.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 20:28:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaz w silniku 2.3 z mechanicznym wtryskiem
PostNapisane: 05.sty.2005 10:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Witam. Mam C4 z silnikiem 2.3 i na dodatek mechaniczny wtrysk. Założyłem gaz. Mam problemy z wolnymi obrotami. Jak zdejmę noge z gazu to czasami tak gwałtownie spadna, że silnik gaśnie. Wiem że można podnieś obroty, tylko nie wiem gdzie. Może jakiś opornik na przepływomieżu ? alb coś takiego. Będę wdzięczny za podpowidź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:37:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
posprawdzaj te wątki :)

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=11152

i jeszcze te
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=7375
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=7526
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6630
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=6346
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=4197
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=2646
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=2209


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 10:43:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3302
Lokalizacja: Poznań i okolice
Poczytaj tutaj:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=11395

Jeśli dzieje się tak tylko na gazie, to problem może dotyczyć regulacji instalacji (za ubogo, albo za bogato). Zaraz dostaniesz kilkadziesiąt postów, żebyś założył wtrysk gazu. Pewnie że jest lepszy, ale na instalce II generacji te silniki też mogą chodzić dobrze. U siebie mam mix - reduktor-parownik sterowany podciśnieniem (z jednej strony wężyk podciśnieniowy od kolektora, z drugiej do kompensacji) i komputerek sterujący silnikiem krokowym na przewodzie doprowadzajacym gaz do mieszalnika. Przedtem był ten sam komputer, ale sterował także elektronicznym reduktorem-parownikiem (nikt tego nie umiał ustawić). Palił 13-15 litrów, gasł, nie chciał zapalać na gazie, czasem strzelił itp. Po wymianie reduktora spalanie 9,0/11,5 (90% trasy/90% miasto - zima) Pali na gazie, jeszcze nie musiałem go przełączać na benzynę w tym sezonie (czasem przejadę kilka km na zupce, żeby przepłukać układ). Zero strzałów, zero niestabilnych obrotów, odpalanie od pierwszego obrotu wału.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2005 13:49:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2005 10:19:45
Posty: 67
Ja mam też podciśnieniowy reduktor-parownik. W sumie to śmiga dobrze na wyższych obrotach. Nie mam wogule komputera i nie mam silnika krokowego. Gaz prawie na min ustawiony a moc jest. Jak dałem wiecej gazu to się dusił bo zamocno, mnjej też nie moge bo brak mocy. Parownik ma jeszcze jeden cienki wężyk do miksera w celu wyrównania ciśnień i odciągania przepony w parowniku. Podobno jest jakieś elektroniczne użądzonk so podnosi obroty. Działa to na zasadzie oszukania przepływomieża. Zastosował bym to ale nie ma pewności że zadziała, poza tym jest drogie. Przypuszczam że można to zrobić na jakimś oporniku i tez oszukam przepływomież, niestety nie wiem na jakiej zasadzie działa taki przepływomież.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: