.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 08:53:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Czy warto kupować diesla
Tak 76%  76%  [ 71 ]
Nie 16%  16%  [ 15 ]
Nie wiem 8%  8%  [ 7 ]
Liczba głosów : 93
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 19:24:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
lukaszglowno napisał(a):
mały v8 napisał(a):
BAskeciu ja mam 280 KM i wezme łańcuch 10t od naciagania aut wiec prosze dawaj mi te 2,5 tdi najmocniejsze traktory diabły wcielone szatańskie maszyny, we wszystkich kategoriach każdego zrobie ,,,zaklad o czyste przekonanie,(chyba ze jakaś kasa bedzie mile widziana) mijam takich krawaciarzy po trasie ....zawsze sie ze mna scigaja a ja zwyczajnie odjezdzam szkoda gadac .



no i miej sobie nawet 400 KM co mnie to obchodzi.Chcesz się zmierzyć z kimś to się zmierz.Apropo ja do takich rzeczy podchodzę sceptycznie.jak to mówią
"cicha woda brzegi rwie"A jak chcesz kogoś wyzywać na pojedynki to se nowy temat utwórz a nie wyskakujesz z takimi tekstami tutaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPAMIĘTAĆ SIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!i kultury panowie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Tu sie liczy stopień sprężania :> Sam pamiętam jak ojciec starym, sprawdzonym i niezawodnym Tarpanem 239D 2.5 R3 6V ok 60 koni był w stanie przeciągnąć Stara 240 załadowanego 5-cioma tonami papieru toaletowego. Cena jaką zapłacił była dość wygórowana bo sprzęgło szlag trafił oraz nadwyrężone łożysko na wale napędowym ( w 239 był wał dwuczęściowy). Ale jak ojciec odpalał tego Homonta to to była poezja. Ten rasowy klekot. Do dzisiaj (Tarpan poszedł do nowego właściciela po 13 latach u ojca i przejechanych ponad 450 000 bez żadnego remontu silnika) jak słysze ten charakterystyczny dźwięć Perkinsona R3 to mam uśmiech na twarzy i przypomina mi się wiele miłych chwil związanych z tym samochodem.

Klekoty RULEZ :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 19:33:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Hmm, dodam tylko że silniki diesla są ogólnie wytrzymalsze od benzynowych, choc niewątpliwie droższe w produkcji. Jednak diesle palą przy porównywalnej mocy aut znacznie mnie, ponadto ja do swojego 1Z zaleje oleum rzepakowego i jade dalej jak nie mam ropki, moge tez nalac opału i też śmigam. Wiem ktoś powie że zniszcze sielnik ... przejeździłem tak już 60 tyś , auto ma 200 tyś i po ostatnim rozebraniu silnika i sprawdzeniu wtryskiwaczy oraz pompy - WSZYSTKO JEST W NAJLEPSZYM STANIE.
Jednak czasy 1Z mijają bezpowrotnie ale ja i tak nie przesiąde sie na innego diesla. Dlaczego ? bo nie ma trwalszego modelu i wytrzymalszego silnika TDI w stajni VW. nie twierdze że jest on najmocniejszy ale mi wystarczy.
Może zróbmy ranking silników naszych audiczek. W dieslach 1Z bedzie chyba Number One. Moze jednak się mylę ...

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 19:35:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
Hmm, dodam tylko że silniki diesla są ogólnie wytrzymalsze od benzynowych, choc niewątpliwie droższe w produkcji. Jednak diesle palą przy porównywalnej mocy aut znacznie mnie, ponadto ja do swojego 1Z zaleje oleum rzepakowego i jade dalej jak nie mam ropki, moge tez nalac opału i też śmigam. Wiem ktoś powie że zniszcze sielnik ... przejeździłem tak już 60 tyś , auto ma 200 tyś i po ostatnim rozebraniu silnika i sprawdzeniu wtryskiwaczy oraz pompy - WSZYSTKO JEST W NAJLEPSZYM STANIE.
Jednak czasy 1Z mijają bezpowrotnie ale ja i tak nie przesiąde sie na innego diesla. Dlaczego ? bo nie ma trwalszego modelu i wytrzymalszego silnika TDI w stajni VW. nie twierdze że jest on najmocniejszy ale mi wystarczy.
Może zróbmy ranking silników naszych audiczek. W dieslach 1Z bedzie chyba Number One. Moze jednak się mylę ...

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 19:43:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Artur Szczepaniak napisał(a):
Hmm, dodam tylko że silniki diesla są ogólnie wytrzymalsze od benzynowych, choc niewątpliwie droższe w produkcji. Jednak diesle palą przy porównywalnej mocy aut znacznie mnie, ponadto ja do swojego 1Z zaleje oleum rzepakowego i jade dalej jak nie mam ropki, moge tez nalac opału i też śmigam. Wiem ktoś powie że zniszcze sielnik ... przejeździłem tak już 60 tyś , auto ma 200 tyś i po ostatnim rozebraniu silnika i sprawdzeniu wtryskiwaczy oraz pompy - WSZYSTKO JEST W NAJLEPSZYM STANIE.
Jednak czasy 1Z mijają bezpowrotnie ale ja i tak nie przesiąde sie na innego diesla. Dlaczego ? bo nie ma trwalszego modelu i wytrzymalszego silnika TDI w stajni VW. nie twierdze że jest on najmocniejszy ale mi wystarczy.
Może zróbmy ranking silników naszych audiczek. W dieslach 1Z bedzie chyba Number One. Moze jednak się mylę ...


Stary takie porównanie daleko nas nie zaprowadzi bo trwałości 1Z można przeciwstawić wytrzymałość silników benzynowych R4 np. YN albo pozostałych. No ale wytrzymalsze to chyba były te stare 1.6D z A80 B2.

Nie mówmy równiez o Mercedesach W123 ktorych silniki producent określił jako nie do zajeżdżenia i rzeczywiście. Przebiegi 3 lub 4 miliony kilometrów nie stanowia problemu :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 21:51:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
w osobowce wole mocna benzyne, jezeli Van , terenowka lub dostawczak to moze byc nawet wolno ssacy klekot :peace: , o silnikach V8 w benzynie jak zwykle wypowiadaja sie glownie uzytkownicy takich sprzetow :P , panowie przestancie robic osobiste wycieczki plizzz :peace:
Mialem okazje potestowac parokrotnie 4,2 V8 w warunkach miejskich(nie tylko) i poza wzg ekonomicznymi nie zamienil bym go na zadnego klekota :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 23:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Ja osobiscie mowie dieslowi NIE!!
Nie nawidze sposobu jazdy dieslem,to jest strasznie toporna maszynerja. Jazda nie jest tak plynna jak w benzynowce ktora reaguje bardzo milo na kazde musniecie gazu. Dzwiek silnika diesla trudno uznac milym dla ucha to po prostu jest koszmar. Jakbym mial miec takiego AAT lub AEL ktory jak dla mnie brzmi koszmarnie i musialbym sie tym poruszac po miescie to czulbym sie jak idiota :zly:
Poranny rozruch Diesla to kolejny koszmar :zly: Niewiadomo co sie dzieje czy wlasnie motor sie rozpada czy to juz chodzi jak trzeba :):
Diesel w zimie dluzej sie nagrzewa co jest dla mnie sporym minusem.
Toczace sie Audi po ulicy z Dieslem psuje wizerunek marki :): Takie ladne auto a popierduje i klekocze :peace:
Moge w tej ankiecie zaglosowac za Ojca ? :diabel: Ojciec chetnie sie pozbedzie swojego 2.5 V6 TDI i juz na pewno diesla nie kupi, Sam twierdzi ze juz wolalby 100 razy nawet ABC. Zaluje ze kupil Diesla jak sam mowi dal sie nabrac na to co mowili posiadacze TDI :P
Diesel taki oszczedny? Jakos nie bardzo Ojca trasktor pali w miescie 9-10l moj ABC pal srednio 11,5 To jest dosyc mala roznica. A teraz pojedz do ASO zrobic cokolwiek przy tym 2.5 V6 a 2.6 to wyjdzie ze Dieslowiec ogolnie bedzie w plecy i to mocno, nie mowiac juz o np remoncie silnika czy zmianie calego motoru tu roznica bedzie gigantyczna.
Z tymi super przebiegami Diesli to nie ma co gadac. Moje C3 2.3 mialo nalatane 550 tys i silnik chodzil super. Wszystko zalezy jak auto bylo jezdzone. Dieslem i benzynka mozna zrobic due przebiegi tu moim zdaniem nie ma zadnej reguly.
Mowicie ze przyszlos nalezy do diesli... a ja tak zaobserwowalem ze np u mnie wiekszosc kolegow z pracy kupuje nowe autka wlasnie benzyniaki i to przewaznie o duzej pojemnosci lub duzej ilosci Km tak np wikszosc nowych BMW jaki widze na przyzakladowych parkingach to ponad 2.5L Audi to zazwyczaj jakis FSI (z tego co widze duzym wzieciem chyba sie cieszy 2.0 T FSI)Znam wiele osob co sprzedalo swoje dieseli i kupilo nowsze benzynowki i teraz mowia "benzyna to jednak jest benzyna" a wczesniej gadali "TDI to jest to" Ciekawe czemu nie kupili nastepnego TDI :peace: Wydaje mi sie ze szal na Diesla przynajmniej w Niemczech juz zaczyna mijac, ludzie znowu kupuja mase benzyniakow. Taki przyklad nawet wsrod autek uzywanych. W salonach Audi ciezko kupic jakas mocniejsza benzyne (chodzi mi teraz o autka uzywane) co sie cos pojawi to schodzi od reki a Diesli stoi cala masa,nic sie tam nie zmienia tylko przybywa traktorow. Widac ze trendy sie zmieniaja i chyba moda na diesla zaczyna premijac (przynajmniej tutaj) a w PL widze ze kazdy chce diesla no ale to zapewne kwestia czasu.
Wydaje mi sie ze powodem tego jest to ze ludzi kupuja Diesla wmawiaja sobie ze to jest ultra mega super i pozniej wmawiaja to innym a Ci w to zaczynaja wierzyc i tak grono Dieslowcow sie powieksza :peace: pozniej mozna przeczytac na forum ze 1Z to jest rakieta i w ogole fruwa :): no ale przynajmniej mozna sie posmiac :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 07:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Johny,

Rozruch diesla zależy tylko i wyłącznie od stanu jego podzespołów. Nie zgodzę się z tobą bo diesla można tak samo łatwo odpalić jak benzyniaka a jednocześnie można na benzyniaka tak samo klnąć jak na zarżniętego diesla przy minus 30. Gwarantuję Ci, że jakbyś się przejechał moim benzyniakiem a potem B4 1Z to za nic w świecie już byś do takiego benzyniaka nie wsiadł. Nie mam na myśli wystroju, komfortu ale zrywności i zużycia paliwa.

A jeśli dalej narzekasz na diesle to proponuję ci przejażdżkę Oplem Combo 1.3 CDTI. Silnika prawie nie słychać, autko pomimo znacznej masy bo aż 1330 kilo jest całkiem zrywne i przede wszystkim ekonomiczne. Ojciec mie przekracza 2000 obrotów w czasie jazdy i spala mu podczas jazdy miejskiej 5l/100 km a powinieneć wiedzieć, że w Warszawie (podobnie jak w innych dużych miastach) jak utkniesz w korku to koniec.

Pozdrawiam :peace:

PS Jeśli miałbym zmieniać samochód to wyłącznie na diesla bo mnie te 12l/100 przy wrodzonej wołowatości mojego Audi naprawdę dobija. Chyba, że mam 1.8l ale o tym nic mi nie wiadomo :D :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 08:09:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Kordek napisał(a):

PS Jeśli miałbym zmieniać samochód to wyłącznie na diesla bo mnie te 12l/100 przy wrodzonej wołowatości mojego Audi naprawdę dobija. Chyba, że mam 1.8l ale o tym nic mi nie wiadomo :D :peace:


Gwarantuje Ci ze to nie jest wrodzona wolowatosc tylko dojechany motor albo ciagle brak fachowej reki , ile juz trwa walka z tym samochodem ...?
Mialem rozne wynalazki na gaznikach z poj 1,3, 1,6 i o ne w takiej lekkiej budzie calkiem dobrze sobie radza :) Kordek z tym tarpanem to mnie rozbawiles :): opel z tym 1,3 cdti zupelnie nic nie jedzie :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 08:22:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Kordek napisał(a):
Gwarantuję Ci, że jakbyś się przejechał moim benzyniakiem a potem B4 1Z to za nic w świecie już byś do takiego benzyniaka nie wsiadł.


