.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 21:01:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kto mi coś dopomoże cygaro choruje :)
PostNapisane: 11.lip.2004 20:34:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 14:54:21
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
Mam problem z obotami silnika.Rozłączony silniczek krokowy bo wariował i utrzymywał 2.500 obrotów na "wolnym".Wyregulowany był tak ,że odpalał na benzynie i potem chodził na gaz ,ale od pewnego czasu nie chce wogóle trzymac obrotów na "wolnym" na benzynie .a na gazie jak się rozgrzeje to tez obroty spadają do zgaśnięcia silnika.Pomaga krótkie przełączenie na benzynę i spowrotem na gaz (chwilowo pomaga -20 min.).Nie mogę dostać silniczka krokowego,był czyszczony i uszsczelniony.Kto mi coś podpowie.Motor 2.2E z LPG rok 88 audi 100 cygaro ,silnik(KU).Będę wdzięczny za pomoc.

_________________
Kiedyś:
Audi 100 -cygaro 2.2E z LPG 90
Teraz:
A6 1.9Tdi 96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2004 20:43:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
na początku proponował bym zacząć od uszczelnienia układu dolotowego: sprawdzic czy jest na pewno szczelny > przydać sie moze opaska zaciskowa na przewodzie np.. ogólnie sprawdził bym wszystko jeszcze raz.

silniczka narazie bym nie szukał bo z tego co napisałeś wnioskuje z problem z gazsnącym motrem pojawił sie po twoich regulacjach i moze sie okazac ze kupisz a będzie to samo ! ustawił by go na twoim miejsu tak jak był org. i sprawdził szczelność, włacznik wolnych obrotów pod przepustnica (choć niewiem jak to jiest u ciebie rozwiązane i sprawdził skład mieszanki

dalej przejrzal bym poprzednie posty bo było sporo pisane na temat tego silniczka > mozna sie dużo dowiedzieć:) powodzonka

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2004 22:54:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bo to właśnie tak jest z gazem..


Jedź na porządną regulację !!!!!!!!

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2004 10:25:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 15:14:38
Posty: 34
Lokalizacja: Kętrzyn
Witam
Mam podobne problemy ze swoją :/ Audiczką.
Byłem /wydawało by się/ na porządnej regulacji -bo mi dużo palił gazu, ale po regulacjach ledwo z tamtąd odjechałem.
Także wystrzegaj się niepewnych warsztatów.
Jak rozwiążę ten problem to dam ci znać co zrobiłem i ciebie proszę o to samo.

PS a silniczek można sprawdzić dotykiem w czasie pracy silnika -powinien wibrować...
Trzymaj się

_________________
Audi 100 '90 2.3 NF Automat, ale żagle też są fajne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2004 11:44:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 14:54:21
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
O'key dam znać ,bo na razie podniosłem mu obroty na gazie ale nie wiem czy mnie nie zje z kopytani,kombinuję z benzyną ale ...szkoda słów :)

_________________
Kiedyś:
Audi 100 -cygaro 2.2E z LPG 90
Teraz:
A6 1.9Tdi 96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2004 22:03:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
ja jestem przekonany ze przyczyną obrotów jest zle wyregulowany gaz/instalacja!!!
niewiem jak ci fachmeni podchodza do jej regulacji ale jak zauważam to wiekszość osób które wyjeżdza od gazowników ma problem ...
sam przez to przeszedłem bo pojechalem coby mi ustawili skład po zmianie sondy :diabel: (tak tylko w sumie z ciekawości...) iii :zly:

co moge poradzić: na początek sprawdzic szczelność dolotu !!!

z tego co obserwuje sond (w przypadku kompa ) nie reguluje w 100% mieszanki a jedynie ją "wygładza" w 10% >dotyczylo by to szczególnie wolnych obrotów; bo przy zbyt bogatej mieszance występuje tendencja do ich podnoszenia sie >wskakuja<, przy zbyt ubogiej obroty falują, dość trudno jest znalezc odpowiedni punkt przy regulacji na parowniku ale sie da !!!
dodam ze taka instalka jest przymitywna ale przy gazie wcale NIE MUSI TAK BYC !!!

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2004 11:41:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2004 21:18:32
Posty: 280
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam. Miałempodobny problem w 2.3 E z roku 90. Pojechałem jednak na ustawienie komputerowe spalin przy okazji wyregulowali zapłon, który był totalnie przestawiony i obroty mniej więcej mam równe. Pozdrawiam

_________________
Było
A100 2.3 E+gaz 90' (2xkradzione)
A80 Coupe 2.3 '89
A80 B4 2.0 automat 92/93' (ukradli).
Audi 80 TDI Avant.
A4 2.8 V6 '96
A6 Avant 2.8 V6 '98
A6 Avant 2.7 Biturbo Quattro '99
teraz:
A6 Avant 3.0 ASN Quattro '02
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2004 14:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
A ja chciałbym się dowiedzieć przy okazji czy silnik NF dobrze znosi pracę na gazie, czy lepiej jest np. niż 2,2 KU. Słyszałem że NF ciężko jest wyregulować na gazie. Czy to prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 08:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
Słyszałem że NF ciężko jest wyregulować na gazie. Czy to prawda?

W moim przypadku to nieprawda.

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 07:56:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
da sie wyregulowac i to bardzo ladnie tylko caly osprzet od wtrysku itd musi byc sprawny .koles ma 2.3 nf mial odlaczona lambde poprostu odcieta kupil ja i silniczek i tak mu wyregulowali super ze i na benzynie i na gazie ma 800 obr jak drut i ani troche nie drgnie.ja mam narazie pogieta klapke przeplywomierza po strzale gazu ale jak tylko ja dostane to tez jade do tego fachowca co znajomy i jestem przekonany ze bede zadowolony ;] pozdrawiam

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: