.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 17:16:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3] Demontaż kokpitu
PostNapisane: 25.lis.2004 11:14:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
Jak w b3 zdemontować kokpit bo chcę siedostać do kanałów nawiewowych

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 13:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Od stron bocznych (tu gdzie stykają sie z drzwiami) są bodajże po 2 zaślepki z każdej strony. Pod nimi są wręty. Wykręcasz i całą deske ciągniesz do siebie (nie ma żadnych zatrzasków, zaczepów itp) Tyle tylko, że najpierw cało sprzet deski musisz zdemontować (przycisko, pokrętła itp)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 13:33:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
dzięki :) a kierownice też trzeba zdjąć i licznik ?

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 14:09:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Rekrut76 napisał(a):
dzięki :) a kierownice też trzeba zdjąć i licznik ?


licznik na pewno bo powyrywasz kostki, a kiere moze nie koniecznie, ale z tym to akurat najmniej roboty :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 14:15:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
ok dzięki idę do autka popracować :)

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 17:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
jak się demontuje tą kierownicę ? trzeba jakoś zdjąć klakson ? a jeśli tak to jak ?

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2004 19:11:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wsuń palce w szparki :P i pociągnij do siebie. Siedzi dość mocno na zatrzaskach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 15:10:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2004 08:07:15
Posty: 178
Lokalizacja: Katowice
no i stanąłem w martwym punkcie. Zdjłem kierownice zdemontowałem licznik odkręciłem te śruby (4 po zaślepkami po bokach) zdemontowałęm tą pułeczkęnad nogami kierowcy i nie umiem dalej ściągnąć tego kokpitu co go jeszcze trzyma ?

_________________
Audi 1,6 TD 1989


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 18:54:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Jeszcze musisz odkrecic konsolę srodkową. Pokretla od nawiewów sa na wcisk, pod spodem sa jeszcze srubki :!:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2004 10:37:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W zasadzie to cały osprzęt deski trzeba zdemontowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2006 21:29:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
Hej musze sciaganc kokpit, poniewaz pokretlo od zmiany nawiewu powietrza zimne-ceiple cos bolkuje, a mianowicie moge dac na max na gorace i pozniej tylko do polowy, nie moge ustawic calkiem na zimne, nie chce wrocic ten przewod-drucik od pokretla i musze wyciagnac caly kokpit zeby sprawdzic co go tam blokuje przy nagrzewnicy.

Moje pytanie: wszystko juz odkrecilem, tylko nie moge sobie poradzic ze sciagnieciem obudowy kierownicy razem z wiosłami, odkrecilem juz kiere i gorna osłone ale za chiny nie wiem jak wyciagnac cala reszte czyli wiosła i oslone dolną kierownicy?? Moze ktos pomoc?? Malo zrozumialem z tego opisu chyba ze nie chodzi tu o B3 ?

P.S. Napisalem ten sam post w innym temacie, ktory dotyczy klimy, ale zauwazylem pozniej ten temat dotyczacy kokpitu wiec tutaj sie podlaczylem bo bardziej pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2006 21:34:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
hej jak chcesz dostac plik z opisem i fotami odezwij sie na gg (9894238)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 06:51:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Co do osłony kierownicy to o ile pamietam odkrecasz dwie srubki pod spodem, zdejmujesz górną pokrywę a dolna nachodzi na tą rurę na której przykrecona jest kierownica więc wystarczy tylko do przodu wyciagnąć, natomiast przełaczniki są skęcone jedna śrubka zaciskajaca i nalezy ja tylko poluzować

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 06:59:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
No górną juz sciągnąłem, a żeby wyjąc to całe ustrojstwo, trzeba włozyć imbus 4 pod kątem w dolny podłużny otwór na obudowie kiery i poluzować opaske która trzyma to wszystko.
Wiem to dzięki uzytkownikowi pawela122 który pomógł mi przez GG :D THX :peace: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 08:10:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jak masz taki opis z fotkami to prześlij mi go wklei się tutaj bedzie mneij roboty w przyszłości

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 09:01:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Dred napisał(a):
jak masz taki opis z fotkami to prześlij mi go wklei się tutaj bedzie mneij roboty w przyszłości


Szukajcie a znajdziecie......
Cała ta robota jest elegancko opisana w moim fotostory na stonie www.tas.glt.pl w dziale DIY (Wymiana nagrzewnicy w B3)

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2006 09:16:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
widzisz i o to mi chodziło aby był link do tego jak to zrobić z opisem i fotkami a nie kazdy sdię wymienia na gg a potem i tak te same pytania się zadaje

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: