spełniająca EURO 4 przypuszczam iż bedzie mniejsze. Przyczyna jest prosta : zmniejszanie polega na mechanizmie zatrzymywania CO wiec zawsze gaz bedzie mial lepsze wyniki , no moze nie tak spekalularne ale jednak.


Ja nie kwestionuje ze LPG bedzie emitowal mniej CO. Jednak pytanie o ile mniej jest tu akurat bardzo istotne. Zalozmy ze Diesel z litra spalonego ON emituje 1 jednostke CO, a LPG z Litra gazu emituje 0,7 jednostki. Pozornie LPG jest ekologiczniejsze, ale jesli wezmiemy pod uwage, ze silnik diesla zuzyje np. 6l ON/100km a porownywalny z nim silnik LPG zuzyje 11l gazu/100km, mamy emisje CO diesla na poziomie 6 jednostek na 100km, i emisje LPG na poziomie 7,7 jednostek na 100km. W praktyce wiec ekologiczniejszy okazalby sie diesel. Oczywiscie liczby dotyczace emisji CO sa wziete z powietrza a proporcje spalania wziete "na oko", przyklad ilustruje jedynie zaleznosci ktore nalezy wziac pod uwage porownujac ekologicznosc silnikow.

Van Gogush napisał(a):
tak samo jak bez LPG , wywalenie katalizatora nie ma tutaj znaczenia


Inaczej: jaki ma sens argumentowanie o ekologii w przypadku (jak widze dosc powszechnego) wywalania katalizatora spalin?
Ja katalizatora nie usune, wlasnie ze wzgledu na ekologie...

Van Gogush napisał(a):
DO BASKIECIORA sam zauwazyles iz EURO 4 obowiazuje od ... 2005!!. Pokaz mi prosze ile takich samochodow tutaj na forum jest ?


Odpowiem troche za niego - samochody ktore tutaj na forum sa i maja instalacje gazowe, zra paliwo jak smoki. Znowu wracamy do pytania czy "ekologiczniejszy jest" silnik emitujacy 2x wiecej zanieczyszczen z litra, ale spalajacy zarazem 3x mniejsza ilosc paliwa?

Van Gogush napisał(a):
Jak myslisz kiedy samochody z ta norma beda jedzic po naszych ulicach wymieniajac auta jezdzacze , 20 - 30 lat ?


Takie samochody juz jezdza, tak sie sklada ze pracuje w firmie sprzedajacej ciezarowki - zainteresowanie silnikami Euro 4 robi sie coraz wieksze. Nie mowiac juz o tym, ze sporo silnikow (glownie osobowych) juz spelnia te normy.

_________________
A4 '98 1,9 TDI 110KM AFN - mordka juz lepiej, slipka jak ta lala
hamownia: 127KM/267Nm :"P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 16:47:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Moze sie myle ale ile osob zaklada w aucie instalacje gazowa dla ochrony srodowiska to samo sie tyczy diesli. W wiekszosci przewazaja wzgledy finansowe a co jest lepsze gazowanie auta czy zakup diesla to kwestia indywidualnych upodoban i podejscia do sprawy wiadomo ze z instalacja gazowa szczegolnie I i II generacji zdarzaja sie klopty wynikajace w wiekszosci z partaczenia ich przez naszych fachowcow ale dobrze zalozona instalka nie sprawia jakis wiekszych problemow. Ja gdybym mial wybierac miedzy gazem a awybrałbym benzynke :peace: ale niestac mnie na taka jazde szczegolnie ze robie sporo kilosow w roku dlatego instaluje gaz do moich autek teraz zmiana auta i uzbieralo sie troche gro0sza na wtrysk gazu. Mialem okazje smigac takim autkiem z taka instalacja i zero problemu osiagi jak na benzynie. Nie kwestionuje ze diesle sa gorsze ale gdybym mial wybierac i mial kase wolalbym zapakowac do A8 4.2l gaz. A diesla mialem w zyciu jednego i do tej pory zle wspominam poniekad moze z racji przebiegu 400kkm i stanu ale jakis uraz pozostal. Moim zdanie nawet najlepsyz diesel nie dorowna benzynce moze w polaczeniu z gazem wypada troche gorzej ale i tak wole takie polaczenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 16:49:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Kwieto napisał(a):
"na chlopski rozum" instalacje gazowa trudniej dobrze uszczelnic niz instalacje na paliwo ciekle.


temat był juz wałkowany, jak znajde to podesle wyniki badan bodajze na WAT . Testy polegały na strzelaniu (z róznej broni) do pojemnika z gazem i w zadnym przypakdu nie wybuchł.

Kwieto napisał(a):
Zalozmy ze Diesel z litra [cut]


Znowu błąd logiczny , badania odbywaja sie dokładnie w tym samym czasie czyli gazowy spali węcej gazu emitując przy tym mniej CO. Gdyby tak było jak piszesz to innie by były wymagania do badania spalin dla każdego rodzaju samochodu (zasilania).

Kwieto napisał(a):
jak widze dosc powszechnego) wywalania katalizatora spalin?


