.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 20:41:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 16:18:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.wrz.2003 11:11:29
Posty: 63
Lokalizacja: Szklarska Poręba
ja wczoraj wlałem Xeramic'a tego co sie leje 250ml na 60l . Napisane na nim jest cos o -25stopniach. Mi to wystarcza. Autko stoi w garazu. Rano było tam "tylko" -10 stopni. Odpalilo zupelnie normalnie, bez najmniejszego problemu.

_________________
Pozdrawiam
----------------------
B3 2.0 Quattro 1990
B5 Avant 2.5 TDi V6 Quattro 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 17:11:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Dolewal ktos z was jakis specyfik z shela??
Dzisiaj kupilem za 7 zl cos takiego i wlalem. Xeramica nie znalazlem :/

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 17:41:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Elberr napisał(a):
Ja dzis wyjalem Xeramica, ktory od tygodnia jezdzil w bagazniku i ZONK
z Xeramica zrobil sie gesty zel, nie dalo rady wylac go z butelki!
Ciekawe jak sie zachowuje w baku??
Mam nadzieje ze w polaczeniu z ropa tak sie nie scina.
Pozdrawiam


Przeczytaj na opakowaniu to co napisane jest albo cofnij sie pare postow w gore.

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uszlachetniacz do Diesla
PostNapisane: 22.sty.2006 17:48:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lis.2005 09:32:57
Posty: 10
Lokalizacja: okolice Szczytna - Mazury
Jeżdżę drugą zimę TDI , poprzednią Golfem III obecnie A4. Robię ok. 3 tys.km. miesięcznie tankuję tylko w NESTE bez żadnych dodatków- zero problemu, nawet przy obecnych mrozach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 19:23:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 00:01:24
Posty: 202
Lokalizacja: Łódź podwodna :)
no wlasnie ja tez jezdziel zawsze bez dodatkow ale 1 raz w tym roku bylo u nas 29 zawsze to bylo okolo 13 i dzis nie chcail mi zapalic nic
a jestem po wymianie swieczek i jest dupa nie wiem dlaczego

_________________
Madness after me:)
Bączek - Diezel
1.6D b3 89r
powoli do przodu - sold 2004-2006
C4 93r 2.3 - stolen - 2006-2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 19:26:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
NemeretH napisał(a):
baskecior napisał(a):
2,65 za l. OO, wrazenia takie ze autko żwawsze, lepiej odpala mi na mrozach (wczoraj wlalem ON`u i mało co nie odpaliłem), a do tego aspekt finansowy.
Co do zuzywania sie silnika to napewno cierpi pompa i wtryski z uwagi na fakt ze OO jest suchszy, ale po to dolewam m in. Xeramica coby mu się łatwiej żyło.


A ile lejesz tego Xeramica na zbiornik ?

Neme

Ok 50 ml. na tankowanie (z reguły ok 60-65l.).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 19:35:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
baskecior napisał(a):

Ok 50 ml. na tankowanie (z reguły ok 60-65l.).



... a czy grozi czymś przelanie tego Xeramica (100ml na 65L)

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 21:44:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
krzysiek p napisał(a):
baskecior napisał(a):

Ok 50 ml. na tankowanie (z reguły ok 60-65l.).



... a czy grozi czymś przelanie tego Xeramica (100ml na 65L)

Z instrukcji nie wynika to jasno, ale NIE ZALECAJĄ stosowania większej dawki.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 08:44:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:42:51
Posty: 529
Lokalizacja: Wrocław/Syców/Chrząstawa Wlk
spisane z opakowania:
Obrazek

PM Xeramic
DIESEL ADDITIVE

PM Xeramic Dodatek do Oleju Napędowego jest wielofunkcyjnym środkiem czyszczącym, który czyści i chroni cały układ paliwowy, zwiększa moc silnika i podnosi liczbę cetanową paliwa o 5 punktów, obniża temperaturę zamarzania filtra zimnego do -25 stopni Celcjusza.
Nie wytrąca parafiny z oleju napędowego. Całkowicie usuwa brud, wszelkiego typu osady i jednocześnie wiąże i usuwa wodę.
Chroni cały układ paliwowy przed korozją.
Zawiera specjalny składnik znacznie polepszający smarowanie.
Regularne używanie dodatku zapewnia optymalną pracę układu paliwowego i w efekcie idealna pracę samochodu.

Zastosowanie:
-> odpowiedni do wszelkich typów silników diesla (z turbodoładowaniem i bez). Zaleca się używanie dodatku w przypadku złego funkcjonowania układu paliwowego.
-> zawartość opakowania 250ml jest odpowiednia na zbiornik paliwowy do 60 litrów.

_________________
Audi 80 b4 Avant 1.9TDi '93
VW Passat B5 FL Variant 1.9TDI (AVF) 4 motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 09:06:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
baskecior napisał(a):
krzysiek p napisał(a):
baskecior napisał(a):

Ok 50 ml. na tankowanie (z reguły ok 60-65l.).



... a czy grozi czymś przelanie tego Xeramica (100ml na 65L)

Z instrukcji nie wynika to jasno, ale NIE ZALECAJĄ stosowania większej dawki.

Napisane jest minimum 50 na 65 l nic nie piszą jak się wleje za dużo :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: STP Formula
PostNapisane: 23.sty.2006 09:16:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2006 13:34:33
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Ja 2 dni temu zakropilem bak STP Formula i wszystko ok. Co prawda dzien wczesniej przy minus 22 odpalił ,ale ze miało byc zimniej jeszcze postanowilem byc zapobiegliwy. I zdero problemu, wczoraj przy minus 26 bez problemu i dzis przy minus 30 tak samo. Polecam.

_________________
Don_Pazurro - Audi A4 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Xeramic Protector 1 l.
PostNapisane: 23.sty.2006 09:21:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
http://www.xeramic.pl/show.php?idprod=96&idkat1=4&idkat2=25&level=3
To jest preparat, ktory stosuje z powodzeniem. Opakowanie 1 l. wystarcza na ok 500-600 l. ON`u (OO :D ).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 15:36:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Udało mi się uruchomić trkator (zrobiłem dodatkowy zbiornik paliwa), jak mi cyfrak nie zamarznie, to zrobię fotki.

Mam pytanko - czy jeżeli na filtrze wytrąciła się parafina, to czy po ociepleniu ulegnie rozpuszczeniu? Jeżeli tak, to w jakiej temperaturze? Czy wyjęcie filtra i przeniesienie go do domu wystarczy?

Nie miałem jeszcze okazji samodzielnie wymieniać filtra paliwa - czy to jest trudna operacja i da się ją wykonać w śarczystym mrozie?

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 15:47:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Do wymiany filtra potrzebujesz odpiąć przewody paliwowe (u mnie zakręcone obejmami) - proste, dasz radę.

Ja dziś rano uruchomiłem bestię dopiero w trakcie trzeciego kręcenia (ok 10sek na każde) - bez żadnych dodatków. Od jesieni pełny zbiornik paliwa.
Następnym razem jednak przed mrozami doleję na stacji jakieś 5l benzyny.

--------- dodano ---------

Znalazłem jeden z wątków o laniu benzyny do ropy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Uszlachetniacz do Diesla
PostNapisane: 23.sty.2006 19:20:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 08:10:50
Posty: 80
Lokalizacja: Gorzow Wlkp / Umea
piurko2 napisał(a):
Jeżdżę drugą zimę TDI , poprzednią Golfem III obecnie A4. Robię ok. 3 tys.km. miesięcznie tankuję tylko w NESTE bez żadnych dodatków- zero problemu, nawet przy obecnych mrozach.

Ja polegajac na wysokiej jakosci szedzkich paliw nie stosuje zadnych dodatkow i przy mrozach dochodzacych do -30st.C niemialem nigdy najmniejszych problemow z rozruchem,ba nawet nieprzypominam sobie zeby ktorys ze znajomych szwedow kiedykowliek mial problemy z rozruchem auta ze wzgledy na temp. zewnetrzna...jedyne osoby ktore spotkalem w Szwecji i mialy problemy z paliwem to polscy "truckerzy'' ( pracuje niedalek duzej stacji benzynowej) i przy tych temp. juz kilka razy zdarzalo mi pomagac polskim kierowcom :peace:

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 20:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
A ja tak sie wlasnie zastanawialem co by bylo gdybym jednak kupil diesel-a (bylby pod chmurka caly czas ten dieselek),pewnie chodzilbym na piechote do pracy,albo pol drogi autobusem ktory zamarznie i pol na piechote ;)

I tak czytajac i obserwujac rano parking,zastanawiam sie czy faktycznie przyczyna problemu z rozruchem diesela,jest paliwo czy zaniedbanie techniczne czy wszystko na raz... nawet z nowych aut w dieselu widzialem ze jedne pala a drugie stoja...hmm..i tez sie zastanawialem jak sobie radza w szwecji naprzyklad...

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 21:38:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Jak Tak sie Wszyscy chwalicie tym że Wam diesle ładnie palą to może piszcie jeszcze ile mają przejechane. Co to za sztua odpalić np. A4 z przebiegiem 40 tyś km. Ja śmigam Peugotem służbowo HDI z 2003 roku z grudnia i ma 170 tyś nakręcone już.

Nistety przy - 30 nie dał już rady mimo że AQ mało rozrusznika nie ukręcił. czasem tylko kichnął i dalej zyglował jakby bez paliwka. Sprawdziłem dzisiaj świeczki są OK. Zalałem BP alti.... (choć zawsze lałem zwykły BP), zieniłem filtr paliwka i dolałem depresatora. Zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 21:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
MarbiT napisał(a):
Jak Tak sie Wszyscy chwalicie tym że Wam diesle ładnie palą to może piszcie jeszcze ile mają przejechane. Co to za sztua odpalić np. A4 z przebiegiem 40 tyś km.


he he he ...... gdzie Ty zes tu wyczytal jakies A4 z przebiegiem 40 tys km ....... dobre ............ :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 22:38:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:41:33
Posty: 834
Lokalizacja: Marki
ja mam A6 2,5 TDI z przebiegiem 300000 i dzis zapalil
co prawda po doladowaniu aku bo tak z nocy to aku ledwo krecil,
ale jak go podladowalem to zapalil bez wiekszych problemow :)

_________________
A6 C4 2,5 TDI AEL > sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 23:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 14:45:22
Posty: 38
Lokalizacja: Kraków Nowa-Huta
Moja Niunka ma 207 tyś.z tego 40 tyś na chipie i pali od kopa a mój sposób to Paliwo ze stacjii!!!Sprawne świeczki i ELF STOPGEL :-) Pozdro

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 138ps/308nm Powered By TTC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: