Użytkownik |
 |
Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29 Posty: 10363 Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
|
Najpierw sprawdz końcówke niech ktoś Ci kierownica porusza weż ją w dłoń i zobaćz czy nie czuć w niej luzu jesli tak to zmień a luz na listwie wyregulujesz sam . Na wysokości wejścia sztycy kierownicy jest mała śrubka na 10 kluszyk (to jest kątra poluzujesz ją i wkręcisz śrubokrętem środek (szpilka regulacyjna na płaski srubokret) aż do znikniecia luzu. Pamiętaj regulacje rób na uruchomionym silniku(bez wspomagania zawsze ma luz) , i zciagnij osłone maglownicy zeby włożyć smaru . Nie szalej z tą regulacją proponuje dokręcić ćwierć obrotu i dołożyć smaru. Przejedz póżnij jak kierownica sama nie odbija odpóść jeszcze , skręć kontre ot i cała regulacja.
_________________ Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.
|
|