Nikt nie wywala katalizatora ot tak. Niektórzy chca wydobyc parę koni a inni oszczędzaja na katalizatorze jak go juz trafi i tyle

Kwieto napisał(a):
Ja katalizatora nie usune, wlasnie ze wzgledu na ekologie...


;)


Kwieto napisał(a):
Znowu wracamy do pytania czy "ekologiczniejszy jest" silnik emitujacy 2x wiecej zanieczyszczen z litra, ale spalajacy zarazem 3x mniejsza ilosc paliwa?


pokazałem wyzej iz Twoje rozumowanie jest błedne ilosc spalania paliwa nie ma znaczenia.

Kwieto napisał(a):
Nie mowiac juz o tym, ze sporo silnikow (glownie osobowych) juz spelnia te normy.


pytanie bylo inne , za ile lat będą jeździć tylko samocody spełniające normę EURO 4.

A po drugie czy stać Ciebie na to aby kupic auto (nowe) spełniające normę EURO4 z silnikiem np. 2,8 czy 3 lub 3,6 l aby miec przyjemnosc z jazdy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 17:04:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Black Spider: musisz byc naprawdę szczęśliwcem, gratruluję i życzę dalszej bezproblemowej jazdy ... ;-)
Rozumiem że nie trzeba było często wymieniac świec, przewodów zapłonowych również, zero regulacji, zero problemów z wolnymi obrotami, silniki po tych przebiegach były w stanie idealnym, zawory i gniazda tez ?[/quote]


Chyba jasno napisalem ze regularna wymiana swiec, filtrow, regulacja zapewniaja przy najmniej u mnie bezproblemowa jazde. Nie ma problemow z wolnymi obrotami w zadnym aucie a silniki jakos nadal chodza i maja sie calkiem dobrze Audi 80 2.0E ABK 91r cztery osoby na gazie 190km na autostradze do Poznania to niezly wynik. Jak na taki przebieg autka. Inna sprawa to jak ktos zaklada najtansza instalacje gdzie w stodole i oczekuje cudow panowie nie czarujmy takie auto nigdy nie bedzie chodzic jak nalezy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 17:39:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 23:12:09
Posty: 108
Lokalizacja: Warszawa
Van Gogush napisał(a):
temat był juz wałkowany, jak znajde to podesle wyniki badan bodajze na WAT . Testy polegały na strzelaniu (z róznej broni) do pojemnika z gazem i w zadnym przypakdu nie wybuchł.


Pojemnik to nie cala instalacja :")


Van Gogush napisał(a):
Znowu błąd logiczny , badania odbywaja sie dokładnie w tym samym czasie czyli gazowy spali węcej gazu emitując przy tym mniej CO. Gdyby tak było jak piszesz to innie by były wymagania do badania spalin dla każdego rodzaju samochodu (zasilania).


OK, przyjmuje argument

Van Gogush napisał(a):
Nikt nie wywala katalizatora ot tak. Niektórzy chca wydobyc parę koni a inni oszczędzaja na katalizatorze jak go juz trafi i tyle


Tak czy siak odbija sie to na ekologii. Dlatego nie sadze by rozmowy dotyczace instalowania LPG byly prowadzone ze wzgledu na ochrone srodowiska :"P

Van Gogush napisał(a):
pytanie bylo inne , za ile lat będą jeździć tylko samocody spełniające normę EURO 4.


To zalezy od wlascicieli pojazdow, tudziez obowiazujacych przepisow. Zainteresowanie Euro 4 wsrod nabywcow ciezarowek jest zwiazane z nizszymi oplatami z nimi zwiazanymi...

Van Gogush napisał(a):
A po drugie czy stać Ciebie na to aby kupic auto (nowe) spełniające normę EURO4 z silnikiem np. 2,8 czy 3 lub 3,6 l aby miec przyjemnosc z jazdy ?


Nie, nie stac mnie. Ale nie stac mnie tez na dobra instalacje LPG :(
Swoja droga, nie wiem jakie normy spelnia moj samochod, nie zdziwilbym sie gdyby do Euro 4 nie bylo mu az tak daleko.

_________________
A4 '98 1,9 TDI 110KM AFN - mordka juz lepiej, slipka jak ta lala
hamownia: 127KM/267Nm :"P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 19:04:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kolega "Kwieto" widze czysty teoretyk, i do tego pewnie nauczyciel jezyka polskiego, szkoda ze profil nie pełny sprawdzili byśmy jak chodzi "stare cygaro" ze starym gazem, a jak nowoczecne dieselki? Napisz w jakim mieście Cie szukać?, a moze spotkamy sie na trasie, albo zafunduje Ci małą przejażdzkę (gumowy dywanik pod nogi położe) pozdrawiam serdecznie.
P.S Przepraszam za błędy obiecuje że sie poprawie (nie uważałem w szkole) Mysle ze nie uraziłem nimi innych użytkowników :(

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 22:05:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

zaden silnik zasilany ropką na tym etapie rozwoju nie mozna sie rownac do silnika zasilanego gazem lpg/cng pod wzgledem czystosci spalin !!!

i nie wazne czy to jest silnik o zaplonie iskrowym czy samoczynnym !!!

