Otóż jak już chyba wszyscy wiedzą, wymieniłem zegary (tzn. całe wnętrze) z nowego do starego cygara. W starym miałem auto-checka i nie miałem większych problemów z podłączeniem nowego.
Ale:
1. AC można uruchomić przyciskiem tylko jak auto stoi. WHY?
2. Kontrolka rezerwy zapala się jak wskazówka jest już w połowie czerwonego pola (a w baku ok. 3 ltr). dodam, że zostawiłem jeszcze stary moduł AC i on "pika" jak wskazówka schodzi na rezerwę (wskaźnik wyskalowałem jak należy). Pod wskaźnikiem jest regulacja tegoż a jeszcze głębiej na płycie zegarów jest potencjometr chyba właśnie AC i kontrolki rezerwy. Czy dobrze myślę? Jeżeli tak, to muszę zmajstrowac odpowiednie narzędzie, żeby tam sięgnąć a nie przestawić wskaźnika.
Napiszcie co i jak bo wrodzony leń nie chce za wczasu preparować narzędzi