Widocznie tak mocno zapuściłeś swoją benzynę. :P
A tak na powążnie to Twoja audi naprawdę musi się kończyć.
Ja mam setunie z silnikem 2,2 na gaźniku (przeróbka własna :P ) i żadnego problemu nie mam.Pali od pierwszego obrotu i to na gazie. :!!:
W silniku gaźnikowym nie ma filozofi.Możesz nawet gaźnik usunąć wąż od instalacji gazowej wsadzić w kolektor .Odkręcić dopływ gazu i auto musi odpalić.
Masz coś pokićkane i może stad twoja niechęc do bezyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:12:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 19:49:30
Posty: 30
Lokalizacja: Głowno (koło Łodzi)
Johny napisał(a):
Ja osobiscie mowie dieslowi NIE!!
Nie nawidze sposobu jazdy dieslem,to jest strasznie toporna maszynerja. Jazda nie jest tak plynna jak w benzynowce ktora reaguje bardzo milo na kazde musniecie gazu. Dzwiek silnika diesla trudno uznac milym dla ucha to po prostu jest koszmar. Jakbym mial miec takiego AAT lub AEL ktory jak dla mnie brzmi koszmarnie i musialbym sie tym poruszac po miescie to czulbym sie jak idiota :zly:
Poranny rozruch Diesla to kolejny koszmar :zly: Niewiadomo co sie dzieje czy wlasnie motor sie rozpada czy to juz chodzi jak trzeba :):
Diesel w zimie dluzej sie nagrzewa co jest dla mnie sporym minusem.
Toczace sie Audi po ulicy z Dieslem psuje wizerunek marki :): Takie ladne auto a popierduje i klekocze :peace:
Moge w tej ankiecie zaglosowac za Ojca ? :diabel: Ojciec chetnie sie pozbedzie swojego 2.5 V6 TDI i juz na pewno diesla nie kupi, Sam twierdzi ze juz wolalby 100 razy nawet ABC. Zaluje ze kupil Diesla jak sam mowi dal sie nabrac na to co mowili posiadacze TDI :P
Diesel taki oszczedny? Jakos nie bardzo Ojca trasktor pali w miescie 9-10l moj ABC pal srednio 11,5 To jest dosyc mala roznica. A teraz pojedz do ASO zrobic cokolwiek przy tym 2.5 V6 a 2.6 to wyjdzie ze Dieslowiec ogolnie bedzie w plecy i to mocno, nie mowiac juz o np remoncie silnika czy zmianie calego motoru tu roznica bedzie gigantyczna.
Z tymi super przebiegami Diesli to nie ma co gadac. Moje C3 2.3 mialo nalatane 550 tys i silnik chodzil super. Wszystko zalezy jak auto bylo jezdzone. Dieslem i benzynka mozna zrobic due przebiegi tu moim zdaniem nie ma zadnej reguly.
Mowicie ze przyszlos nalezy do diesli... a ja tak zaobserwowalem ze np u mnie wiekszosc kolegow z pracy kupuje nowe autka wlasnie benzyniaki i to przewaznie o duzej pojemnosci lub duzej ilosci Km tak np wikszosc nowych BMW jaki widze na przyzakladowych parkingach to ponad 2.5L Audi to zazwyczaj jakis FSI (z tego co widze duzym wzieciem chyba sie cieszy 2.0 T FSI)Znam wiele osob co sprzedalo swoje dieseli i kupilo nowsze benzynowki i teraz mowia "benzyna to jednak jest benzyna" a wczesniej gadali "TDI to jest to" Ciekawe czemu nie kupili nastepnego TDI :peace: Wydaje mi sie ze szal na Diesla przynajmniej w Niemczech juz zaczyna mijac, ludzie znowu kupuja mase benzyniakow. Taki przyklad nawet wsrod autek uzywanych. W salonach Audi ciezko kupic jakas mocniejsza benzyne (chodzi mi teraz o autka uzywane) co sie cos pojawi to schodzi od reki a Diesli stoi cala masa,nic sie tam nie zmienia tylko przybywa traktorow. Widac ze trendy sie zmieniaja i chyba moda na diesla zaczyna premijac (przynajmniej tutaj) a w PL widze ze kazdy chce diesla no ale to zapewne kwestia czasu.
Wydaje mi sie ze powodem tego jest to ze ludzi kupuja Diesla wmawiaja sobie ze to jest ultra mega super i pozniej wmawiaja to innym a Ci w to zaczynaja wierzyc i tak grono Dieslowcow sie powieksza :peace: pozniej mozna przeczytac na forum ze 1Z to jest rakieta i w ogole fruwa :): no ale przynajmniej mozna sie posmiac :peace:


ale jaką ma pojemność ten twój ABC 1,6 litra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
pozdrawiam klubowiczów z całej polski
gg 6991688


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 13:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 09:19:26
Posty: 155
Lokalizacja: WCI/WR
Diesel w sumie nie jest zły, ale i tak wolę benzynkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 13:27:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
lukaszglowno napisał(a):
Johny napisał(a):
Ja osobiscie mowie dieslowi NIE!!
Nie nawidze sposobu jazdy dieslem,to jest strasznie toporna maszynerja. Jazda nie jest tak plynna jak w benzynowce ktora reaguje bardzo milo na kazde musniecie gazu. Dzwiek silnika diesla trudno uznac milym dla ucha to po prostu jest koszmar. Jakbym mial miec takiego AAT lub AEL ktory jak dla mnie brzmi koszmarnie i musialbym sie tym poruszac po miescie to czulbym sie jak idiota :zly:
Poranny rozruch Diesla to kolejny koszmar :zly: Niewiadomo co sie dzieje czy wlasnie motor sie rozpada czy to juz chodzi jak trzeba :):
Diesel w zimie dluzej sie nagrzewa co jest dla mnie sporym minusem.
Toczace sie Audi po ulicy z Dieslem psuje wizerunek marki :): Takie ladne auto a popierduje i klekocze :peace:
Moge w tej ankiecie zaglosowac za Ojca ? :diabel: Ojciec chetnie sie pozbedzie swojego 2.5 V6 TDI i juz na pewno diesla nie kupi, Sam twierdzi ze juz wolalby 100 razy nawet ABC. Zaluje ze kupil Diesla jak sam mowi dal sie nabrac na to co mowili posiadacze TDI :P
Diesel taki oszczedny? Jakos nie bardzo Ojca trasktor pali w miescie 9-10l moj ABC pal srednio 11,5 To jest dosyc mala roznica. A teraz pojedz do ASO zrobic cokolwiek przy tym 2.5 V6 a 2.6 to wyjdzie ze Dieslowiec ogolnie bedzie w plecy i to mocno, nie mowiac juz o np remoncie silnika czy zmianie calego motoru tu roznica bedzie gigantyczna.
Z tymi super przebiegami Diesli to nie ma co gadac. Moje C3 2.3 mialo nalatane 550 tys i silnik chodzil super. Wszystko zalezy jak auto bylo jezdzone. Dieslem i benzynka mozna zrobic due przebiegi tu moim zdaniem nie ma zadnej reguly.
Mowicie ze przyszlos nalezy do diesli... a ja tak zaobserwowalem ze np u mnie wiekszosc kolegow z pracy kupuje nowe autka wlasnie benzyniaki i to przewaznie o duzej pojemnosci lub duzej ilosci Km tak np wikszosc nowych BMW jaki widze na przyzakladowych parkingach to ponad 2.5L Audi to zazwyczaj jakis FSI (z tego co widze duzym wzieciem chyba sie cieszy 2.0 T FSI)Znam wiele osob co sprzedalo swoje dieseli i kupilo nowsze benzynowki i teraz mowia "benzyna to jednak jest benzyna" a wczesniej gadali "TDI to jest to" Ciekawe czemu nie kupili nastepnego TDI :peace: Wydaje mi sie ze szal na Diesla przynajmniej w Niemczech juz zaczyna mijac, ludzie znowu kupuja mase benzyniakow. Taki przyklad nawet wsrod autek uzywanych. W salonach Audi ciezko kupic jakas mocniejsza benzyne (chodzi mi teraz o autka uzywane) co sie cos pojawi to schodzi od reki a Diesli stoi cala masa,nic sie tam nie zmienia tylko przybywa traktorow. Widac ze trendy sie zmieniaja i chyba moda na diesla zaczyna premijac (przynajmniej tutaj) a w PL widze ze kazdy chce diesla no ale to zapewne kwestia czasu.
Wydaje mi sie ze powodem tego jest to ze ludzi kupuja Diesla wmawiaja sobie ze to jest ultra mega super i pozniej wmawiaja to innym a Ci w to zaczynaja wierzyc i tak grono Dieslowcow sie powieksza :peace: pozniej mozna przeczytac na forum ze 1Z to jest rakieta i w ogole fruwa :): no ale przynajmniej mozna sie posmiac :peace:


ale jaką ma pojemność ten twój ABC 1,6 litra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2,6 litra ... ;) Ale to jeden z najbardziej nieudanych motorów ze stajni OOOO, wiec kolega jeszcze bardziej się pogrąża ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 13:44:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
ADAM 12 napisał(a):
Kordek napisał(a):
Gwarantuję Ci, że jakbyś się przejechał moim benzyniakiem a potem B4 1Z to za nic w świecie już byś do takiego benzyniaka nie wsiadł.


Widocznie tak mocno zapuściłeś swoją benzynę. :P
A tak na powążnie to Twoja audi naprawdę musi się kończyć.
Ja mam setunie z silnikem 2,2 na gaźniku (przeróbka własna :P ) i żadnego problemu nie mam.Pali od pierwszego obrotu i to na gazie. :!!:
W silniku gaźnikowym nie ma filozofi.Możesz nawet gaźnik usunąć wąż od instalacji gazowej wsadzić w kolektor .Odkręcić dopływ gazu i auto musi odpalić.
Masz coś pokićkane i może stad twoja niechęc do bezyny.


Emte, Adam - moje Audi ma 28 prawie lat więc nie spodziewajcie się, że ono będzie tańczyć skoro ledwo łazi ;) Znajomy, który miał chrapke na ten mój samochód stwierdził, że jak mu depnąć to potrafi całkiem dobrze ciągnąć (wolelibyście nie widzieć mojej miny jak on prowadził moją bidulkę). Nie przeczę, że się powoli kończy bo to prawda ale na razie z absolutnego braku funduszy nie mam zbytniego wyjścia jak próbowac ją utrzymać na chodzie jak najdłużej. Co do spalania to gaźnikowiec mi powiedział, że podobno te silniki tak mają i mniej niż 11l nie palą po mieście.

Opel 1.3 CDTI wbrew pozorom nie jest tak tragicznie wołowaty jakby się wydawało. To ma 70 koni i 170 Nm. Po przekroczeniu 2300 obrotów słychać taki uroczy cichutki gwizd turbinki :): Jeździłem tym czymś i wiem, że moja Audica miałaby pewne problemy z przegonieniem tego auta. No ale nie jest od tego :): :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 20:52:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Diesel jest dobry do kutra rybackiego nie do samochodu :-D

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 14:25:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 17:31:24
Posty: 105
Lokalizacja: Ruda Śląska
A Ja mowie że wszystko co Audi zrobiło jest dobre. Osobiście jestem w szoku możliwości diesla nie spodziewałem sie tego po nich. Zawsze traktowałem diesla jak bociana kleklekle. Nio ale prawda jest inna.
mam AAT 115km no i jestem w szoku. Prowadzac fure wazymy razem 1,5T nie mało a silniczek tylko 115KM. Nio ale to co ten silnik daje to naprawde rewelacja. przyśpieszenie od 0 - 100km/h wyczytałem ze 11sek pewnie na własnych testach okaze sie ze jeszcze mniej. Predkość maxymalną udało mi sie osiągnąć na autostradzie A4 odcinek z katowic na Rude Śląska 225km/h na odcinku gdzie licznik pokazal 225 jest lekko z gorki ale bardzo lekko na oko to prawie nie widac. Zastanawiam sie co by sie stało jak bym tak rozpedzony zaczol zjazd z tej super wielkiej gorki jak sie z katowic na wroclaw leci, chyba przekrecil by sie silnik albo wybuch :D . Nio i spalanie na trasie przy 90km/h 4,4Litra przy 120km/h ok 5 - 5,5 na miescie normalnie 7,5litra. Jak dla mnie taka limuzyna z takim ladnym wygladem za takie pieniadze i z takim spalaniem 7,5 litra przy cenie ropy 3,6zl 80%ON+20% rzepaku albo przy cenie ropy 2,6zl za litr zlapany to cudooooo!. 7,5 a 225km/h i 11sek ktora benzynka ma takie osiagi??. Benzynki są cool maja wieksze obroty bardziej sportowy charakter nio ale za to mniejsza wytrzymalosc.Ostatnio gościu pokazal mi pasata w dislu ktory przejechal 1,5 miliona km i peknol mu blok :) . Moim zdaniem jak ktoś nie liczy sie z $ na paliwo to może sobie benzynkom śmigać. A tak całkowicie na maxa to pozostawiam benzynke dla VIP bo dla nich kasa sie nie liczy więc jaki sens ma podrózowanie dieslem. Co do hałasu i dzwieku silnika. Ja jadąćc moim C4 silnika w kabinie prawie nie slysze fakt ze na dworze jest dosyc glosny nio ale zafunfujac mu krycie dolu sie duzo zmieni. A dzwięk jaki wydaje 5 zylindrow jest nietypowy jak na diesla (tego diesla jakiego zna spoleczenstwo) . I wielokrotnie spotkałem sie wioząc kogos ze znajomych iz pytal sie jaki to silnik myśląc ze to paliwo bo jedzie dobrze zbiera sie dobrze i nie slychac klekle kle. Jeden sie zakochał w dzwieku jaki wydaje silnik przy ok 3,5tys obr. Nio a juz nie wspomne o świście sprężarki. Ja osobiście jeździł bym benzynkom jak by mnie bylo stać jak i dieslem w każdym przypadku. Ale naprawde wielki respekt dla TDI. Szkoda tylko ze niemam 150KM bo wtedy to już bym latał ;-) Co do dymienia zdaża sie wydechnąć mala chmurke przy starcie i czasami dlawiac go na 2 biegu ale normalna jazda odbywa sie jak benzynówka 0 kopcenia. A z rozruchem mialem problem owszem bo mialem zatarte panewki w rozruszniku i słaby akumulator bo alternator ledwo co ladowal ale tylko raz nie udalo mi sie go odpalic jak zostawiłem go na weekend pod warstwa sniegu i lodu a temperatura spadla do -30St. Wtedy musielismy go wypchnac do garazu co by sie odmrozil :D

_________________
Audi 100 C4 2,5TDi 91r.
Audi A4 1,6+BRC 97r.
Tu http://www.gielda-motoryzacyjna.com.pl znajdziecie wiele AUDIC.
http://www.youtube.com/watch?v=D98TyLfhqRQ
http://www.youtube.com/watch?v=mgpkdh7Hx8U


Ostatnio edytowano 11.sie.2006 17:47:08 przez Vietkong, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 15:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
No to ja też się dorzucę, a co tam. Moje pierwsze autko, jak z podpisu wynika, to był dieselek. Pojemność niewielka, moc 54KM, 4 biegi... Max. moment obr. 100Nm przy 2500obr. Uważam, że to idealne autko do nauki jazdy - ruszał z wszystkich biegów, przy skręcie na skrzyżowaniu 25km/h wybaczał wrzucenie IV zamiast II. Z odpalaniem był problem zimą, owszem. Jak już miał 20lat, 390.000 i było -20st.C. Wcześniej nie było takich kłopotów. Na jednym tankowaniu spokojnie 1150km - Idealne rozwiązanie dla studenta z niewielkimi finansami. Słabe osiągi samochodu wbrew pozorom nie były aż taką wadą - Po prostu nie można nim było jechać inaczej niż bezpiecznie, nie było miejsca na szaleństwa, a bardziej na spokojną, dostojną jazdę.