emisja spalin dla silnika ciezarowego

skladniki g/kWh cng euro3 euro4 euro5
co 0,12 5,45 4,00 4,00
NMHC 0,0 0,78 0,55 0,55
CH4 0,02 1,6 1,1 1,1
NOx 0,36 5,0 3,5 2,0
PM 0,007 0,16 0,03 0,03

jak widac na powyzszej tablece poprostu nie ma o czym gadac
normy euro jak widac postepuja bardzo powoli !!!

calkowicie nie zgadzam sie z twierdzeniem ze jak ktos chce jedzic oszczednie to powinien kupic diesla a nie gazowac benzyne

jezeli policzyc koszty to diesel pali wiecej od zagazowanej bezyny
biorąc pod uwaga duze wyzsze koszta kupna samochodu z silnikiem diesla a takze to ze ciezko znalezc nie zajezdzone autko z silnukiem diesla w starych wersjach autek
to gaz lpg dobrze zainstalwany w autki jest lepszy od diesla

jeszcze co
gaz lpg pozwolil jezdzic autkami o wiekszych mocach a co za tym idzie takze bezpieczniejszymi !!!

nizsza cena paliwa wpylwa na szybszy rozwoj gosporadki -> spadek kosztów transportu

nie wszyscy producenci w swojej ofercie maja dla bezynki konkurecyjnego wzgledem osiągow diesla !!! zadko sie zdarza!
np honda ostatnio stworzyla diesla

jest jeszcze inna sprawa nie ktorzy nie lubia jezdzic dieslami !!!
osobiscie wydaje mi sie ze w momencie w ktorym powinna zaczac sie zabawa trzeba zmienic bieg bo koncza sie obrotyw tdi :P

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 22:18:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 23:12:09
Posty: 108
Lokalizacja: Warszawa
Przepraszam jesli obrazilem wypunktowaniem paru bledow - odnioslem wrazenie ze calosc jest pisana "w emocjach" :"P

Szukac mnie mozna w W-wie, tylko nie wiem czy mam "nowoczesnego dieselka" do potestowania - AFN taki mlody nie jest. Jakie ma parametry, masz w moim podpisie, uwazam ze calkiem niezle, jak na sprzet ktory nie byl tuningowany :"P

No i moge ew. zaprezentowac wywrotke lub ciagnik siodlowy z silnikiem w Euro 4 :"P

_________________
A4 '98 1,9 TDI 110KM AFN - mordka juz lepiej, slipka jak ta lala
hamownia: 127KM/267Nm :"P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2005 23:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kwieto napisał(a):
Przepraszam jesli obrazilem wypunktowaniem paru bledow - odnioslem wrazenie ze calosc jest pisana "w emocjach" :"P

Szukac mnie mozna w W-wie, tylko nie wiem czy mam "nowoczesnego dieselka" do potestowania - AFN taki mlody nie jest. Jakie ma parametry, masz w moim podpisie, uwazam ze calkiem niezle, jak na sprzet ktory nie byl tuningowany :"P

No i moge ew. zaprezentowac wywrotke lub ciagnik siodlowy z silnikiem w Euro 4 :"P
Emocje beda jak sie spotkamy.... reszta na PM

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2005 10:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Odpowiem hurtowo, bo wiele postów a szkoda quote`ów:
Juzioo: "to gaz lpg dobrze zainstalwany w autki jest lepszy od diesla " - nie zgadzam się w ani 1%, chyba nigdy nie miałeś traktora skoro piszesz takie rzeczy :(
"gaz lpg pozwolil jezdzic autkami o wiekszych mocach a co za tym idzie takze bezpieczniejszymi !!!
"
Chcesz diesla 300 km ? Jak problem ? MOment w takim silniku spowoduje że połamiesz fotel pleckami ;-)
Van Gogush: przyjmuję twoje argumenty i faktycznie LPG jest bardziej ekologiczny od traktora, ale różnice na głowę nie powalają, co do nowych autek z EURO4, pojawią się za 5 latek i będzie ich duzo.

Ktoś napisał o niebezpieczeństwie przy wypadku i tutaj się zgadzam o tyle, że butle zazwyczaj sa źle chronione przed uderzeniem z uwagi na fakt że sa montowane najczęściej w bagażniklach a nie tak jak zbiorniki pod podłogą bagażnika lub za plecami tylnej kanapy.
Nadal zabezpieczenie przeciwwypływowe są słabawe, natomiast przy rozszczelnieniu choćby rurki prowadzącej gaz do komory silnika, w zamknietym garażu po nocce mamy buum!.
Jest to jeden z argumentów, który finalnie mnie odstraszył od następnego autka z LPG.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 20:32:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2004 09:04:28
Posty: 42
Lokalizacja: Ostrzeszów
Ile przeważnie palą gazu B3 1,8S na tarsie i na mieście.

_________________
Audi 80 B3 1.8S + GAZ 89'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2005 20:53:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
leszg napisał(a):
Ile przeważnie palą gazu B3 1,8S na tarsie i na mieście.

:512: a czemu pytasz o to w tym watku?
poza tym forum faq sie klania

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: