Buddha napisał(a):
Koru, czyli jak kupie silnik ABT bez osprzętu i przełoże osprzęt od swojego ABK to bedzie wszystko pasowało?
Czyzbys chcial zamontowac silnik 2.0 ABT 90 KM zamiast tego silnika co masz czyli ABK ? Dodam ze spalanie w miescie dla ABT wynosi 10,5 l/100 km a dla ABK wynosi 11,3 l/100 km. To sa dane z instrukcji obslugi. Osprzet w ABK ma wiekszosc rzeczy inaczej rozwiazanych. Glowna rzecza jest wtrysk, ktory daje wieksza moc. Kolektor ssacy w ABK jest inny i glowica silnika. Komputer sterujacy wtryskiem tez jest rozni sie w ABK i w ABT. Na pewno da sie to wszystko przelozyc, choc nigdy tego nie robilem, tylko to jest czasochlonne.
michu napisał(a):
nie bedzie smigalo niestety, bo sterownik silnika na 98% ci nie wystartuje.
Koru - ja mialem 90ps i piekne wielkie tarcze z tylu!
pa, pa.
Dokladnie Michu zapomnialem dodac, ze bybly tez wersje 2.0 ABT z tarczami hamulcowymi z tylu. Szczegolnie od 1993 roku
To co Sugob napisal to poczytaj sobie, te linki do tematow, ktore juz byly na Forum about ABT i ABK