Czasy i ludzie się zmieniają. Stwierdziłem, że potrzebuję trochę więcej mocy, Obawiałem się kupienia autka z turbiną i chciałem się przekonać jak to jest z tą benzyną i kosztami eksploatacji.

No i teraz mam 2.3E i tak samo jestem zadowolony, jak kiedyś z dieselka, tylko cieszą inne rzeczy: Szybko wkręca się na obroty, ma dużą moc, był tani w zakupie, moment obrotowy też potężny, do 3500obr. cisza w kabinie powyżej super dźwięk 5 garów. I generalnie szybko jeździ i extra wyprzedza.

Z drugiej strony gdybym kupił 90KM 1Z TDI to pewnie też byłbym zadowolony. Dla mnie wybór silnika to kwestia preferencji jakie mam w momencie zakupu a nie wyznawania jakiegoś poglądu - wydaje mi się że plusy i minusy obu technologii równoważą się. Za parę lat będę kupował następne autko - może 3.0TDI a może 4.2E ale teraz jeszce nie wiem.

Co do kosztow eksploatacji i zużycia paliwa - obawiałem się że paliwo będzie kosztować mnie x2 w porównaniu z eksploatacją diesla ale obawy się nie potwierdziły - zasięg spadł o 400km, benzyna jest trochę droższa niż ON ale wzrost kosztów nie jest aż taki znaczny.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 16:27:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.maja.2006 14:38:11
Posty: 99
Lokalizacja: Piła
Wyniki ankiety potwierdzają moje odczucia.
Jestem zdecydowanie po stronie diesla.
Miałem dwie benzynowe CCCO B2 oraz B4 i nareszcie przesiadłem się na TDI
Jestem pod ogromnym wrażeniem jaki drzemie w nich potencjał.
Nie brałem pod uwagę wielkich benzyn ponieważ nie mam zamiaru lać do nich po 15-20 litrów na setkę zupy a nie uwieże że >3.0 jak się depnie bedzie mniej paliło a po co komu V6 lub więcej na spacer :?: . Piszecie panowie teksty w stylu "pomijając ekonomike ..." ale niestety zawsze przecież chodzi o pieniądze - taki jest kapitalizm :!:

_________________
<B>A4 Avant '00 AHH TDi 153km/339Nm </b>:diabel:


Ostatnio edytowano 11.sie.2006 17:35:13 przez cilek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 17:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Ja mam pytanie do moderatorów.
Czy kogoś tu jeszcze bawi zarzynanie sie nawzajem, obrażanie, skłucanie klubowiczów. Od dwóch lat wiadomo co kto sądzi na tematy silników w Audi. Każdy już miał swoje pięć minut żeby się powyzywac nawzajem. Dlaczego ten temat nie został usunięty zaraz po założeniu.
Mały będzie już zawsze miażdżył emerytów swoim dwudziestoletnim monstrum a Basket łykał wszystkich samym momentem obrotowym swojego AFna.
NIC TEGO NIE ZMIENI WIĘC PO CO TE DURNE TEMATY.
Już i tak jest niezdrowo na forum a tu jeszcze to
Proponuje założyć jeszcze inny świetny temat Q czy FWD :peace: :peace:
a potem A6 C4 czy A4
a na koniec soczewki czy odbłyśniki
VTC moim zdaniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2006 17:49:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 17:31:24
Posty: 105
Lokalizacja: Ruda Śląska
Tu nie chodzi o to by benzyniole wbijali kosy dizolom bo Audi to ma być jedna wielka rodzina ale duzo ludzi ma jeszcze prehistoryczne podejscie do dieslow i sorrki ze wskrzesilem temat ale teraz na niego natrafilem i jak czytalm co tu o dieslach wypisuja to musialem napisac jak to jest naprawde akurat moge bo czesto dojezdzam mojego TDI.
Pozdrówka i pisss Panowie i Panie

_________________
Audi 100 C4 2,5TDi 91r.
Audi A4 1,6+BRC 97r.
Tu http://www.gielda-motoryzacyjna.com.pl znajdziecie wiele AUDIC.
http://www.youtube.com/watch?v=D98TyLfhqRQ
http://www.youtube.com/watch?v=mgpkdh7Hx8U


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: