.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 21:14:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: doktor - czy warto to zastosowac?
PostNapisane: 17.sty.2005 20:35:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 14:41:43
Posty: 5
Lokalizacja: polczyn
Mam b3 1,8, na 1000 km bierze mi ok 0,5 l oleju czy warto w takiej sytuacji wlac do silnika doktora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 20:40:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jedynie Militec możesz nalać reszta jedynie zapycha filtr oleju i ogólnie zamula silnik. Użyj opcji szukaj na forum jest wiele o moto doktorach

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 22:00:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Według mnie dwa wyścia:
1. Lać mineralny olej i płakać :(
2. Głowicę do góry i robić.
O trzecim ( doktorze) zapomnieć. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 22:18:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:47:09
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków
na temat tych dodatkow juz sporo zostalo powiedziane ("szukaj" ;) )

ja ostatnio na stacji (porzadnej) zaczalem podpytywac goscia o te moto doctory i militeki - on w prostych, zolnierskich slowach wyperswadowal mi wlewanie tego do auta, twierdzac ze spier...lil tym silnik (jakos mu uwierzylem bo jezdzi bardzo zadbana B3)
jak w tym teleturnieju dla biskupow: diecezja nalezy do Ciebie
pozdrawiam

_________________
80 B4 '92 ABT + BRC Just


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 23:51:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
proponuje zalac olej polski niepamietam nazwy ale 35zl chyba kosztuje 4czy 5 litrow ja to lalem do kredensa 20/50 chyba :> pisalo do wyeksploatowanych silnikow :) jak chcesz prubowac zmiane pierscieni to przy takich ubytkach nic ci juz niepomoga w 1.6 80tce to przerabialem olejowe pierscienie kupilem i nic pozdr.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 00:28:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 11:47:12
Posty: 24
Lokalizacja: Rzeszów
Moim zdaniem nie ma sensu stosować takich wynalazków, zwłaszcza w tak znakomitym motorku 1.8 Z pewnością przydałaby się wymiana gumowych uszczelniaczy w popychaczach. Koszt niewieliki a nawet niekonieczne jest demontowanie głowicy ;) Jasne jest że sam przez to przeszłem :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 07:50:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
robić silnik i koniec: głowica i pierścienie - żadnych doktorków! chyba że zmienić auto....

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 23:58:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
nie lejjj tego koles zalal auto ciszej chodzilo mniej kopcil a po jakims czasie jak jade za nim to kopci jak pierd****niety i glosno chodzi na maxa biedny dieselek . to jest rozwiazanie na krotki okres lub przy sprzedazy autka. ja nie zaleje tego do siebie nigdy ;] pozdrawiam

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 00:00:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
widze ze temat wraca jak bumerang:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=2011

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: